بهترین استراتژی ها در بازاریابی آنلاین

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
آیکن چیست

در ادامه مطلبی که در رابطه با بهترین استراتژی تبلیغات در بازاریابی آنلاین داشتیم ، روش های تبلیغات و بازاریابی دیگری را خدمت شما معرفی می کنیم. توجه به هر کدام از این روش ها می توانید درصد زیادی در پیشرفت تجارت آنلاین شما نقش داشته باشد و به توسعه سایتتان کمک کند.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر، تلگرام و اینستاگرام فرصت های بزرگی را برای دستیابی و ارتباط با مخاطبان هدف شما ارائه می دهند. به همین دلیل این سایتها به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین راه های تبلیغ آنلاین هستند.

شبکه‌های اجتماعی مکان بسیار مناسبی برای بازاریابی هستند، زیرا در این سرویس‌ها مصرف کننده زیادی وجود دارد. در حقیقت ، هشتاد و یک درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای اکانت در شبکه‌های اجتماعی هستند – بدین معنی که احتمالی زیاد وجود دارد که حداقل بخشی از مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی فعال باشند.

همچنین می توانید برای اجرای تبلیغات برای شرکت خود از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

بازاریابی

بسترهای اجتماعی به شما امکان می دهند مخاطبان خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی استاندارد مانند سن ، جنسیت و موقعیت مکانی و همچنین گزینه های پیشرفته مانند علایق و رفتار انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد تا به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که به احتمال زیاد جزئی از مخاطبان هدف شما هستند و با ایجاد کمپین نتایج مفید تجارت خود را به حداکثر برسانید.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات ، هزینه نسبتاً کم است.

در حقیقت ، پنجاه درصد از بازاریابان B2B ، شبکه‌های اجتماعی را گزینه ای بسیار ارزان یا تا حدودی کم هزینه برای تبلیغات می دانند. بنابراین اگر به دنبال یک استراتژی تبلیغات مقرون به صرفه برای رسیدن به مشتریان جدید هستید ، شبکه‌های اجتماعی را نباید فراموش کنید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی عالی برای تبلیغ غیرمستقیم تجارت شما برای مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید و جالب است. شما می توانید محتوا را در قالب وبلاگ ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و تقریباً با هر قالب آنلاین ایجاد کنید.

صرف نظر از صنعت شما ، تولید محتوا روشی بسیار مؤثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شماست. وقتی اطلاعاتی را که مشتریان بالقوه شما جالب می دانند به اشتراک می گذارید ، به احتمال خیلی زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند شرکت شما را به عنوان یک مرجع معرفی کرده و شهرت آنلاین شما را گسترش دهد. وقتی مخاطب هدف شما می بیند که می توانید اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر کنید ، در آنها این حس را ایجاد می کنید که شما یک رهبر در زمینه کاری خود هستید.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا ، باید از یک برنامه نشر منظم پیروی کنید.

شرکتهایی که ماهانه 16 مرتبه یا بیشتر محتوا ارسال می کنند ، چهار برابر بیشتر از شرکتهایی که فقط چند بار در ماه مطلب ارسال می کنند ، ترافیک جذب می کنند. این روش به نظر می رسد یک تعهد دشوار و وقت گیر است ، اما می توان با همکاری با یک تیم تولید محتوا کار را ساده تر کرد.

بازاریابی

محتوای نوشتاری تنها مسیری نیست که می توانید طی کنید. همچنین می توانید به شکل گرافیکی محتوا ایجاد کنید.

عناصر بصری

عناصر بصری می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و هنگامی که با اطلاعات جالب همراه هستند ، می توانند باعث شوند که کاربران زمان بیشتری را در سایت صرف کنند. بعلاوه، اینفوگرافیک ها به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، به این معنی که شانس اینکه بازدید کنندگان شما مطلبی از سایت شما را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند ، افزایش می دهند.

اگر می خواهید یک قدم جلوتر در بازاریابی بردارید ، فیلم ها نیز یکی از موثرترین راه ها برای جذب بازدید کننده هستند. ایجاد محتوای ویدئویی جذاب می تواند کمی زمان بر نسبت به نوشتن یک پست وبلاگ یا طراحی یک گرافیک باشد ، اما وقتی به خوبی انجام شود ، نتایج مثبت برای شغل شما می تواند قابل توجه باشد.

بازاریابی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی دیجیتال است ، اما هنوز هم یکی از موثرترین استراتژی تبلیغات و تکنیک های بازاریابی است. هنگامی که از ایمیل استفاده می کنید ، می توانید مستقیماً به صندوق الکترونیکی مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

ایمیل ها راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شما هستند. شما می توانید از طریق خبرنامه اطلاعات زیادی در مورد محصولات یا خدمات جدید برای اقشار مختلف از مخاطبان خود ارسال کنید.

هزینه بسیار کم ایمیل مارکتینگ

در نتیجه ، ایمیل یک کانال بسیار مقرون به صرفه است (به همین دلیل یکی از بهترین راه های تبلیغ آنلاین است). در حقیقت ، برای هر دلاری که برای ایمیل صرف می کنید ، پتانسیل دریافت درآمد 44 دلار را دارید.

البته دستیابی به این پتانسیل بالا به معنای آزمایش مداوم و بهبود متن ایمیل های ارسالی شما با گذشت زمان است، اما به هر حال یکی از راه های جستجوی سریع نتایج شما ترکیب شخصی سازی است.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :