آشنایی با انواع صفحه ساز وردپرس(2021)

دسته بندی ها : متفرقه مهشید میکانیک
انواع صفحه ساز وردپرس

آیا به دنبال راهی آسان برای ایجاد و سفارشی سازی سایت وردپرس خود هستید؟ اینجاست که افزونه های صفحه ساز وردپرس را بکشید و رها کنید(Drag & Drop).

سازندگان صفحات وردپرس به شما امکان می دهند طرح وب سایت خود را بدون نوشتن کد ایجاد، ویرایش و سفارشی کنید. در این مقاله، شما را با انواع صفحه ساز وردپرس آشنا میکنیم.

استفاده از صفحه ساز وردپرس چه مزایایی دارد؟

آیا تا به حال سعی کرده اید چیزی به سادگی صفحه “تماس با ما” ایجاد کنید؟ ممکن است یک فرم با فیلدهای نام کاربر، وب سایت، آدرس ایمیل و پیام درج کنید. سپس ممکن است بخواهید نقشه ای را که به دفتر شما منتهی می شود، همراه با پیوندهایی به صفحات پشتیبانی و اطلاعات مربوط به شرکت خود وارد کنید.

اگرچه صفحه تماس با ما یکی از ابتدایی ترین صفحات برای ساخت است، اما برای تکمیل فرآیند بدون یک سازنده بصری، به مقدار مناسب قالب بندی، کد نویسی و غیره نیاز است. با این حال، وقتی صفحه ساز وردپرس را نصب می کنید، همه اینها تغییر می کند. توسعه دهندگان با تجربه، نه تنها می توانند روند توسعه را تسریع کنند، بلکه مبتدیان دیگر نگران این کد نامرتب نیستند.

انواع صفحه ساز وردپرس
انواع صفحه ساز وردپرس

علاوه بر این، بسیاری از محتواها همانطور که در وب سایت شما هست، روی صفحه نیز نمایش داده می شود. دیگر نیازی به دستکاری و ضربه زدن به دکمه پیش نمایش نیست! یک صفحه ساز وردپرس مزایای بیشتری را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، از یک صفحه اصلی تجارت الکترونیک استفاده کنید. چنین صفحه ای ممکن است به موارد تقریبا زیادی نیاز داشته باشد: مثل اسلایدر، تایمر، منوی ناوبری و غیره؛ تنظیم همه اینها خیلی زمانبر است.

اما یک صفحه ساز وردپرس اگر به رابط سازنده عادت کنید می تواند به طور بالقوه این زمان را به 20 دقیقه کاهش دهد. پس از آن، بهترین انواع صفحه ساز وردپرس امکان تغییر موقعیت ستون و محتوا، پیکربندی ستون،، تغییر اندازه، رنگ و موارد دیگر را فراهم می کنند و این کارها معمولاً با استفاده از ماوس انجام می شوند.

معرفی انواع صفحه ساز وردپرس

یک افزونه صفحه ساز وردپرس ساده می تواند به شما این امکان را بدهد که طرح بندی سفارشی زیبا و صفحات فرود را در سایت خود ایجاد کنید. بهترین بخش این است که برای طراحی با صفحه ساز به مهارت های برنامه نویسی نیاز ندارید.

بیایید نگاهی به بهترین انواع صفحه ساز وردپرس در بازار بیندازیم!

Elementor

Elementor یکی از محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس است که در اینترنت موجود است. یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بصری است(visual drag and drop editor) که به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان یک وب سایت بسازید و برای استفاده آسان و مبتدی پسند است.

elementor وردپرس
Elementor

با Elementor، می توانید بیش از 80 عنصر طراحی، از جمله ویجت ها را پیدا کنید تا ترافیک و مخاطبین بیشتری ایجاد کند. شما می توانید هر قسمت از سایت خود را به سادگی و با کلیک مستقیم بر روی آن ویرایش و سفارشی کنید. یک افزونه کاملاً پاسخگو است بنابراین وب سایت شما در هر نوع دستگاه عالی به نظر می رسد. همچنین با آخرین نسخه وردپرس با ویرایشگر بلوک به روز شده است.

نسخه Lite آن برای مشاغل کوچک که تازه شروع به کار کرده اند گزینه خوبی است.

SeedProd

SeedProd بهترین افزونه صفحه فرود(landing page plugin) برای وردپرس است. به شما امکان می دهد با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن، صفحات وب شگفت انگیز ایجاد کنید. تعداد زیادی الگو وجود دارد که می توانید برای شروع انتخاب کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد صفحاتی برای فروش، صفحات حالت نگهداری، صفحات انتخاب، وبینارها و موارد دیگر را ایجاد کنید. همچنین یک پیش نمایش زنده برای مشاهده همه تغییرات در زمان واقعی ارائه می دهد.

seedprod وردپرس
SeedProd

اما آنچه SeedProd را به بهترین سازنده صفحه وردپرس تبدیل می کند، استفاده آسان و رابط کاربری تمیز است. هر کسی می تواند بدون نیاز به دانش فنی از افزونه استفاده کند. به علاوه، گزینه های سفارشی سازی زیادی برای ایجاد صفحات به روش دلخواه شما وجود دارد.

SeedProd به راحتی با خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث مانند Constant Contact، Drip، ActiveCampaign و موارد دیگر ادغام می شود.

Beaver Builder

Beaver Builder کاربر پسندترین افزونه صفحه ساز وردپرس موجود در بازار است. دارای یک ویرایشگر بصری واقعی است که به شما امکان می دهد صفحه ای را با پیش نمایش های زمان واقعی طراحی کنید.

همچنین به راحتی می توانید ماژول های محتوا را بکشید و رها کرده، ویرایش کنید و در چند دقیقه یک صفحه فرود ایجاد کنید. تعداد زیادی ماژول محتوا آماده برای استفاده وجود دارد. می توانید هر ماژول را با نوار ابزار آسان در بالا سفارشی کنید.

صفحه ساز beaver builder وردپرس
Beaver Builder

اگر می خواهید با یک الگو شروع کنید، بیش از 30 الگوی حرفه ای طراحی شده موجود است. استفاده از الگو به شما این امکان را می دهد که یک صفحه وب را سریعتر بسازید و به سادگی محتوای نمونه را با محتوا و تصاویر خود جایگزین کنید.

این یک انتخاب عالی برای مبتدیان است که به دنبال راه حل مقرون به صرفه وب سایت هستند.

Divi

Divi یک قالب کشیدن و رها کردن و افزونه صفحه ساز وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و دارای 20+ طرح و قالب برای انواع مختلف وب سایت هاست. Divi دارای 46 ماژول محتواست که می توانید از آن در هر موضوعی که می خواهید استفاده کنید.

تعدادی از ماژول ها عبارتند از:

Accordion/ Bar counter/ Portfolio/ Testimonial/ Email opt-in/ Slider

divi وردپرس
Divi

با Divi، می توانید هر نوع طرح بندی صفحه سفارشی را که می خواهید در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. سپس می توانید این طرح بندی های Divi را برای استفاده بعدی در سایت خود ذخیره کنید. همچنین می توانید طرح بندی را از یک نصب Divi به دیگری نصب کنید.

Divi یک جایگزین سازنده SeedProd و عالی است.تعداد زیادی ماژول محتوا به شما امکان می دهد به معنای واقعی کلمه هر نوع وب سایتی را که واقعاً می خواهید ایجاد کنید.

Visual Composer Website Builder

Visual Composer Website Builder یک ویرایشگر وب سایت وردپرس کاربر پسند است که به شما کمک می کند طرح های سفارشی وب سایت را سریع ایجاد کنید.

شبیه به SeedProd و Beaver Builder، تجربه طراحی واقعی یک وب سایت را نیز ارائه می دهد. اما کارهای بیشتری می توانید با این افزونه انجام دهید. به استثنای SeedProd، Visual Composer تنها افزونه دیگری است که به شما امکان می دهد تمام جنبه های صفحه فرود خود مانند پاورقی ها، لوگو، سرصفحه ها، منوها، ستون های فرعی و غیره را ویرایش کنید.

به همین دلیل به جای ایجاد کننده صفحه، آن را “سازنده وب سایت” مینامند.

انواع صفحه ساز وردپرس
Visual Composer Website Builder

ویژوال کامپوزر با تمام تم های وردپرس به خوبی کار می کند و به شما امکان می دهد بدون از دست دادن طرح بندی سفارشی که با آن ایجاد کرده اید، تم های خود را تغییر دهید. همچنین شامل پشتیبانی از ویرایشگر جدید گوتنبرگ، Google Fonts و یواست سئو است.

Visual Composer برای حرفه ای ها طراحی شده است، و توجه آنها به جزئیاتی مانند به خاطر سپردن انتخاب رنگ شما مشهود است، که به شما امکان می دهد از پالت رنگ یکسانی برای ثبات در طراحی خود به راحتی استفاده کنید.

خلاصه

پس از بررسی این 5 صفحه ساز وردپرس، می توان با اطمینان گفت که Beaver Builder بهترین انتخاب است. رابط کاربری ساده آن همراه با ویژگی های قدرتمند آن را به بهترین صفحه ساز برای وردپرس تبدیل می کند.

با این حال، اگر به دنبال یک سازنده وب سایت کامل با گزینه های ویرایش سرصفحه ها، پاورقی ها و منوها هستید، می توانید از سازنده وب سایت Visual Composer استفاده کنید.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

مهشید میکانیک
مهشید میکانیک

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :