چگونه سئو یاد بگیریم؟ ( بخش دوم )

دسته بندی ها : سئو رومینا محرر صفائی
ahrefs چیست

چگونه سئو یاد بگیریم یکی از سوالات پر تکرار کاربران در اینترنت است. در بخش دوم محتوای چگونه سئو یاد بگیریم به موارد دیگری اشاره کردیم که در متن زیر خدمتتان ارائه شده است.

چگونه سئو یاد بگیرم ؛ پاسخ سوالتان را از خودتان بپرسید

پیشنهاد میکنیم، همیشه قبل از جستجو برای جواب سوال، خودتان به جواب آن فکر کنید.

سعی کنید خودتان به آن پاسخ دهید. با اینکار می سنجید که چه اندازه مطالب را درک کرده اید.

به عنوان مثال، هنگام یادگیری  تحقیق در مورد کلید واژه ها ، از خودتان پرسید: چرا تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است؟

چه زمانی باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهم؟ با پرسیدن سوال، ذهن خود را برانگیخته کنید تا ذهنتان سازماندهی اطلاعات را آغاز کند. این نکته بسیار مهم است و نقس بسزایی در تواناتر شدن ذهنتان دارد. اگر مطلبی را به خوب درک کرده باشید، به راحتی میتوانید به سوالات مربوط به آن پاسخ دهید. اینکار در ابتدا دشوار به نظر میرسد اما با کمی تمرکز می توانید آن را انجام دهید. تمرین این تکنیک در تقویت تمرکز و حافظه بسیار موثر است.

از آنچه یاد می گیرید استفاده کنید

احتمالاً می دانید که هر چقدر هم که تئوری یاد بگیرید ، فایده زیادی نخواهد داشت و احتمال فراموش کردن آن بسیار است و باید  شروع به استفاده از آن کنید. بنابراین ، به محض این که احساس کردید مفهومی را درک کرده اید ، آن را به آزمایش بگذارید. از خطا کردن نترسید. بخاطر داشته باشید که خطا کردن و یادگرفتن بسیار بهتر از آزمایش نکردن است. تا خطا نکنید یاد نمی گیرید. در زمینه سئو، فرصتهای بسیاری برای کار وجود دارد. پس پیگیر آن شوید و خود به دنبال فرصتی برای بهتر شدن باشید.

چگونه سئو یاد بگیریم؟

از درخواست کمک نترسید

شما به راحتی می توانید سایت خود را به یک دوست یا همکار نشان دهید و از آنها بخواهید که تصور خود را به شما بگویند و سپس ویرایش لازم را انجام دهید. بگذارید آنها نقدتان کنند و داور متون یا ساختار سایت شما باشند. حتی می توانید سایت را در انجمن ها یا رسانه های اجتماعی ارسال کنید تا از مخاطبان عمومی تر بازخورد خود را بپرسید. فقط باید توانایی شنیدین هر نقدی را داشته باشید. پس از درک اشتباهات، آن ها را اصلاح کنید و دوباره این روند را تکرار کنید.

جهت سئو حرفه ای ارزیابی کنید

وقتی احساس می کنید تمام اهداف خود را به اتمام رسانده اید ، خوب است که ارزیابی کنید تا ببینید چه چیزی به خوبی پیش رفته و چه چیزی می تواند بهتر پیش برود. بررسی کنید که آیا به اهداف خود پایبند بودید؟ آیا برنامه ریزی شما خیلی بلند پروازانه بود؟ آیا می توانید آنچه را که آموخته اید اعمال کنید؟ آیا به کمک نیاز داشتید و آیا درخواست آن را کردید؟

یادگیری از این طریق می تواند به شما کمک کند تا دفعه بعد، بهتر و موثرتر باشید.

نتیجه گیری

با توجه به بالا، نتیجه می گیریم که با تعیین هداف، برنامه ریزی ، استفاده از استراتژی های یادگیری و ارزیابی، میتوان دوره سئو را به عنوان مبتدی با موفقیت به پایان رساند. همچنین تمرین در حین یادگیری کمک زیادی می کند.

اگر تمام نکات را رعایت کنید، میتوانیم بگوییم که تقریباً آماده راه اندازی سایت خود هستید. هیجان انگیز است؛نه؟!

منبع

رومینا محرر صفائی
رومینا محرر صفائی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :