قالب های برتر وردپرس در سال 2019

دسته بندی ها : متفرقه المیرا حسن‌زاده
ویژوال کامپوزر

دوره‌ای که اکنون در آن زندگی میکنیم به عصر ارتباطات معروف است، دوره ای که به راحتی و در کسری از ثانیه میتوان با سمت دیگر کره ارتباط برقرار کرد و با رد و بدل کردن اطلاعات، شبکه‌سازی بزرگی را ایجاد نمود. درواقع اینترنت و وب‌سایت‌ها به جزئی اساسی از زندگی تبدیل شده‌اند که جدایی از آنها تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که پس از بازکردن وب‌سایت‌ها با قالب‌های متفاوتی از وردپرس روبرو می شویم. قالب های با موضوعات مختلف که میتواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش خدمات داشته باشد. با توجه به این مسئله برای اینکه بتوانید بهترین قالب ها را پیدا کنید باید در وهله آنها را شناسایی نمائید. از همین رو در این مقاله در نظر داریم قالب های برتر وردپرس را در دسته بندی‌های متفاوت به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قالب های برتر وردپرس

قالب‌های برتر وردپرس را بشناسید

1- Divi

Divi یکی از محبوب ترین تم های چند منظوره وردپرس در بازار است. این تم توسط Elegant جزء پرفروش‌ترین قالب وردپرس در جهان شناخته شده است. Divi از کشویی ساخته شده است که میتوانید از آن برای ایجاد هر نوع چیدمانی استفاده کنید. همچنین با در اختیار داشتن 20 طرح پیش‌ساخته شما را برای شروع یک پروژه یک گام جلوتر می برد. دیوی به شما این امکان را میدهد تا طرح‌های دلخواه خود را در بخش کتابخانه ذخیره کنید و هر زمان که به آن احتیاج داشتید به سراغش بروید.

2- Ultra

یکی دیگر از قالب های برتر وردپرس است که از قدرت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و توسط Themify ایجاد شده است. برای استفاده از آن تنها کافیست که یک کلیک انجام دهید، تا وارد نسخه آزمایشی شده و تنظیمات مختلفی از جمله متن، محتوا، منوها، ابزارک‌ها و سایر موارد را ویرایش کنید. این به شما کمک می کند تا سریع‌تر از هر زمان دیگر پروژه ساخت وب سایت خود را پیش ببرید. نکته دیگری که باید نسبت به آن بدانید این است که این برنامه از 15 سبک Header، 6 گزینه پس زمینه header، 6 نوع چیدمان پاورقی، 5 چیدمان پست، 6 طرح آرشیو و… برخوردار است که میتوانید از آنها استفاده نمائید. نکته مهم دیگر این است که شما یک کتابخانه با 60 طرح کامل از پیش طراحی شده دارید که توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است.

3- Beaver Builder

برخلاف سایر قالب های برتر وردپرس، Beaver Builder تنها یک قالب نیست، بلکه یک پلاگین سازنده صفحه است که با تمامی موضوعات وردپرس به انجام کار خود میپردازد. به عقیده بسیاری از فعالان این صنعت، Beaver Builder بهترین سازنده صفحه وردپرس است. زیرا شما با استفاده از آن میتوانید بلوک وب‌سایت‌های خود را با مسیری که میخواهید مسدود کنید. این آزادی باعث می شود تا از هر طرحی که مد نظر دارید استفاده کنید و رنگ‌ها، سبک و مطالب خاص خود را در هر کجای سایت قرار دهید.  

قالب های برتر وردپرس

4- Astra

از Astra به عنوان یک تم وردپرس قابل تنظیم یاد می شود که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی وب‌سایت خود را به هر شکلی که میخواهید بسازید. این مجموعه با مجموعه ای از نسخه‌های آزمایشی ارائه می شود و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا تنها با یک کلیک و با سرعت بالا یک سایت از پیش ساخته شده را راه‌اندازی کنید. پس از وارد کردن نسخه آزمایشی، میتوانید ظاهر سایت خود را مطابق با تنظیماتی که در نظر دارید عوض کنید. حتی امکان خاموش کردن صفحه و نوار کناری با Astra به عنوان یکی از قالب های برتر وردپرس وجود دارد.

5- OceanWP

OceanWP موضوعی بسیار سبک و گسترده‌ است که به شما کمک می کند تا وب سایتی مطابق با نظر و سلیقه خود ایجاد کنید. این یکپارچه سازی با WooCommerce ادغام می شود و از سازندگان محبوب صفحه نظیر Elementor، Beaver Builder و… پشتیبانی می‌کند. این برنامه از چیدمان Header دلخواه، گزینه‌های رنگ نامحدود، ابزارک‌های سفارشی و… برخوردار است که تمامی آنها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

المیرا حسن‌زاده
المیرا حسن‌زاده

المیرا حسن‌زاده هستم سرپرست تیم تحریریه امن‌اس‌اس‌ال. تصمیم دارم با ارائه مطالب حرفه‌ای و تخصصی بروز در حوزه تکنولوژی و با هدف جلب رضایت شما عزیزان این مهم را تحقق بخشم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :