افزونه های فشرده سازی تصاویر در وردپرس

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
پردازش تصویر با پایتون

افزونه های فشرده سازی تصاویر در وردپرس بسیار تصاویر حجیم تر از یک متن ساده هستند، به این معنی که بارگذاری آنها بیشتر طول می کشد و می توانند وب سایت شما را کند کنند.

با این حال احتمالاً این جمله را شنیده اید: “یک تصویر هزار کلمه در خود دارد”. تصاویر محتوای شما را جذاب تر و تعاملی تر می کنند.

برای بهبود سرعت وب سایت وردپرس ، باید تصاویر خود را برای وب بهینه کنید. بهترین روش برای این کار با استفاده از Photoshop یا یک نرم افزارهای ویرایش تصویر معتبر دیگر قبل از آپلود تصویر در وردپرس است. این امر کنترل بیشتری در کیفیت تصاویر در وب سایت خود به شما می دهد.

با این حال ، همه کاربران راحت با برنامه ویرایش تصویر کار نمی کنند. برای برخی بهینه سازی تک تک عکس ها، انرژی زیادی می گیرد.

خوشبختانه ، چندین افزونه فشرده سازی تصویر WordPress وجود دارد که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. این افزونه ها با فشرده سازی خودکار آنها و استفاده از نسخه کوچکتر در وب سایت خود، تصاویر شما را بهینه می کنند.

بیایید به بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس و چگونگی جمع آوری آنها از نظر بهینه سازی تصویر، عملکرد و نگاهی بیندازیم.

لیست افزونه های فشرده سازی تصاویر

1. reSmush.it

eSmush.it بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس بوده و این امکان را به شما می دهد تا به طور خودکار تصاویر را در بارگذاری و همچنین گزینه بهینه سازی برای تصاویر قدیمی تر را فعال کنید.

این افزونه از API reSmush برای بهینه سازی تصاویر استفاده می کند و به شما امکان می دهد قالبیت بهینه سازی را برای تصاویر آپلودی خود فعال کنید. نکته منفی این افزونه این است که سطح فشرده سازی متفاوتی ندارد. همچنین بهینه سازی تصاویر با اندازه کمتر از 5 مگابایت را محدود می کند.

2. بهینه ساز تصویر EWWW

EWWW Image Optimizer گزینه ای عالی برای فشرده سازی تصاویر وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و می تواند به طور خودکار تصاویری را که بارگذاری می کنید بهینه نمایید. همچنین می توانید تصاویر قبلاً بارگذاری شده خود را نیز به صورت سراسری فشرده و بهینه کنید.

ضمن اینکه کلیه فشرده سازی ها در سرورهای شخصی شما می شود، به این معنی که برای دریافت یک کلید API نیازی به ثبت نام در حساب کاربری افزونه ندارید. همچنین می تواند تصاویر تولید شده توسط سایر افزونه های WordPress را نیز بهینه کرده و در خارج از پوشه های رسانه ذخیره نمایید. البته می توانید برای دریافت ویژگی های اضافی، در API افزونه ثبت نام کنید.

3. فشرده سازی تصاویر JPEG و PNG

Compress JPEG & PNG توسط تیم پشتیبانی TinyPNG ایجاد شده و برای استفاده از افزونه باید حتما یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما فقط می توانید 100 تصویر را در هر ماه با اکانت رایگان بهینه کنید. این افزونه می تواند به طور خودکار تصاویر را هنگام بارگذاری فشرده سازی کند. همچنین می توانید تصاویر قدیمی تر را نیز بهینه کنید.

همچنین تنظیمات افزونه به شما امکان می دهد سایز تصویر را برای بهینه سازی انتخاب کنید.

4. بهینه ساز تصویر ShortPixel

ShortPixel Image Optimizer یکی دیگر از افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس است که از شما می خواهد با درج آدرس ایمیل خود، یک کلید API دریافت کنید. این افزونه حساب اصلی رایگان به شما امکان می دهد که می توانید با آن ماهانه 100 تصویر را فشرده سازی کنید. برای افزایش این مقدار باید افزونه را به سطح برنامه های پرداخت شده ارتقا دهید.

فشرده سازی تصاویر به محض فعال سازی افزونه شروع شده و تصاویر اصلی خود را در یک پوشه جداگانه ذخیره می کند. همچنین به شما امکان می دهد تا فایل اصلی را با نسخه فشرده شده مقایسه کنید تا تفاوت کیفیت را مشاهده کنید. ShortPixel مملو از ویژگی های پیشرفته است و امکان مقایسه و انتخاب بین قالب های بینه سازی را به شما می دهد.

5- WP Smush

WP Smush یکی دیگر از افزونه های محبوب فشرده سازی تصویر WordPress است. این افزونه به طور خودکار تصاویر را در هنگام بارگذاری فشرده می کند و می تواند برای فشرده سازی و بهینه سازی پرونده های تصویر قدیمی شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توانید حداکثر وضوح تصویر را انتخاب کنید.

نسخه رایگان افزونه نیازی به ایجاد حساب کاربری برای استفاده از کلید API شما نیست. ویژگی بهینه سازی انبوه به شما امکان می دهد تا حداکثر 50 تصویر را به طور همزمان بهینه کنید. می توانید برای فشرده سازی تصاویر بیشتر، بهینه سازی سراسری را دوباره انجام دهید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :