بهینه سازی وب سایت وردپرس در سال 2020

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
وب مسترینگ

بهینه سازی وب سایت با توجه به رقابت شدید بین وب سایت های در حال توسعه امری بسیار ضروری است. بسیاری از افراد سعی می کنند وب سایت های وردپرس خود را با استفاده از افزونه ها تکمیل کنند. اما این افزونه ها به ویژه موارد اضافی ، در واقع می توانند عملکرد شما را بسیار کند کنند.

سال 2020 چند ماهی است که شروع شده ، بنابراین زمان بهتری برای شروع تازه و اصولی تر دارید. اگر هم اکنون این کار را انجام دهید ، شانس بهتری دارید که در سال 2020 تعداد سایت های کمتری را به عنوان رقیب خود داشته باشید.

ارائه دهنده میزبان سایت را بررسی کنید

اولین چیزی که باید به طور جدی آن را بررسی کنید ارائه دهنده میزبانی وب شماست. اگر در یک هاست اشتراکی قرار دارید ، ممکن است بخواهید به سمت سرور مجازی بروید که بتواند شخصی سازی و سرعت بیشتری را به شما ارائه دهد یا یک گزینه میزبانی وب که به شما امکان پشتیبانی بهتر را می دهد ، در نظر بگیرید. گزینه دوم اگر بخواهید سال 2020 را با دردسرهای کمتری سپری کنید، بسیار مناسب است.

بهینه سازی وب سایت

تهیه نسخه پشتیبان منظم امری مهم در بهینه سازی وب سایت

راه دیگر برای بهینه سازی عملکرد وب سایت شما این است که در صورت وقوع و خرابی سایت شما ، بکاپ داشته باشید. وردپرس افزونه های زیادی را جهت بکاپ گیری ارائه می دهد اما توصیه می کنیم از گزینه بکاپ گیری خود کنترل پنل هاست استفاده کنید تا بکاپ کامل تر و بدون ریسکی داشته باشید.

جهت بهینه سازی وب سایت از افزونه کش استفاده کنید

استفاده از افزونه کش خوب یکی دیگر از مواردی است که به مشتریان کمک می کند تا سریعتر وب سایت را مشاهده کنند زیرا سایت از قبل لود شده و آماده انتشار است. افزونه های کش متنوعی وجود دارد ، بنابراین یکی از آنها را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

توجه بیشتر به کاربران موبایل

اگر واقعاً می خواهید جمعیت بیشتری را به سایت خود بیاورید ، باید وب سایت خود را جهت لود بهتر در موبایل آماده کنید. فقط به این دلیل که وب سایت شما خوب به نظر می رسد و به خوبی در دسکتاپ کار می کند ، به این معنی نیست که در یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت به همان روش کار خواهد کرد

الگوهای طراحی متناسب با تلفن همراه را جستجو کرده و سایت خود را برای این جمعیت مهم بهینه کنید. این یک نکته بسیار مهم است، زیرا وب سایت های مناسب جهت تلفن همراه در موتورهای جستجوگر مانند Google رتبه بالاتری دارند. اگر می خواهید بهینه سازی وب سایت جهت موتور جستجو را بهبود بخشید ، پس به سایت بهینه شده برای موبایل نیاز دارید.

پلاگین های خود را مرتب کنید

در بسیاری از موارد مشکل سرعت وب سایت مربوط به پلاگین ها است. برای رفع این مشکل ، باید اطمینان حاصل کنید که همه افزونه های شما به درستی کار می کنند و هیچ کدام از آنها با یکدیگر تضاد ندارند.

اگرچه وردپرس دارای افزونه های بسیار خوبی است ، اما همه آنها برای همکاری با یکدیگر طراحی نشده اند و برخی از آنها می توانند در عین واحد بسیار کم نظیر باشند و همچنین حافظه زیادی را مصرف کنند.

بهینه سازی وب سایت

برای رفع این مشکل ، هر پلاگین را بصورت جداگانه غیر فعال کنید. افزونه را ه صورت دستی غیر فعال کرده و وب سایت خود را مجددا رفرش کنید. اگر سایت سریعتر بارگیری شود ، ممکن است بخواهید به غیرفعال کردن دائمی آن افزونه یا یافتن یک افزونه جایگزین که نمی تواند مانع عملکرد خوب سایت شما شود ، فکر کنید.

دقت نمایید ممکن است وب سایت شما با توجه به استفاده مکرر در اینترنت isp خریداری شده و سیستم و مرورگر شما برای شما با سرعت مطلوبی لود شود اما این شامل کلیه کاربران دنیا نشود.

همیشه سایتتان را از اینترنت ها و مرورگرهای متفاوتی بررسی کنید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :