راهکار افزایش ترافیک وب سایت

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
ترافیک ارگانیک

چرا نیاز به ترافیک وب سایت بالا داریم؟

ترافیک وب سایت هم به خودی خود شاخص مهمی است و هم عامل رشد اقتصادی.

این موارد می تواند به شما در شروع جهت جذب ترافیک کمک کند:

• ببینید بازاریابی شما تا چه اندازی خوب کار می کند

• به یک بینش درباره مخاطبانتان رسیده و یک جمع بندی داشته باشید

• اعتبار سئو سایت را جهت موتور جستجو خود را بهبود بخشید

• با انجام کلیه موارد مذکور منجر به تولید بیشتر ، افزایش تبدیل و جذب مشتری بیشتر شوید

با این وجود دستیابی به این مزایا مستلزم تردد در وب سایت شما به روشی صحیح و تمرکز بر ترافیک با کیفیت بالا است. در این پست ، ما راه های رایگان هدایت ترافیک به وب سایت شما را به شکلی که بر توسعه وب سایت شما تاثیر بگذارد ، پوشش خواهیم داد.

ترافیک وب سایت

ترافیک وب سایت رایگان در مقابل ترافیک کیفیت

ترافیک به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه خود را ارتقا دهید که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود ، اما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افزایش ترافیک با افزایش تاثیر پذیری وخرید کاربران نیز مرتبط است. اگر ترافیک سایت در حال افزایش است اما نرخ تبدیل در حال کاهش است ، شما ترافیک مناسبی را به سمت سایت هدایت نمی کنید.

چندین روش برای بهینه سازی وب سایت جهت تبدیل وجود دارد – از جمله استفاده از منوی تماس با ما، فرم های عملیاتی و فرم های نظرسنجی در مکان های مناسب و ارائه اطلاعاتی که بازدید کنندگان شما به دنبال آن هستند. اما اولین قدم این است که در وهله اول به دنبال جذب بازدید کنندگان مناسب به سایت خود باشید. هدف شما هنگام مراجعه به وب سایت ، هدایت بازدید کنندگان واجد شرایط تر و هدف به سایت شماست. یعنی کسانی که به احتمال زیاد تبدیل به مشتری می شوند.

کانالهایی که ترافیک کیفیت را به وب سایت شما هدایت می کنند

یک ابزار خاص و مشخص وجود ندارد که ترافیک رایگان و با کیفیت بالا را به سایت شما هدایت کند. اما ترکیبی از کانالها وجود دارد که با هم همکاری می کنند تا بازدید کنندگان هدف را به سایت شما هدایت کنند. برخی به تلاش بیشتری نیاز دارند ، برخی به زمان بیشتری نیاز دارند و برخی نیز به پول بیشتر نیاز دارند. برخی از استراتژی ها و کانال هایی که باعث ترافیک وب سایت شما می شوند عبارتند از:

• SEO داخلی

• سئو خارجی

• پست الکترونیک

• رسانه های اجتماعی

• تبلیغات آنلاین

• وبلاگ نویسی

در بخش بعدی ما در مورد مؤثرترین (و قابل اطمینان ترین) راه های افزایش ترافیک وب سایت به صورت رایگان جزئیات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

ترافیک وب سایت

راههای رایگان برای افزایش ترافیک وب سایت از Google

1. یک لیست رایگان در Google My Business ایجاد کنید

آیا می دانید که یک لیست بهینه سازی شده در Google My Business، چندین برابر بیشتر از یک فهرست ناقص بازدیدکننده دارد؟ فراموش نکنید که لیست های شما به وب سایت شما پیوند دارد ، بنابراین این یک روش عالی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

این را هم بخاطر بسپارید که گوگل به صورت مداوم هوشمندتر و باهوش تر می شود. اگر لیست شما کلیه اطلاعاتی را که مشتری بالقوه برای تصمیم گیری نیاز دارد فراهم می کند ، ممکن است به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

2. انجام جستجوگرها در صفحه

تاکتیک های SEO زیادی وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش یابد و بازدید کننده بیشتری داشته باشید. این امر شامل تولید محتوای باکیفیت است که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، و نوشتن توضیحات متای مختصر برای صفحات وب سایت. توضیحات متا در زیر URL در نتایج جستجو ظاهر می شود. دانستن اینکه مطالب یک صفحه درباره چیست و چرا باید روی لینک کنند، شانس ورود کاربران را بسیار محتمل تر می کند.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :