اهمیت لوگوی سایت

دسته بندی ها : متفرقه محمد یاری پور
انواع مدل های برند

اهمیت لوگوی سایت

اهمیت لوگوی سایت در چیست؟ وقتی همه عواملی را که در ایجاد یک تجارت تاثیرگذار است را در نظر می گیرید ، ایجاد یک لوگو ممکن است به عنوان یک اولویت اصلی به نظر نرسد. اما قطعا باید اولویت اصلی باشد!

“شاید اصلاً به لوگو احتیاج ندارم” ، این صدا ممکن است در پس زمینه ذهن شما زمزمه کند.

به آن صدا گوش نکنید.لوگو و آرم شما یک بخش جدایی ناپذیر در ساخت برند تجاری موفق است ، درست به همان اندازی که داشتن محصولات باکیفیت اهمیت دارد.

بنابراین ، اگر نمی دانید چرا یک لوگو اینقدر مهم است دلایل زیر را بخوانید :

جلب توجه

این روزها – به ویژه مصرف کنندگان ، سریع و کم حوصله هستند.

با توجه به شرایط ، شرکتها حدود 2 ثانیه فرصت دارند تا مشتریان بالقوه را ترغیب کنند که محصولاتشان ارزش توجه دارد.

یک لوگو می تواند به سرعت توجه بینندگان را جلب کند و ارزش های اصلی یک شرکت را با روشی جالب ارائه دهد. شما می دانید ، یکی از مواردی که باعث می شود مصرف کنندگان برای مراجعه ترغیب می شوند ظاهرا سایت و البته لوگوی سایت شما است.

اهمیت لوگوی سایت

اهمیت لوگوی سایت در ایجاد یک برداشت اولیه

شما یک فرصت برای بدست آوردن این برداشت را دارید.

یک نشان تجاری اولین معرفی یک شرکت برای مصرف کنندگان است. اگر به خوبی طراحی شود ، می تواند علاقه عموم را تحریک کرده و آنها را دعوت کند تا درباره شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر نه ، شما فقط یک مشتری بالقوه را دور کرده و اساساً تجارت خود را مخفی کرده اید.

لوگو بنیاد هویت و داستان برند شماست

اهمیت لوگوی سایت و مارک تجاری موفق برای گفتن داستانی است که بر احساسات مشتریان تأثیر خواهد گذاشت، به همین سادگی ، در حالی که واقعیت این است که طراحی آرم تنها بخشی از مارک یک شرکت می باشد ، به عنوان پایه و اساس کل روایتی که این برند بر اساس آن ساخته شده است.

رنگ ها ، لحن ها ، قلم ها – همه اینها با داستانی که می خواهید برای گفتن تعیین کنید ، مشخص می شود و لوگو شما صحنه این داستان را تعیین می کند.

این عناصر سپس به کلیه توضیع های شما وارد می شوند ؛ سربرگ ها ، کارت ویزیت ، صفحات سایت ، تبلیغات و ..

اهمیت لوگوی سایت

اهمیت لوگوی سایت و تصویری به یاد ماندنی

لوگوی شما مخاطبان شما را به سمت شرکت شما سوق می دهد.

آرم ها نقطه شناسایی هستند؛ آنها نمادی هستند که مشتریان برای شناختن نام تجاری شما استفاده می کنند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید که مردم فوراً چشم انداز آرم شما را با حافظه کاری که شرکت شما انجام می دهد متصل کنند – و مهمتر از همه ، این که آنها فعالیت شما را چگونه حس کنند.

از آنجا که یک آرم خوب یک عنصر بصری و زیبایی شناختی است ، باعث می شود که لوگوی شما یک یادآوری فوق العاده به نظر برسد که این امر با نام شرکت شما به تنهایی ممکن نیست.

اگر صادق باشیم ، احتمالاً برخی از مخاطبان شما نام مشاغل شما را فراموش خواهند کرد، اما آنها بلافاصله لوگوی شما را با خاطرات نام تجاری شما ارتباط می دهند.

از رقابت با رقبا فاصله می گیرید

جرات کنید و یک لوگوی ساده اما متفاوت داشته باشید ، زیرا لوگوی شرکت شما به مصرف کنندگان می گوید که چرا تجارت شما بی نظیر است. مطمئناً ، ممکن است 50 کافی شاپ دیگر در شهر شما وجود داشته باشد ، اما شما تنها کسی است که متعهد به پایداری هستید ..

یک لوگوی شرکت که به خوبی طراحی شده باشد می تواند همه چیز را از پس زمینه شرکت به ذهن مخاطبان انتقال دهد. به عبارت دیگر ، آرم شما تالار گفتگو برای انتقال ارزش های شما است و به مصرف کنندگان نشان می دهد که چرا شما از رقبای خود بهتر هستید.

اهمیت لوگوی سایت

وفاداری به برند را تقویت می کند

با رشد برند شما ، آرم شما برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان بیشتر آشنا می شود ، و این آشنایی باعث می شود درک شما قابل اعتماد و قابل دسترسی باشد.

هنگامی که مشتریان برند شما را دوست دارند ، آنها دوباره و دوباره به جستجوی شما در مارکت ها خواهند پرداخت و این شما را از سایرین متمایز می کند.

“یک آرم قوی آغاز برند سازی تجاری شرکت شما است و دیدگاه تجارت شما را انتقال می دهد. “

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :