گوگل کروم و افزونه‌های برتر برای مدیران وب‌ سایت ( بخش دوم )

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
گوگل کروم و افزونه‌های برتر

گوگل کروم و افزونه‌های برتر این مرورگر همانطور که در بخش اول نیز اشاره شد یکی از مهم ترین اصول پیشرفت یک وب سایت است. در صورتی که مدیران و وب مسترها از امکانات موجود بهترین استفاده را نداشته باشند ناچار هستند وقت بیشتری را جهت مدیریت وب سایت و ارائه محتوا صرف کنند.

گوگل کروم و افزونه‌های برتر برای مدیران وب‌ سایت

SEOquake

حفظ اعتبار وبلاگ در دنیای اینترنت امروز تلاش زیادی را می‌طلبد.

سئو برای هر سایتی ضروری است ، اما می تواند کاملاً و به طور مداوم در حال تغییر الزامات باشد. SEOquake می تواند به سهولت به کارهای مربوط به سئو کمک کند.

گوگل کروم و افزونه‌های برتر
گوگل کروم و افزونه‌های برتر

این مجموعه به عنوان یک مجموعه تجزیه و تحلیل سئو عمل می کند و به مدیریت کارآمد SEO کمک می کند. اگر به دنبال بهینه سازی صفحه وب خود برای سئو بهتر هستید گزینه خوبی است.

Awesome Screenshot

عکس جالب بسیار جذاب به شما امکان می دهد از تمام صفحه یا بخشی از یک صفحه وب عکس بگیرید.

پس از گرفتن عکس از صفحه ، می توانید تصویر را ویرایش کنید ، برجسته کنید ، برش دهید ، در تصویر شکل ترسیم کنید ، اطلاعات غیر ضروری یا حساس را محو و حاشیه نویسی اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های باور نکردنی Awesome Screenshot این است که به شما امکان می دهد فعالیت هایی را در مرورگرهای خود به صورت ویدیو ضبط کنید. همچنین می توانید ویدیو را ویرایش کنید ، یادداشت ها را اضافه کنید ، آن را برش دهید و تغییراتی ایجاد کنید.

پس از اتمام ، می توانید این تصاویر و فیلم ها را در درایو محلی خود ذخیره کرده یا آنها را در فضای کلود آپلود کنید.

MailTrack

ایمیل هنوز هم یکی از کارآمدترین شکل های بازاریابی دیجیتال امروزه است.

اگر از Gmail استفاده می کنید ، باید MailTrack را امتحان کنید. MailTrack این امکان را به شما می دهد تا پیام های دریافتی را شناسایی کرده و بدانید که آیا نامه هایی که ارسال کرده اید خوانده شده است یا نه.

گوگل کروم و افزونه‌های برتر
گوگل کروم و افزونه‌های برتر

این یک ابزار عالی برای کاربرانی است که هر روز تعداد زیادی ایمیل ارسال می کنند. MailTrack گزارشهای ردیابی روزانه ، ردیابی خط ، یادآوری ها و بسیاری از ویژگی های عالی دیگر را به شما ارائه می دهد.

WhatRuns

از گوگل کروم و افزونه های برتر موارد زیادی را گفتیم اما اگر تاکنون برایتان دغدغه بوده که چه چیزی باعث موفقیت یک وب سایت خاص شده است ، باید یک افزونه رایگان Chrome با نام WhatRuns را نصب کنید. این افزونه به شما امکان می دهد فن آوری های مورد استفاده در هر وب سایت را کشف کنید.

همچنین وقتی یک وب سایت فناوریهای جدیدی را حذف یا اضافه می کند ، به شما اطلاع می دهد. WhatRuns به شما امکان می دهد تا با فهمیدن آنچه رقبای با بالقوه شما انجام می‌دهند ، در رقابت جلوتر بروید.

StayFocusd

آیا هرگز وقت خود را در وب‌سایت های جذاب و شبکه‌های اجتماعی تلف کرده اید؟

خواندن پست های فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام، سایت های فروشگاهی و .. راهی عالی برای گذراندن زمان است ، اما نه زمانی که قول داده اید کارهایی را در زمان تعیین شده به اتمام برسانید.

با StayFocusd بهره وری خود را تقویت و با تعویق کارها خداحافظی کنید. این افزونه به شما کمک می کند با محدود کردن زمانی که در وب سایت هایی که می تواند حواس پرت باشد ، روی کار خود متمرکز شوید.

می توانید برای مرور روزانه در این وب سایت ها زمان مشخصی را برای خودتان تعیین کنید. پس از پایان این زمان ، دیگر نمی توانید برای بقیه روز به این سایت ها دسترسی پیدا کنید.

پاندا

در ادامه مطلب گوگل کروم و افزونه‌های برتر می رسیم به یکی از افزونه های پرکاربرد در این زمینه.

به روز ماندن از رقابت روز به روز سخت تر می شود ، به همین دلیل باید با اخبار صنعت خود همگام باشید و در هر کجا که نیاز باشد الهام بگیرید.

پاندا، یک برنامه افزودنی هوشمند است که به عنوان یک خبرنامه کار می کند. این افزونه بهترین مطالب مرتبط با مناطق مورد علاقه شما را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید از آنها مطلع و الهام بگیرید.

پس از نصب ، صنعت و مناطقی را که به آنها علاقه دارید انتخاب کنید. پاندا به شما امکان می دهد به طور همزمان به چندین سایت دسترسی پیدا کنید ، زبانه ها را شخصی کنید و از گزینه های نشانه گذاری استفاده کنید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :