تکنیک‌های سئو کلاه سفید

دسته بندی ها : سئو المیرا حسن‌زاده
سئو کلاه سفید چیست

همه می‌دانیم که سئو تا چه اندازه در فروش، بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات یک کسب‌وکار اهمیت دارد. پس زمانی که از یک استراتژی خاص برای سئو خود استفاده می‌کنید باید نهایت صبر و شکیبایی را داشته باشید. بسیاری از متخصصان سئو می‌گویند زمان عامل مهمی در ایجاد یک استراتژی کارآمد سئو است. این حرف به اثبات رسیده و ما هم درنظر نداریم چیزی خلاف آن بگوییم، به نوعی می‌خواهیم این نکته را هم اضافه کنیم اگر می‌خواهید در SERP ها هم رتبه بالایی داشته باشید، باید برای زمان اهمیت بالایی قائل شوید. اینجاست که سوالی در ذهن افراد شکل می‌گیرد؛ آیا هیچ عمل و راهکاری وجود ندارد که بتواند نتایج سئو را سریع‌تر کند؟ باید بگوییم امروزه تکنیک‌های سئو کلاه سفید بسیار فراگیر شده و در این راه توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

در این مقاله شما را با برخی تکنیک‌ها که در نهایت منجر به افزایش رتبه سئوی شما می‌شود آشنا می‌کنیم.

با تکنیک‌‌های سئو کلاه سفید آشنا شوید

همان‌طور که می‌دانید امروزه عصر ارتباطات است.

محال است شما به دنبال برطرف کردن مشکلی باشید و نتوانید آن را برطرف نمائید. حال آشنایی با تکنیک‌های سئو کلاه سفید می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر در نتایج جستجوی گوگل به اهداف خود برسید.

1صفحات استراتژیک خود را به صفحه اصلی پیوند دهید

این روش مخصوصاً برای سایت‌های تجارت الکترونیکی که در آن لازم به برجسته‌کردن محصولات خاص است مفید می‌باشد. این مسئله را به خاطر داشته باشید که پیوند از صفحه اصلی به یک صفحه داخلی، منجر به تقویت سئو می‌شود.

2به دنبال صفحاتی باشید که تنها یک پیوند ورودی داخلی دارند

دریافت یک لینک داخلی هیچگاه، یک الزام نبوده و نمی‌باشد، اما دریافت لینک از یک صفحه به ندرت در سئو تاثیر می‌گذارد. از همین‌رو برای صفحات استراتژیک کسب و کار، سایر قسمت‌های سایت را پیدا کنید تا از آن‌ها برای پیوند استفاده نمائید. انجام این کار به ویژه در سایت‌هایی که بیش از 500 صفحه دارند نتیجه‌بخش خواهد بود.

تکنیک‌های-سئو-کلاه-سفید

3نظرات مشتری را به صفحات خود اضافه کنید

بهره‌گیری از نظرات مشتری، عمدتا در صفحات محصول استفاده می‌شود، اما می‌توانید از آن برای خدمات خود نیز استفاده کنید.

وجود نظرات مشتریان محتوای موجود در صفحه سایت شما را غنی‌تر می‌کند.

این مسئله را فراموش نکنید که استفاده از نشانه‌گذاری معنایی، داده‌های ساختاری، فرصتی‌ست برای گرفتن ستاره در SERP Google .

4دریابید کدام صفحات در نقشه سایت شما وجود ندارند

تمام صفحاتی که به شما ارجاع می‌دهند باید در نقشه‌های سایت شما باشند.

این مسئله به خصوص برای تجزیه و تحلیل پیشرفته در گزارش عملکرد جدید کنسول جستجو بسیار حائز اهمیت است.

5 – محتوای تکراری مربوط به زیر دامنه www را حذف کنید

اگر سایت شما با یا بدون “www” در دسترس است، احتمالاً شما با محتوای تکراری روبرو شده‌اید.

باید به سراغ شناسایی نشانی اینترنتی رسمی بروید و از بروز اشتباهی که به طور دائمی به سمت سایت شما هدایت می‌شود جلوگیری کنید.

المیرا حسن‌زاده
المیرا حسن‌زاده

المیرا حسن‌زاده هستم سرپرست تیم تحریریه امن‌اس‌اس‌ال. تصمیم دارم با ارائه مطالب حرفه‌ای و تخصصی بروز در حوزه تکنولوژی و با هدف جلب رضایت شما عزیزان این مهم را تحقق بخشم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :