افزونه‌های برتر گوگل کروم برای بلاگرها و مدیران وب سایت

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
گوگل کروم و افزونه‌های برتر

افزونه‌های برتر گوگل کروم

افزونه‌های برتر گوگل کروم برای بلاگرها را می شناسید؟ تنها راه برای اطمینان از انجام عالی موارد مدیریت سایت و بلاگ نویسی استفاده از تمام منابع موجود به بهترین شکل ممکن است.

یکی از منابعی که به عنوان ستون فقرات یک وب سایت فعالیت می کند ، مرورگر وب است. در حالی که کاربران مختلف ترجیحات خاص خود را دارند ، یافتن یک مرورگر نزدیک به Google Chrome بسیار دشوار است.

Chrome به لطف سرعت بالا ، طراحی تمیز و مدیریت کارآمد به ​​یک مرورگر محبوب جهانی تبدیل شده است. یکی دیگر از دلایلی که کروم رهبری همه مرورگرها را دارد ، قابلیت گسترش آن است.

افزونه‌های برتر گوگل کروم

کاربران می توانند با دسترسی به تعداد بیشماری برنامه های افزودنی و برنامه های موجود در فروشگاه وب Chrome ، سفارشی سازی را مرور و تنظیم کنند. هنگامی که فروشگاه وب Chrome را باز می کنید ، هزاران افزونه و برنامه کاربردی برای بارگیری پیدا خواهید کرد که البته بیشتر آنها رایگان هستند!

پس از بارگیری این افزونه‌ها ، آنها در مرورگر Chrome شما گنجانده می‌شوند. با کلیک روی یک دکمه می توانید به این برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

تعداد برنامه ها و برنامه های افزودنی در فروشگاه وب Chrome می تواند بسیار زیاد باشد ، بنابراین در اینجا لیستی از برخی افزونه‌های برتر گوگل کروم، مفید برای وبلاگ نویسان آورده شده است.

Grammarly یا دستور زبان

وجود خطای دستوری در محتوای وب‌ سایت شما می تواند برای اعتبار وب سایت مخرب باشد. اکثر مشتریان اشتباهات گرامری را خطایی غیرقابل بخشش می دانند، به همین دلیل شما به یک مرجع گرامر نیاز دارید.

مهم نیست که زبان شما چقدر خوب است ، همه مستعد این هستند که گاهی حتی برای یک بار لغزش کنند.

Grammarly یکی از افزونه‌های برتر گوگل کروم است که به شما کمک می کند با تمرکز در دستور زبان و هجی کلمات مانع این کار شوید.

این افزونه متن را اسکن می کند و به شما فرصت بهبود تجربه نوشتن انگلیسی را بهتر نشان می دهد.

این افزونه در اکثر سایت ها کار می کند و یک ویرایشگر عالی برای نوشتن یک داستان ، مقاله یا کتاب دارد. به نظر می رسد این افزونه برای جلوگیری از خطاهای شرم‌آور در پست وبلاگ یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما عالی است.

AdBlock

یکی دیگر از افزونه‌های برتر گوگل کروم AdBlock است.

هیچ بلاگر یا مدیر وبسایتی علاقه به تبلیغات مزاحم ندارد. تصور کنید که یک وب سایت را باز کرده و منتظر بارگذاری محتوا هستید ، اما یک بنر تبلیغاتی بزرگ ظاهر می شود و بیشتر صفحه را مسدود می کند.

افزونه‌های برتر گوگل کروم

شما چند ثانیه وقت خود را با عجله صرف جستجوی دکمه Close می کنید ، و هنگامی که سرانجام آن را پیدا کردید و کلیک می کنید ، در کمال تعجب به یک صفحه کاملاً جدید منتقل می شوید.

Google دغدغه های شما را شنیده و به همین دلیل برنامه افزودنی AdBlock را برای مرورگر Chrome عرضه کرده است. با AdBlock می توانید با انواع تبلیغات آزار دهنده خداحافظی کنید.

Pocket یکی از افزونه‌های برتر گوگل کروم

اگر به دنبال افزونه ای هستید که فیلم ها و مقالات را برای مشاهده بعدی ذخیره می کند ، باید Pocket را بارگیری کنید.

با بیش از 15 میلیون کاربر، Pocket در واقع مورد علاقه کاربران Chrome قرار دارد. این افزونه محتوای وب را در یک مکان خاص ذخیره می کند و می توانید در هر زمان، هر مکان و هر دستگاهی به آنها دسترسی پیدا کنید. نکته جالب این است که به شما امکان می دهد حتی بدون اتصال به اینترنت به این محتوا دسترسی پیدا کنید.

با Pocket ، دیگر نیازی نیست که به بوکمارک و ذخیره صفحات مرورگر متوسل شوید. مرورگر شما سازمان یافته تر است و انجام تحقیقات بسیار آسان تر می شود.

WhatFont

اگر به دنبال درک زیبایی شناسی صفحه وب خود هستید ، یکی از اولین زمینه هایی که باید روی آن تمرکز کنید رنگ و قلم متن است. بازدید کنندگان از خواندن یک وبلاگ با متن خوانا لذت می برند.

بنابراین ، چگونه قلم های استفاده شده در بلاگ ها یا صفحات وب را شناسایی می کنید؟

WhatFont از افزونه‌های برتر گوگل کروم، جزئیات فونت را که در یک صفحه وب مشاهده و به شما می گوید. استفاده از آن نیاز بسیار آسان است.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :