دلیل استفاده از گواهینامه ssl چیست؟

دسته بندی ها : معرفی گواهینامه ssl محمد یاری پور
دلیل استفاده از گواهینامه ssl

دلایل استفاده از ssl

دلیل اصلی استفاده از SSL این است که اطلاعات حساس فرستاده شده در اینترنت را رمزگذاری کند تا فقط گیرنده مدنظر بتواند به آن دسترسی پیدا کند.

این نکته بسیار مهم است ، زیرا اطلاعاتی که به اینترنت ارسال می کنید از کامپیوتر به کامپیوتر منتقل می شود تا به سرور مقصد منتقل شود.

اگر از یک گواهینامه SSL استفاده نکنید ، هر رایانه ای بین شما و سرور می تواند شماره کارت اعتباری، نام کاربری و رمز عبور و سایر اطلاعات حساس را مشاهده کند.

هنگامی که یک گواهی SSL استفاده می شود، اطلاعات برای سایر کاربران و سرورها غیر قابل خواندن می شود به غیر از سرور شما.این مورد اطلاعات را از هکرها و دزدان هویت محافظت می کند.

تایید هویت

علاوه بر رمزگذاری، یک گواهی SSL مناسب تأیید صحت هویت را نیز فراهم می کند. این بدان معنی است که می توانید اطمینان حاصل کنید که شما اطلاعات را به سرور صحیح و مدنظرتان ارسال می کنید و نه به یک مظنون در حال تلاش برای سرقت اطلاعات شما.

مرورگرهای وب نشانه های بصری مانند یک آیکون قفل یا نوار سبز را نشان می دهند تا اطمینان حاصل شود بازدیدکنندگان هنگام اتصالشان ایمن می شوند. این به این معنی است که وقتی آنها این نشانه را ببینند بیشتر به وب سایت شما اعتماد خواهند کرد و احتمال بیشتری برای خرید از شما خواهند داشت.

HTTPS همچنین از حملات فیشینگ محافظت می کند. یک ایمیل فیشینگ یک ایمیل ارسال شده توسط یک مجرم است که تلاش می کند تا وب سایت شما را جعل کند. از آنجا که برای این مجرمان دریافت یک گواهینامه مناسب SSL بسیار مشکل است، آنها نمی توانند کاملا سایت خود را جعل کنند. این بدان معنی است که احتمال حمله فیشینگ به کاربران شما بسیار کمتر می شود ، زیرا آنها به دنبال شاخص های اعتماد در مرورگر خود مانند نوار آدرس سبز هستند و طبیعتا آن را مشاهده نمی کنند.

اکنون می توانید سفارش خود را ثبت نمایید :

https://amnssl.com/shop

منبع :

https://sslshopper.com

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :