افزایش ترافیک سایت ( بخش دوم )

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
استخراج کلمات کلیدی

ده گام دیگر که می توانید برای افزایش ترافیک سایت خود بردارید را برای شما لیست کردیم. لیست را با دقت مطالعه نموده و در راستای آن هدف گذاری کنید. قطعا در بلند مدت به نتایج مثبت و مدنظرتان خواهید رسید.

لیست راهکارهای افزایش ترافیک سایت

1. دامنه سایت را در فهرستهای آنلاین ثبت کنید

راه دیگر برای افزایش ترافیک سایت شما ، ثبت در لیست های آنلاین رایگان سایت های مختلف است. برای بیشتر این سایتها ، نمایه شما پیوندی به وب سایت شما خواهد داشت ، بنابراین به روزرسانی فعال این لیست ها منجر به ترافیک بیشتر وب سایت خواهد شد. علاوه بر این ، بسیاری از این دایرکتوری ها دارای قدرت دامنه قوی در گوگل هستند.

2. Backlinks بسازید

بک لینک پیوندی به وب سایت شما از یک وب سایت دیگر است. بک لینک های مربوط به مشاغل مکمل یا تأثیر گذاران در صنعت نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطب بزرگتری قرار می دهند بلکه باعث هدایت ترافیک هدف به وب سایت شما می شوند. علاوه بر این، Google در صورت مشاهده لینک شدن سایر سایتهای قابل اعتماد به سمت شما ، اعتماد به شما را افزایش می دهد. اخذ اعتماد بیشتر از Google منجر به رتبه های بالاتر می شود و این جریان منجر به ترافیک بیشتر می شود. با بک لینک های رایگان اما با کیفیت باعث رشد سایت در گوگل شوید.

افزایش ترافیک سایت

3. لینک شدن و ارسال محتوا در شبکه‌های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در تجارت آنلاین است و در افزایش ترافیک سایت شما نقش دارد. برای تبلیغ پست های وبلاگ و صفحات مفید دیگر در وب سایت خود از Facebook ، Instagram و LinkedIn استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت تبدیل کرده و در صورت ارسال محتوای اشتراک گذاری ، از شبکه های آنها ترافیک جذب کنید.

ایجاد محتوای مفید آسان است، و آنقدر که به نظر می رسد چیز پیچیده ای نیست. شما متخصص در محصول و خدمات خود هستید، کار شما این است که آن را برای مخاطبان خود در قالب محتوا شرح دهید.

4- هشتگ را در پست های خود بگنجانید

با افزودن هشتگ به پستهایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند ، می توانید دسترسی خود را فراتر از محدوده فعالیت خود خود گسترش داده و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند کشف شوید. هرچه بیشتر به پیوندهای شما توجه شود ، ترافیک رایگان تری به وب سایت خود خواهید داشت.

5. کلمات کلیدی با طول زیاد

در حالی که کلمات کلیدی کوتاه اغلب بیشتر جستجو می شوند ، رتبه بندی توسط آنها در موتورهای جستجو به دلیل رقابت بیشتر در آن کلمات دشوارتر است. از سوی دیگر، هدف قرار دادن کلمات کلیدی بلند، شانس بهتری برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای شما ایجاد می کند. بعلاوه ، با پیشرفت موتورهای جستجو و قابلیت های پیشرفته، مردم از عبارات خاص تری برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند. ابزارهای رایگان بسیاری برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی جهت هدف گذاری وجود دارد که از آنها می توانید استفاده نمایید.

6. بازاریابی ایمیل را شروع کنید

ارسال خبرنامه به طور منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل راهی عالی برای ارتباط با مشتریان است و همچنین می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند. اطلاعات و پیوندهای مفیدی را به صفحات وب سایت خود ارائه دهید که در آن می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، از جمله پست های وبلاگ و صفحات محصولات برای پیشنهادهای خاص و تخفیف‌های ویژه. فقط مطمئن شوید که شما به طور مداوم خواننده های خود را با ایمیل‌های اسپم کلافه نمی کنید، چرا که این امر کاملا نتیجه معکوس دارد.

7. سرویس‌های ارائه دهنده وبلاگ

برای تاثیرگذاری بیشتر در زمینه تخصصی خود یک وبلاگ در سایت های ارائه کننده وبلاگ ایجاد و به صورت منظم و هدفمند در آن محتوا منتشر کنید. این امر می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را از طریق جستجوی ارگانیک و از آن وبلاگ به سایت خود هدایت کنید. این مساله همچنین می تواند به بازدید کنندگان شما نشان دهد که در چه زمینه‌هایی فعالیت دارید.

8. به صورت مداوم در حال تجزیه و تحلیل وب سایت باشید

Google Analytics برای استفاده و تحلیل وب سایت شما رایگان است و اطلاعاتی که از آن به دست می آید می تواند به شما کمک کند تا افراد بیشتری را به وب سایت خود هدایت کرده و باعث افزایش ترافیک سایت شوید. از لینک‌های ردیابی شده برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و مرتباً نتایج تجزیه و تحلیل وب سایت خود را که گوگل آنالیتیکس ارائه می‌دهد چک کنید. این امر به شما امکان می دهد استراتژی ها و انواع محتوای مناسب را شناسایی کنید، کدام بخش از فعالیت سایت نیاز به پیشرفت دارد و در کدام بخش نباید وقت خود را تلف کنید.

افزایش ترافیک سایت

روشهای پرداخت هزینه برای هدایت ترافیک از گوگل

تبلیغات با پرداخت هزینه در Google راهی عالی برای هدایت افراد به وب سایت شما است که به دنبال خدماتی هستند که شما ارائه می دهید.

تبلیغات جستجوی Google

با Google Ads ، تلاش می‌کنید که وب سایت شما (معمولاً صفحات هدف) در صدر نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص قرار بگیرند. وقتی یک جستجو در گوگل با استفاده از آن کلمات کلیدی انجام می شود، گوگل به تمام وب سایت ها و محتواهای مربوط به آن کلمات کلیدی نگاه می کند و نتایج پرداخت شده را مطابق با کیفیت و اهمیت تبلیغات نمایش داده شده رتبه بندی می کند.

در نتایج جستجوی گوگل تبلیغات، در بالای صفحات نتایج نشان داده می شوند. این نوع تبلیغ راهی عالی برای ایجاد و افزایش ترافیک سایت شما توسط بازدید کنندگان هدف است. علاوه بر این ، شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند هزینه پرداخت می کنید. اگر بودجه تبلیغات را ندارید، مطالب مربوط به چگونگی دریافت تبلیغات رایگان در گوگل را جستجو و مطالعه کنید.

Google Maps Advertising

همچنین می توانید تنظیمات برگزیده را از طریق بستر Google Ads انتخاب کنید تا کسب و کار شما در بالای نتایج جستجوی Google Maps ظاهر شود.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :