چگونه پسورد اینستاگرام را تغییر دهیم؟

دسته بندی ها : امنیت, تکنولوژی نفیسه رفیع پور
افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی روی کره زمین است که به شما امکان می دهد بی نهایت در همه چیز، از عکس های تعطیلات دوستان خود گرفته تا تصاویر زیبا از حیوانات خانگی و غیره بگردید. برای تغییر پسورد اینستاگرام خود، شما می توانید با جزئیات ورود فیس بوک خود به برنامه وارد شوید، یا اگر فیس بوک ندارید، می توانید با آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که هنگام ورود به سیستم برای اولین بار در اینستاگرام وارد کردید، وارد سیستم شوید.

نمی دانید چگونه پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید؟ یا اینکه از حسابتان قفل شده است و اکنون باید اطلاعات ورود به سیستم خود را دوباره تنظیم کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد تغییر پسورد اینستاگرام خود بدانید در اختیارتان خواهیم گذاشت.

نحوه تغییر پسورد اینستاگرام

ابتدا باید برنامه را باز کنید و در قسمت پایین سمت راست با ضربه زدن بر روی عکس پروفایلتان به قسمت پروفایل خود بروید.

سپس، روی نماد منو (سه خط بالا سمت راست صفحه) ضربه بزنید و به تنظیمات> امنیت> گذرواژه (Settings > Security > Password) رفته و پس از آن شما باید رمز عبور فعلی خود و به دنبال آن رمز جدیدی که می خواهید جایگزین آن کنید را وارد نمایید.

هنگامی که از گذرواژه جدید خود راضی بودید، روی ذخیره یا نماد علامت تیک در سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید.

  • اینستاگرام توصیه می کند که برای ایجاد یک رمز عبور قوی از “ترکیبی از حداقل شش عدد، حروف و علائم نگارشی (مانند! و٪)” استفاده نمایید.

نحوه تنظیم مجدد پسورد اینستاگرام زمانیکه از برنامه خارج شده ایید

روند کار برای دستگاه های iOS و Android کمی متفاوت است.

Android

برنامه را باز کنید تا صفحه ورود به سیستم ظاهر شود. سپس، “دریافت کمک برای ورود به سیستم” -‘Get help signing in’ را که در زیر قسمت ورود به سیستم می باشد (below Log In)، انتخاب کنید.

بر روی “استفاده از نام کاربری یا ایمیل” ، “ارسال پیام کوتاه” یا “ورود به سیستم با فیس بوک” (‘Use Username or Email’ یا  ‘Send an SMS’ یا  ‘Log in with Facebook’) کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

IOS

مانند قبل به صفحه ورود به سیستم بروید و “دریافت کمک برای ورود به سیستم” را انتخاب کرده و روش ترجیحی خود را برای بازنشانی اعتبار ورود به سیستم (نام کاربری یا تلفن) انتخاب نمایید و نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

سپس روی Next ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده تا پسورد اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

پسورد اینستاگرام
پسورد اینستاگرام

احراز هویت دو عاملی

اگر می خواهید یک لایه امنیتی اضافی به حساب اینستاگرام خود اضافه بکنید، امکان احراز هویت دو عاملی وجود دارد.

برای تنظیم این مورد، به نمایه خود بروید و روی نماد منو ضربه بزنید. روی تنظیمات> امنیت کلیک کنید و به پایین قسمت تأیید اعتبار دو عاملی بروید.

بر روی «شروع» ضربه بزنید و سپس یکی از دو روش مختلف دریافت کد ویژه از طریق پیام کوتاه (receiving a special code via SMS) یا استفاده از برنامه احراز هویت شخص ثالث مانند Google Authenticator یا Duo Mobile را انتخاب کنید.

اگر از مسیر پیام کوتاه استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که باید شماره تلفن همراه تأیید شده ای را در حساب اینستاگرام ثبت کرده باشید. در غیر اینصورت قبل از ادامه کار از شما خواسته می شود شماره ای را وارد کنید.

اینستاگرام، از شما خواهد خواست که کد ورود به سیستم را وارد و یا تلاش برای ورود خود را تأیید فرمایید.

منبع

نفیسه رفیع پور
نفیسه رفیع پور

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :