تبلیغات و بهترین استراتژی ها در بازار آنلاین

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
انواع کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات وب سایت چرا تا این اندازه اهمیت دارد؟ هنگامی که شما برای اولین بار وارد دنیای بازاریابی دیجیتال می شوید ، کار می تواند بسیار سخت باشد. کانال ها و سیستم عامل های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ مشاغل خود استفاده کنید ، و برای بسیاری از افراد ، سخت ترین قسمت ، فهمیدن نقطه شروع است.

از نظر بسیاری از بازاریابان ، دو مورد از بزرگترین نگرانی های مالکین سایت هنگام ارزیابی گزینه های تبلیغ، مقرون به صرفه بودن و نتایج است. به همین دلیل در این صفحه ، ما به تعدادی از بهترین استراتژی های تبلیغات آنلاین ، هزینه های آنها و مزایای آنها برای تجارت شما می پردازیم.

1. طراحی وب

وب سایت شما یکی از اساسی ترین بخش های کار شماست. وب سایت، خانه شما به صورت آنلاین است و بسیاری از مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما به آنجا می روند. در بسیاری موارد ، ظاهر وب سایت شما اولین حسی است که تجارت شما در اعضای مخاطبان هدف ایجاد می کند.

در حالی که کمپین های تبلیغاتی آنلاین برای هدایت ترافیک به وب سایت شما طراحی شده اند ، طراحی وب سایت شما می تواند باعث نگهداری این ترافیک و استفاده بهینه از آن باشد و در حقیقت موفقیت با آنها را رقم زده یا به طور کلی از بین ببرد. این بدان معنی است که سایت شما باید در جلب و توجه کاربران و تشویق آنها برای تبدیل مؤثر باشد.

تبلیغات

یک سایت با طراحی مناسب می تواند بازدید کنندگان را طولانی تر در سایت نگهداشته و سرمایه گذاری شما را بیشتر از قبل به احتمال نتایج و بازخورد مثبت نزدیک کرده و همچنین در مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد می کند. یک مطالعه نشان داد که 94 درصد از کاربران به دلیل استفاده از عناصر خاصی از طراحی به یک وب سایت اعتماد ندارند.

طراحی یک وب سایت حرفه ای برای موفقیت تبلیغات آنلاین شما ضروری است. بنابراین اگر فکر می کنید طراحی سایت شما به تعمیرات اساسی نیاز دارد، از همین الان اقدام کنید.

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

وب سایت شما می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی باشد، اما این مورد تنها در صورتی که عملی است که مشتریان بالقوه شما بتوانند وب سایت را پیدا کنند.

بهترین راه برای انجام این کار بهینه سازی سایت جهت موتور جستجو یا سئو است. با سرمایه گذاری در سئو ، می توانید وب سایت خود را به روش هایی بهبود بخشید که به آن کمک کند در موتورهای جستجو مانند Google جهت جستجوی موارد مربوط به محصولات یا خدمات سایت ، رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشت باشد.

SEO شامل ترکیب کلمات کلیدی مربوط به محصولات یا خدمات شما در سایت شما است ، به طوری که وقتی کاربران آن دسته از کلید واژه ها را در موتورهای جستجو مانند Google جستجو می کنند ، صفحات مربوطه در نتایج ظاهر می شوند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی از دلایل اصلی تبلیغات موفق

شما می توانید با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، بهترین کلمات کلیدی صفحات خود را شناسایی کنید تا مخاطبان مدنظرتان را پیدا کرده و همچنین کلمات کلیدی استفاده شده رقبای خود را هدف قرار دهید.

می توانید با انتشار محتوای جامع درباره کلمات کلیدی مورد نظر خود ، و همچنین کسب لینک از سایر سایتهای معتبر، سئوی سایت خود را بهبود بخشید. با یک استراتژی مناسب، شما این پتانسیل را دارید که بتوانید رتبه سایت خود را بهبود بخشید و ترافیک بیشتری کسب کنید که منجر به تبدیل آن به سود برای وب سایت شوید.

تبلیغات

هدف SEO این است که وب سایت خود را به صدر و صفحه اول نتایج گوگل بیاورید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید در صفحه اول گوگل باشید زیرا آنها اکثر کلیک ها را کسب می کنند. همچنین دقت نمایید که از هر سه نتیجه برتر 35 درصد از کلیک در دسک تاپ و 31 درصد کلیک از تلفن همراه کسب می شود، پس توجه به تلفن همراه را فراموش نکنید.

3. تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC)

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC یک الگوی تبلیغاتی آنلاین است که به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج موتور جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار دهید. در حالی که SEO بر کسب رتبه بندی از طریق محتوا و بهینه سازی تمرکز دارد ، PPC اساساً به شما امکان می دهد هزینه های تعیین شده برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را پرداخت کنید.

اگر در PPC تازه وارد هستید ، Google Ads بهترین مکان برای شروع است ، زیرا به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج جستجوی Google تحت تاثیر قرار دهید.

PPC بر روی سیستم مناقصه ای کار می کند که در آن شما می توانید کلمات کلیدی هدف را انتخاب کرده، سپس با سایر تبلیغ کنندگان رقابت کنید. اگر پیشنهاد شما در بین تبلیغ دهندگان بالاترین باشد، قطعا بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک قرار خواهید گرفت و در صورتی که کسی کلیک کند ، مبلغ تبلیغات از حساب شما کسر خواهد شد.

پرداخت هزینه به ازای کلیک

یکی از بزرگترین مزایای PPC همانطور که از نام آن پیداست، این است که شما فقط وقتی کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند هزینه پرداخت می کنید. این بدان معناست که دیگر لازم نیست نگران هدر رفتن بودجه خود برای افرادی باشید که علاقه به تجارت شما ندارند یا تبلیغات شما را نادیده نمی گیرند.

امروزه این ویژگی، PPC را به یکی از قدرتمندترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی برای شرکت های بزرگ تبدیل کرده است.

تبلیغات

PPC یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر است زیرا می تواند از همان دقایقی که کمپین را راه اندازی می کنید ، نتایج را مشاهده کنید. برخلاف سئو که به زمان نیاز دارد، PPC می تواند بلافاصله فروش و سود ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کار دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

PPC همچنین در ترکیب با SEO به خوبی کار می کند ، زیرا ترکیب این دو فرصت کسب و کار شما را برای حضور در نتایج جستجو به چندین برابر افزایش می دهد. با این روش وقتی افراد به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما می پردازند ، می توانید آنها را در نتایج جستجو شرکت خود مشاهده کنید.

اگر هنوز وارد رتبه بندی ارگانیک نشده اید ، PPC روشی عالی برای دستیابی به رتبه مناسب است و اگر قبلاً از نظر ارگانیک رتبه خوبی کسب کردید، شانس حضور در رتبه و نقطه بهتر در صفحه اول و نتایج گوگل را دارید.

به طور کلی ، PPC یک کانال تبلیغاتی آنلاین موثر است که می تواند برای هر بودجه ای مناسب باشد و بازدیدکنندگان آنلاین شما را افزایش دهد.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :