کشورهایی که بیشترین بهره را از تجارت الکترونیک می‌برند

دسته بندی ها : متفرقه المیرا حسن‌زاده
ابزارهای دورکاری

امروزه ما در دنیایی زندگی میکنیم که اکثر کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت در بازارهای جهانی رقابت می کنند و این به امری کاملا ضروری تبدیل شده است. در واقع پیشرفت تجارت الکترونیک، فناوری و لجستیک، در موفقیت، رسیدن به بازار هدف مناسب و شغلی که همواره آرزوی آن را داشتید نقش بسیار موثری داشته است. در حقیقت، خریداران بطور متوسط 36٪ از بودجه خود را به صورت آنلاین هزینه می کنند. اگر تجارت آنلاین شما بتواند یک قطعه از آن را بدست آورد، مطمئنا سود کلانی را به سمت خود جذب خواهد کرد. با توجه به این مسئله در نظر داریم 5 بازار برتر تجارت الکترونیک را که از جنب‌وجوش بسیار زیادی برخوردارند و ارزش هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری را دارند خدمت شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که کشورهای بزرگی مانند چین، هند، برزیل و روسیه پتانسیل شگفت انگیزی در تجارت الکترونیک از خود نشان می دهند. با این حال، دلیل اینکه ما این کشورها را در لیست قرار نمی‌دهیم این است که برخی قوانین می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. به عنوان مثال، گمرک چین قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای را برای وادرات محصول در نظر گرفته است. یا حمل‌ونقل در برزیل، هند و روسیه نیاز به ارائه شناسایی مناسب برای پذیرش بسته‌های خارج از کشور دارد. امیدواریم بفهمید که چرا ما این بازارهای پر سود را کنار گذاشتیم!

کشورهایی که هزینه گزافی را صرف خرید آنلاین می‌کنند عبارتند از؛

تجارت الکترونیک

آمریکا

ایالات متحده آمریکا بزرگترین بازار تجارت الکترونیک در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین سرمایه‌گذاری و گسترش تجارت شما در این کشور می‌تواند یک حرکت عاقلانه به حساب آید. آستانه مالیات برای واردات چیزی حدود 800 دلار می‌باشد که مشتریان را وادار به پرداخت مالیات و یا عوارض اضافی برای محموله‌های خارج از کشور می‌کند. در سال 2017، آمریکای شمالی رشد 3/12 درصدی فروش در خرده فروشی آنلاین را از خود به جای گذاشت که چیزی حدود 432 میلیارد دلار آمریکا بود.

ژاپن

ژاپن یکی از سریعترین بازارهای تجارت الکترونیک در جهان را داراست. آنها در رده چهارم بیشترین فروش خرید آنلاین در سراسر جهان قرار دارند و در سال 2017 بالغ بر 111 میلیارد دلار آمریکا هزینه کردند. در سال 2016 نیز تنها بخش پوشاک، 11٪ از فروش تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داده است. هرچند که در طی این سال‌ها شاهد رشد مداوم صنعت آنلاین پوشاک در این کشور بوده‌ایم. همچنین لازم به ذکر است که تقاضای فزاینده‌ای در بازارهای دست‌ساز مانند Etsy نیز وجود دارد.

بریتانیا

بریتانیا یکی از بزرگترین بازارهای تجارت الکترونیک با رشد امیدوارکننده 17٪ در هر سال را دارد. بسیاری از مصرف کنندگان انگلستان محصولاتی را از ایالات متحده و سایر کشورهای اروپایی ترجیح می دهند. دسته بندی های محبوب این تجارت ک شامل مد، کالاهای ورزشی، لوازم سفر و کالاهای خانگی است.

کشورهایی با بیشترین بهره از تجارت الکترونیک

آلمان

آلمان برترین کشور خرید آنلاین در اروپا است. تحلیلگران در سال 2017 رشد آن را چیزی حدود 12درصد تخمین زده اند که سریع تر از هر کشور دیگر در اروپای غربی بوده است. دسته بندی محصولات محبوب تجارت الکترونیکی در آلمان عبارت است از: مد، رسانه های مصرف کننده و الکترونیک. از نظر گزینه های پرداخت، صورتحساب، کارت های اعتباری و روش های پرداخت آنلاین مانند PayPal نیز ارجعیت دارد.

فرانسه

فرانسه در سال 2017 تقریباً 50 میلیارد دلار فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک را تجربه کرده است. در واقع فرانسوی‌های در استفاده از فناوری بسیار باهوش هستند و به طور متوسط حداقل یک بار خرید آنلاین را در هر ماه انجام می دهند. دسته بندی های محبوب تجارت عبارتند از؛ مد، محصولات فرهنگی و محصولات بهداشتی و زیبایی.

المیرا حسن‌زاده
المیرا حسن‌زاده

المیرا حسن‌زاده هستم سرپرست تیم تحریریه امن‌اس‌اس‌ال. تصمیم دارم با ارائه مطالب حرفه‌ای و تخصصی بروز در حوزه تکنولوژی و با هدف جلب رضایت شما عزیزان این مهم را تحقق بخشم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :