بررسی افزونه صفحه ساز و محبوب المنتور

دسته بندی ها : تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
صفحه ساز المنتور در وردپرس

افزونه صفحه ساز المنتور سازنده وب سایت وردپرسی است که بیش از پنج میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا و طراحی با ویرایشگر بصری، کشیدن و رها کردن از آن استفاده می کنند. برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Elementor و اینکه چرا این محبوب‌ ترین افزونه سازنده وب ‌سایت وردپرس و صفحه‌ ساز در WordPress.org است، با ما در ادامه همراه شوید تا سایت های خود را بهتر بسازید.

المنتور برای وردپرس چیست؟

Elementor ویرایشگر نهایی و رایگان کشیدن و رها کردن وردپرس است که به شما امکان می ‌دهد وب ‌سایت‌ های وردپرس زیبا را به ساده‌ ترین و سریع ‌ترین راه ممکن ایجاد کنید.

ویرایشگر پیش ‌فرض وردپرس برای پست‌های وبلاگ ساده مناسب است، اما گزینه‌ های طراحی زیادی را ارائه نمی ‌دهد و تا زمانی که روی دکمه پیش ‌نمایش کلیک نکنید، نمی‌ توانید طراحی خود را ببینید.

Elementor با ارائه انعطاف ‌پذیری کامل طراحی با کشیدن و رها کردن، یک سازنده زنده و بصری، بدون نیاز به دانش فنی (CSS یا HTML)، مشکلات شما را برطرف می ‌کند. Elementor گزینه ‌های طراحی بی‌ شمار و ده ‌ها ویجت محتوای از پیش ساخته شده را ارائه می نماید.

علاوه بر طراحی پست ‌ها و صفحات جداگانه، می‌ توانید از افزونه صفحه ساز المنتور برای طراحی کل تم وردپرس خود، از جمله هدر، پاورقی و هر چیزی که بین آن‌ ها قرار دارد، استفاده کنید.

صفحه ساز Elementor چگونه کار می کند؟

Elementor یک سازنده وب‌ سایت وردپرس بصری است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با ویرایشگر پیش‌ نمایش زنده جایگزین می‌ کند، بنابراین می ‌توانید طرح‌ بندی‌های پیچیده را به صورت بصری ایجاد کرده و وب ‌سایت خود را به صورت لایو طراحی کنید؛ بدون نیاز به جابجایی بین ویرایشگر و حالت پیش‌ نمایش.

همچنین با این افزونه می توانید طرح های زیبا و کاربردی را بدون نیاز به استفاده از کد یا CSS و بدون تکیه به توسعه دهندگان برای کمک ایجاد کنید. طرح هایی که ایجاد کرده اید، به طور پیش فرض واکنش گرا هستند، به این معنی که به طور خودکار در دسکتاپ، تبلت و موبایل عالی به نظر می رسند.

رابط کاربری بصری و مبتدی پسند است

بنابراین می توانید در عرض چند دقیقه آماده و راه اندازی کنید. همچنین می توانید یکی از صدها الگوی حرفه ای طراحی شده را برای صرفه جویی در زمان وارد کرده و سپس با استفاده از کنترل های ساده آن را به راحتی سفارشی کنید.

افزونه صفحه ساز المنتور چقدر هزینه دارد؟

برنامه اولیه به صورت کامل رایگان بوده و در WordPress.org موجود می باشد. اگر می‌ خواهید ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های پیشرفته ‌تری را اضافه کنید، می‌ توانید پلاگین اصلی رایگان را با خرید Elementor Pro گسترش دهید.

ویژگی های نسخه رایگان

فقط با نسخه رایگان Elementor، به ویرایشگر بصری، کشیدن و رها کردن، طیف گسترده ای از ویجت ها و گزینه های سبک دسترسی خواهید داشت که می توانید برای طراحی محتوای خود از آنها استفاده کنید.

می‌ توانید از آن برای طراحی پست‌ ها و صفحات وبلاگ جداگانه استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویرایشگر Elementor را هنگام ویرایش یک پست یا صفحه راه ‌اندازی نمایید. به طور کلی، اگر می ‌خواهید صفحات فرود اولیه را طراحی کنید یا سبکی به پست‌ های وبلاگ خود اضافه کنید، ممکن است نسخه رایگان Elementor برای شما مناسب باشد.

با این حال، اگر می ‌خواهید از افزونه صفحه ساز المنتور برای طراحی کل وب‌ سایت خود استفاده کنید، ویژگی‌ های قدرتمند جدید، گزینه‌ های طراحی و قالب ‌های Elementor Pro را نیاز خواهید داشت.

ویژگی های Elementor Pro

Elementor Pro بر اساس ویژگی‌ های نسخه رایگان برای ایجاد یک ابزار قدرتمندتر برای طراحان وب و متخصصان طراحی شده است. با Elementor Theme Builder، می‌ توانید تمام تم خود را با استفاده از رابط Elementor طراحی کنید، از جمله هدر، پاورقی، قالب ‌های پست وبلاگ، صفحات 404 و موارد دیگر.

Elementor Pro علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد از Elementor برای طراحی تمام جنبه های سایت خود استفاده کنید، همچنین به شما امکان دسترسی به ویژگی های جدید قدرتمندی را نیز می دهد که می توانید در تمام طراحی های خود از آنها استفاده کنید.

 افزونه صفحه ساز المنتور

کلام آخر

با افزونه صفحه ساز المنتور آشنا شدید؟! شما می توانید راه اندازی سایت خود را به دست متخصصان امن اس اس ال بسپارید و با خیالی راحت به تقویت کسب و کار خود بپردازید، با ما در تماس باشید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :