صفحه فرود چیست؟

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
بهینه سازی اینستاگرام

صفحه فرود چیست و چه کاربری دارد؟ این صفحه که به لندینگ پیج نیز معروف است صفحه ای در سایت شما است که دارای فرم درج اطلاعات بوده و برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری هدف طراحی شده است. تفاوت آن با سایر صفحات وب سایت شما به این دلیل است که این دو معیار را دنبال می کند :

    فرم صفحه فرود به شما امکان می دهد در ازای پیشنهاد مطلوب، اطلاعات بازدید کننده را ذخیره کنید

    تنها هدف از صفحه فرود تبدیل بازدید کنندگان به مشتری است (یک صفحه اصلی شامل یک فرم در آن به عنوان صفحه فرود محسوب نمی شود زیرا این امر به اهداف دیگری نیز کمک می کند)

به عبارت ساده ، صفحه فرود هر صفحه ای است که فرم آن را دارد و موارد دیگر را شامل نمی شود.

صفحه فرود چگونه کار می کند؟

    شخصی فرم تماس را مشاهده کرده کرد و فرم را پر می کند. این کار آنها را از یک بازدید کننده به مشتری هدف تبدیل می کند.

    اطلاعات مربوط به قسمت های فرم در پایگاه داده سایت شما ذخیره می شود.

    شما بر اساس اطلاعاتی که درباره آنها دارید می توانید با مخاطب تماس گرفته و اقدام به جذب آنها نمایید.

اگر از ابزاری برای اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot یا Marketo استفاده می کنید ، می توانید ببینید که فرد به چه روشی به مشتری هدف تبدیل می شود و هنگام تبدیل مشتری چه تعامل های دیگری را در سایت شما داشته است. این اطلاعات به شما کمک می کند بتوانید تصمیم درستی در بازاریابی بگیرید.

صفحه فرود

سهولت تبدیل بازدیدکننده به مشتری

فردی که اطلاعات خود را درج کرده است به احتمال زیاد به یک مشتری واجد شرایط بازاریابی (MQL) تبدیل می شود و سریعتر از فیلتر بازاریابی عبور می کند. این امر به بازده سرمایه گذاری (ROI) و تلاشهای بازاریابی شما کمک می کند و تیم فروش شما را راضی نگه می دارد.

کاربران هر روز هزینه های مختلفی را برای کالاها و خدمات پرداخت می کنند و ما باید دلیل خرید و ارزش پولی که قرار است کاربر پرداخت کند را در صفحات فرود بیان کنیم. یک بازدید کننده، فرم را در صفحه فرود را پر می کند، زیرا معتقد است مطالبی که به آنها دسترسی پیدا می کند برای آنها با بسیار با ارزش خواهد بود.

فرآیند تبدیل

اگرچه صفحه فرود مؤلفه اصلی فرایند تبدیل است، اما چندین مورد دیگر وجود دارد که برای موفقیت در تبدیل، مهم است.

Calls to Action – CTA  یک تصویر یا خط متنی است که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا یک عمل خاص را انجام دهند. در صفحات فرود ، CTA  ها به بازدید کننده می گویند که برای دسترسی به این پیشنهاد، باید کلیک کند. CTA ها را می توانید در صفحات مختلف وب سایت که در آن محتوا با پیشنهاد ویژه شما و همچنین پست های مربوط به وبلاگ قرار دهید. هرچه CTA با صفحه فرود و صفحات دیگری که در آن تبلیغ می شود مرتبط باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که یک بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :