دانستنی های نرم افزار office 365 ( بخش سوم )

دسته بندی ها : متفرقه رومینا محرر صفائی
نرم افزار office 365

بخش سوم از معرفی مجموعه نرم افزار office 365 را خدمت شما ارائه می کنیم. با توجه به گستردگی این مجموعه و کاربردی بودن آن، شناخت از برنامه های آن جهت پیشبرد اهداف سازمان ها و مدیران وب سایت بسیار کلیدی است.

برنامه های اصلی نرم افزار office 365

Word

Excel

PowerPoint

Outlook

OneNote

Publisher

Exchange

SharePoint

Skype for Business

Microsoft Teams

OneDrive for Business

جالب است بدانید برخی از برنامه ها مانند: word, exel, one drive for business, skype for business, power point,yammer  و one note دارای نسخه های تلفن همراه هستند تا به کسب و کارتان کمک کنند. همچنین کاربران برای اشتراک در تجارت ابری، 1 ترابایت one drive دارند.

نرم افزار office 365

 Microsoft Share Point

این برنامه در سال 2001 برای ذخیره اسناد و مدیریت سیستم راه اندازی شد. به گفتار ساده، SharePoint یک بستر مشترک مبتنی بر وب است که با Microsoft Office ادغام می شود. . این محصول بسیار قابل تنظیم است و میزان استفاده آن بین سازمان ها بسیار متفاوت است.

این برنامه از نرم افزار office 365 به کاربران اجازه می دهد :

اسناد و دیدگاه های خود را با همکاران از طریق زیرمجموعه های تجاری، دپارتمانی یا تیمی ایجاد، ویرایش و مدیریت کرده و به اشتراک بگذارید

می توانید از طریق کتابخانه اسناد، لیست کارها و تقویمی که طراحی کرده اید زمانتان را مدیریت کنید.

می توانید اخبار ، رویدادها و به روزرسانی های شرکت را در سایت های دلخواه به اشتراک بگذارید.

 محتوا و داده های خود را محافظت کنید

اسناد را با استفاده از SharePoint بصورت آفلاین بارگیری و استفاده کنید.

با همکاران خود در درون رابط SharePoint Online ارتباط برقرار کنید.

تمام برنامه های Office 365 به جز Office 365 Business یا Office 365 ProPlus شامل SharePoint Online هستند.

One drive

OneDrive، یک سرویس ذخیره سازی فایل های مبتنی بر ابر مایکروسافت است. همه نوع پرونده ها از جمله اسناد ، تصاویر ، موسیقی و فیلم را می توان در OneDrive ذخیره کرد. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید به فایل دسترسی داشته باشید، مدیریت کنید و به اشتراک بگذارید.

به عبات دیگر، OneDrive جایی است که تمام پرونده ها برای کاربران Office 365 ذخیره می شوند ، و اجازه می دهد تا پرونده ها در رومیزی ، مرورگرها و دستگاه های تلفن همراه همگام شوند.

بیش از 85٪ از شرکت های Fortune 500 از OneDrive for Business استفاده می کنند ، و اگر شرکتی در Office 365 عضویت نداشته باشد ، می تواند به عنوان یک سرویس مستقل در OneDrive for Business عضو شود.

 Skype for Business

Skype for Business یک نسخه از خدمات گپ و کنفرانس است که به طور خاص برای استفاده تجاری طراحی شده است. از طریق Skype for Business ، سازمانها می توانند به طور روزانه به تمام ابزارهای ارتباطی موردنیاز خود از جمله ارسال پیام های فوری بین همکاران ، استفاده از ویژگی های کنفرانس ویدئویی ، ضبط مکالمات ، صفحه های به اشتراک گذاری ، ارائه تخته های سفید و ارائه جلسات با حداکثر 250 نفر دسترسی داشته باشند.

چه اتفاقی برای Microsoft Lync افتاد

Microsoft Lync که در سال 2011 منتشر شد ، یک پیام رسانی فوری برای کاربران مایکروسافت بود. در سال 2015، اسکایپ جایگزین برای تجارت شد. پشتیبانی گسترده برای مشتریانی که هنوز از مایکروسافت لینکس استفاده می کنند در آوریل 2023 به پایان رسید.

Skype for Business تمام قابلیت های Lync را به همراه عملکردهای اضافی مانند پیام رسانی آفلاین ، فیلم HD چند طرفه و پیش نمایش انتقال فایل را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع

رومینا محرر صفائی
رومینا محرر صفائی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :