نکاتی در مورد Gtmetrix

دسته بندی ها : متفرقه محمد یاری پور
سرعت عملکرد وردپرس

سایت gtmetrix چیست و چرا برنامه نویسان و پشتیبان های سایت از آن برای بررسی سرعت سایت استفاده می کنند؟ آیا می توانید به موارد اعلام شده در آن استناد کرد؟ در این محتوا به برخی از سوالات مهم در مورد gtmetrix پاسخ خواهیم داد.

دلایل استفاده از سایت gtmetrix چیست

1. چرا باید نگران سرعت سایت خود باشم؟

تجربه کاربران شما از نظر مشاهده سایت شما باید دلیل خوبی باشد. کاربران هنگام استفاده از محتوا در اینترنت گزینه های زیادی دارند و یک وب سایت با سرعت کم ، کاربران شما را ناامید کرده و آنها را به سایت دیگری می فرستد. یک وب سایت سریعتر و با پاسخگویی بیشتر آنها را به جای انتظار برای بارگذاری اسکریپت ها و تصاویر ، بیشتر روی محتوای شما متمرکز و متمرکز خواهد کرد.

دلیل دیگر سئو است. گوگل در حال حاضر از سرعت صفحه در الگوریتم رتبه بندی خود استفاده می کند و قصد دارد از طریق ابتکار عمل Web Vital صفحه تجربه را در الگوریتم رتبه بندی خود نیز بگنجاند.

این بدان معنی است که بارگیری سریعتر سایت ها با تجربه کاربری خوب ممکن است در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. از آنجا که توسعه دهندگان و بازاریابان به دنبال بهینه سازی سایت های خود هستند ، سرعت صفحه و تجربه صفحه باید از بهترین بهینه سازی هایی باشد که باید در نظر گرفته شود.

2. سایت من خیلی سریع بارگیری می شود، چرا باید آن را تغییر دهم؟

همه چیز در مورد کارایی و بهینه سازی  بهتر است. سایت شما ممکن است سریع بارگیری شود ، اما اگر برخی از بهترین اقدامات را در نظر بگیرید سریعتر خواهد بود. حتی ممکن است بتوانید با به حداقل رساندن رد پای خود ، از پهنای باند و هزینه های میزبانی آن بکاهید.

همچنین ، ممکن است سایت شما سریع بارگیری شود اما بازدیدکننده ممکن است چنین تصور نکند. شما باید نحوه بارگذاری سایت خود را تحلیل کنید تا بتوانید روی ارائه یک تجربه کاربری مثبت تمرکز کنید.

سایت gtmetrix چیست

3. اکنون که من امتیازات سایت را در gtmetrix مشاهده کردم، چکار کنم؟

شروع به بهینه سازی سایت خود کنید! GTmetrix توضیحاتی را برای هر بررسی ارائه داده و به شما مشاوره عملی می دهد. ممیزی های موجود در گزارش از نظر اینکه کدام یک بیشترین تأثیر را در سایت شما دارند ترتیب داده می شوند. رفع موارد در بالای لیست می تواند تأثیر بیشتری در امتیاز کلی شما داشته باشد.

قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که کاملاً بررسی ها را درک کرده اید. در حالی که بسیاری از آنها برای سایت شما قابل استفاده هستند ، برخی از آنها قابل استفاده نیستند. منظور از ممیزی ها بهترین روش های عمومی است – شما کاملاً نیازی به اصلاح همه موارد ندارید. با تمرکز بر Web Vital شروع کنید.

4- کدهای سمت سرور من بهینه شده است. آیا کافی است؟

این یک شروع است – اما کدی که واقعاً باید بهینه شود کاربر با کدی روبرو است. بهینه سازی Front-End (CSS ، JavaScript ، تصاویر ، HTML و غیره) همان چیزی است که بیشترین تأثیر را روی کاربران شما می گذارد. اغلب ما فقط روی بهینه سازی های سمت سرور متمرکز می شویم و کد را تا آنجا که ممکن است کارآمد می کنیم. اما فراموش می کنیم که اگر کد جلویی را نیز بهینه کنیم ، می توانیم عملکرد حتی بیشتری داشته و تجربه صفحه را بهبود ببخشیم.

5 –  انجام این کار چه تاثیری در رتبه بندی موتور جستجوگر من خواهد داشت؟

به طور کلی ، تأثیر خواهد داشت. با این حال ، هیچ پاسخ قطعی در مورد مقدار آن وجود ندارد. گوگل سرعت صفحه را به عنوان یک عامل رتبه بندی برای وب سایت ها در سال 2010 ، برای سایت های موبایل در سال 2018 قرار داده است و صفحات را به عنوان “صفحه سریع” علامت گذاری می کند ، به طور بالقوه آنها را در نتایج جستجو بالاتر می برد. به طور کلی ، گوگل در حال تلاش برای ایجاد یک وب با پاسخگویی بیشتر است تا وب سایت آن را “در هر مرورگر وب و سطوح” برای کاربران “لذت بخش تر” کند. با وجود این ، گوگل به صراحت اعلام کرده است که اگرچه سرعت سایت و تجربه صفحه مهم است ، آنها همچنان صفحات با بهترین اطلاعات را در اولویت قرار می دهند. بنابراین ، این کار را برای سئو انجام ندهید ، این کار را برای کاربران خود انجام دهید!

امیدواریم محتوای “سایت gtmetrix چیست” شما را با این وب سایت مفید آشنا کرده باشد و از آن جهت بررسی مشکلات سرعت سایت خود استفاده نمایید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :