تاثیر linkedin در بازاریابی

دسته بندی ها : سئو المیرا حسن‌زاده
Linkedin در بازاریابی

تاکنون از لینکدین برای بازاریابی تجارت خود استفاده کرده اید؟ آیا میخواهید که برای تولید محصول مورد نظر خود برند و استراتژیک خاص داشته باشید؟ باید بدانید که امروزه لینکدین با حداقل 450 میلیون متخصص از سراسر جهان به راحتی میتواند این نیاز شما را برآورده سازد. در واقع استفاده Linkedin در بازاریابی کمک می کند تا افراد در مدت زمانی کوتاه تر مخاطبان خود را پیدا کرده و کسب و کار خود را رونق بخشند. اما سوال اساسی اینجاست که از کجا باید شروع کنیم؟ چگونه باید تاثیر لینکدین در بازاریابی را ببینیم؟ در این مقاله با توجه به این مسائل در نظر داریم توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

Linkedin در بازاریابی

مسیر Linkedin در بازاریابی

قدم اول: پروفایلی در لینکدین بسازید

شاید با خود بپرسید که ساخت پروفایل چه تاثیری میتواند در بازاریابی شغل شما خواهد داشت. در واقع شما در تلاش هستید تا تجارت و کسب و کارتان را به مردم نشان دهید. پروفایل Linkedin شما میتواند شروع این کار باشد. در واقع زمانی که افراد نام کسب و کار شما را جستجو می کنند میتوانند با روند کاری شما؛ افرادی که در آن مشغول به فعالیت هستند؛ برند تجاری، مهارت‌ها، دستاوردها و نمونه کارها و… آشنا شوند. این مسئله تاثیر بسیار زیادی بر روی کلیک‌های موجود بر سایت داشته و مخاطبان را به سمت شما می‌کشاند.

قدم دوم: یک صفحه Linkedin کارآمد ایجاد کنید

به صفحه Linkedin خود فکر کنید. این مسئله میتواند فرصت های شغلی بسیار خوبی برای شما به حساب آید. ایجاد یک صفحه linkedin در بازاریابی تاثیر بسیار زیادی دارد.

Linkedin در بازاریابی

قدم سوم: مخاطبان هدف را مشخص کنید

در ابتدا باید مخاطبان خود را شناسایی کنید. سپس اهدافتان را از linkedin در بازاریابی تعیین نمائید. دقت داشته باشید این مسئله تنها زمانی که از برند و عملکرد خود آگاهی کاملی دارید امکانپذیر است. اگر بتوانید کاری که میخواهید انجام دهید را مشخص کنید؛ مطمئنا تعریف مخاطبان هدف برایتان آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال؛ شاید هدف شما ارتقاء سطح آگاهی از برند در بین اعضای لینکدین با عناوین شغلی مانند “مدیر رسانه های اجتماعی”، “مدیر رسانه های اجتماعی” و سایر عناوین مشابه باشد.

قدم چهارم: بهینه سازی صفحه اجتماعی را انجام دهید

صفحات اجتماعی برای اینکه بتوانند موثر واقع شوند باید مخاطب هدف خود را پیدا کنند. نکاتی وجود دارد که به شما در ایجاد مخاطب در Linkedin کمک می کند. از همین رو شما باید صفحه شرکت خود را بهینه کنید. حال اگر مخاطب شما در لینکدین در حال جستجو باشد یا نباشد. اگر صفحه شما بهینه شده باشد مطمئن باشید که صفحه اجتماعی شما را پیدا کرده و پیام می دهند. در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید آن را برای جستجو بهینه کنید:

* درج کلمات کلیدی: مطمئن باشید کلمات کلیدی را در اطلاعات پروفایل شرکت وارد کرده‌اید. کلمات کلیدی انتخابی شما باید به طور واضح نمایانگر این باشد که چه کسی و چه کاری انجام می دهید. اگر مطمئن نیستید از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید، به این روش فکر کنید: مشتری بالقوه هنگام جستجوی محصول یا خدمات شما از چه کلماتی یا عباراتی استفاده می کند؟

* پیوند به صفحات شرکت ایجاد کنید: ایجاد پیوند به صفحه اجتماعی برای افزایش رتبه شما در جستجو ضروری است. برای اینکه بتوانید در این راه موفق شوید باید پیوندهایی مفید به صفحه اجتماعی از طریق وب سایت ها و وبلاگ ها به منظور بازاریابی در Linkedin انجام دهید.

* محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارید: یکی از بهترین راه های بهبود رتبه بندی و نتایج جستجو گوگل، به اشتراک گذاری مطالب مربوطه به طور مرتب است. هنگامی که به روزرسانی‌های صفحه شرکت خود را منتشر می‌کنید، در صفحه عمومی شما ظاهر می شوند و این امکان را به وجود می آورد تا محتوای شما توسط Google فهرست بندی شود. هر چه بیشتر مطالبی را که طرفدارانتان با آنها درگیر هستند، به اشتراک بگذارید، صفحه شرکت شما در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود.

المیرا حسن‌زاده
المیرا حسن‌زاده

المیرا حسن‌زاده هستم سرپرست تیم تحریریه امن‌اس‌اس‌ال. تصمیم دارم با ارائه مطالب حرفه‌ای و تخصصی بروز در حوزه تکنولوژی و با هدف جلب رضایت شما عزیزان این مهم را تحقق بخشم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :