سه افزونه برتر امنیتی وردپرس

دسته بندی ها : امنیت محمد یاری پور
چک لیست امنیت اطلاعات

افزونه برتر امنیتی وردپرس

1. WordFence

WordFence یکی از سه افزونه برتر امنیتی وردپرس است. این افزونه بررسی وب سایت شما در مورد آلودگی به بدافزار را انجام می دهد. اگر تمام فایل هسته وردپرس، تم و افزونه های خود را اسکن می کنید. در صورت بروز هر نوع مشکل، به شما اطلاع می دهد.

این افزونه حمله bruteforce را مسدود می کند و می تواند تأیید هویت دو عامل را از طریق پیام کوتاه اضافه کند. همچنین می توانید از کشوری خاص ترافیک را مسدود کنید. این برنامه همچنین شامل یک فایروال برای مسدود کردن ترافیک جعلی ، بات نت و اسکنر است.

افزونه های برتر امنیتی وردپرس

همچنین میزبان شما را برای بک دور شناخته شده از جمله C99 ، R57 و .. اسکن می کند. در صورت یافتن هر چیزی، فوراً اعلان نامه الکترونیکی دریافت خواهید کرد.

ضمن اینکه پیام ها و نظرات شما را برای کد مخرب اسکن می کند. همچنین از چند سایت پشتیبانی می کند. همچنین می توانید در زمان واقعی ترافیک را در وب سایت وردپرس خود بررسی کنید و ببینید که آیا تهدید امنیتی در حمله به وب سایت شما وجود دارد یا خیر.

2. BulletProof Security

BulletProof Security یکی دیگر از افزونه های امنیتی محبوب وردپرس است که به چیزهای مختلفی توجه می کند. امنیت فایروال ، امنیت پایگاه داده ، امنیت ورود به سیستم و موارد دیگر را چک می کند.

کلیه تلاشها برای ورود به سیستم وردپرس شکست خورده و یا آنها را محدود می کند. اسکنرهای امنیتی ، ترافیک جعلی ، مسدود کردن IP و اسکنر کد از دیگر ویژگی های این افزونه است.

همچنین به بررسی کد پرونده های اصلی وردپرس ، تم ها و افزونه هامی پردازد و در صورت بروز هرگونه آلودگی شناخته شده به شما اطلاع می دهد.

این پلاگین با اضافه کردن حافظه پنهان ، عملکرد وب سایت شما را بهینه می کند. این عملکرد همراه با درج کد در فایل htaccess است. پلاگین مذکور وب سایت های وردپرس را در برابر آسیب پذیری های مختلف از جمله XSS ، RFI ، CRLF ، CSRF ، Base64 ، Code Injection ، SQL Injection و بسیاری دیگر محافظت می کند.

این افزونه خود را همگام با آسیب پذیری های جدید به روز می کند تا از وب سایت شما محافظت شود.

ضمن اینکه دارای یک نسخه حرفه ای است که برخی از ویژگی های پیشرفته را برای بهبود امنیت وب سایت شما ارائه می دهد. البته نسخه رایگان به اندازه کافی قابل اعتماد است که وب سایت شما را ایمن کند.

3. Sucuri Security

Sucuri Security افزونه امنیتی وردپرس است. این افزونه از کمپانی محبوب امنیت و حسابرسی وب سایت Sucuri است. این افزونه ویژگی های امنیتی مختلفی مانند ممیزی فعالیت امنیتی ، نظارت بر یکپارچگی پرونده ها ، اسکن بدافزار ، نظارت بر لیست سیاه و دیوار آتش وب سایت را ارائه می دهد.

این موتور شامل موتورهای لیست سیاه مختلفی از جمله Google Safe Browsing ، Sucuri Labs ، نورتون ، مشاور سایت McAfee و سایر موارد برای بررسی وب سایت شما است. اگر مشکلی وجود داشته باشد ، از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد.

این وب سایت شما را از حمله DOS ، حملات پر فشار و سایر حملات اسکنر محافظت می کند. همچنین تمام فعالیت ها را ثبت می کند و این گزارش ها را در فضای ابر Sucuri ایمن نگه می دارد. بنابراین ، اگر یک مهاجم بتواند کنترل های امنیتی را دور بزند ، گزارش های امنیتی شما در مرکز عملیات امنیتی Sucuri امن خواهند بود.

منبع

گواهینامه ssl چیست؟

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :