اهمیت ارسال منظم محتوا در وب سایت

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
تقویم محتوایی

ارسال منظم محتوا

ارسال منظم محتوا تا چه اندازه اهمیت دارد؟ اگر می خواهید به طور مرتب محتوا در سایت درج کنید، اما فکر می کنید این روند به نظر زمان گیر یا سخت است ، باید از مزایای ارسال منظم و پیوسته محتوا آگاه باشید! ارسال محتوای تازه به طور منظم بسیار مهم است؛ نه فقط برای آگاه سازی مشتری و چشم انداز ، بلکه برای سئو نیز بسیار مفید است.

چرا؟ هر بار که وب سایت خود را به روز می کنید ، خواه به صورت یک پست جدید در وبلاگ یا حتی ارسال یک عکس تازه ، توجه گوگل به وب سایت شما جلب می شود. و هنگامی که شما سایت را به روز نمی‌کنید ، گوگل تصور می کند با یک سایت راکد مواجه شده است و از بازنگری وب سایت شما خودداری می کند.

ارسال منظم محتوا

چرا ارسال محتوای جدید و به روز تا این اندازه مهم است؟

همه ما شنیده ایم که “محتوا پادشاه است” ، اما آیا واقعاً می دانید چرا؟ در واقع ده ها دلیل مختلف وجود دارد که ارسال یک پست جدید در وبلاگ، اضافه کردن پادکست یا حتی به روز کردن صفحه “درباره ما ” می تواند برای تجارت شما سودمند باشد. در اینجا فقط چند مورد را ذکر می کنیم :

ارزش ارسال منظم محتوا جدید از دید کاربران

هنگامی که بازدید کنندگان به صفحه وب شما می آیند ، آنها امیدوارند که مطالب مورد علاقه و هدف خود را پیدا کنند – خواه این یک محصول جدید جالب ، یک ویدیوی عالی برای ویدیو یا یک محتوای اخیراً اضافه شده باشد. اما چه اتفاقی می افتد که آنها مطالب جدیدی مشاهده نکنند؟ آنها ممکن است یک یا دو بار دیگر نیز بررسی کنند ، اما بعد از آن احتمالاً برای همیشه رفته اند.

ارسال منظم محتوا

با ارسال مطالب تازه ، مخاطبان خود را علاقه مند کنید (و آنها را به بازگشت به وب سایت ترغیب کنید). لازم نیست هر بار یک محصول عظیم باشد – شما به مقاله هفتگی 5000 کلمه ای نیاز ندارید) – اما باید مناسب و متعادل باشد.

بازدید کنندگان وب دوست دارند ببینند که شما فعال و مشغول کار هستید و به آنها اطلاع رسانی می کنید. ساخت وب سایت با کیفیت ، ایمن و آسان برای وب سایت های تجاری کوچک می تواند به افزودن مطالب جدید و به طور منظم و بدون دردسر زیاد به سایت کمک کند.

ارسال منظم محتوای تازه باعث بهبود رتبه سایت و نمایه سازی بیشتر می شود

همه موتورهای جستجو به منظور شناسایی و نمایه سازی محتوای جدید در وب سایت هایی که می توانند در نتایج جستجو گنجانده شوند از ربات ها یا خزنده های وب استفاده می کنند. ناگفته نماند که هرچقدر بیشتر محتوای خود را به روز کنید ، موتورهای جستجو بیشتر به وب‌سایت شما نگاه می کنند – و در نتیجه ، شانس بهتری برای رتبه‌بندی بالاتر دارید.

علاوه بر این ، هرچه محتوای بیشتری برای نمایش در وب سایت قرار دهید ، وب سایت خود را پر از کلمات کلیدی در راستای رشد سئو می کنید. هر پست جدیدی که منتشر می کنید و به ارسال منظم محتوا اهمیت می دهید فرصتی دیگر برای استفاده از کلمات و عباراتی است که مردم با جستجوی آنها به وب سایت شما کمک می کنند و موتورهای جستجو به شدت توجه خواهند کرد.

ارسال منظم محتوا

چرا بازدید موتورهای جستجو این همه اهمیت دارد؟

این یک واقعیت اثبات شده است که نتایج موتورهای جستجو می توانند تأثیر بسزایی بر تعداد بازدیدکنندگانی که سایت شما جذب می کند داشته باشند و از آنجا که تعداد بازدید کنندگان بیشتر برابر با تعداد مشتری بیشتر است ، بهبود سئو شما نباید فاقد دست کم گرفته شود. اضافه کردن مطالب جدید روشی فوق العاده ساده برای انجام این کار است.

نکته: صرفا به دلیل انتشار و ارسال منظم محتوا مطالب منتشر نکنید. اطمینان حاصل کنید که آنچه شما در وب سایت قرار می دهید دارای اطلاعات باکیفیت و جدید است.

محتوا فقط ارسال مطالب در وبلاگ نیست

“محتوا” لازم نیست فقط به معنای ارسال مطالب در وبلاگ باشد. محتوا می تواند هر چیزی باشد که در وب سایت خود ایجاد و منتشر می کنید: عکس ، فیلم ، پادکست.

فقط به یاد داشته باشید، هر کاری که فکر می کنید باید انجام دهید را به بهترین نحو ممکن ارائه دهید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :