خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیزهایی می شود؟

دسته بندی ها : سئو نفیسه رفیع پور
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بخش مهمی از رشد تجارت شما در عصر دیجیتال است. خوشبختانه بسیاری از آژانس های عالی وجود دارند که با کسری از هزینه تمام کار ها را برای شما انجام می دهند.

وقتی یکی از این شرکت ها را استخدام می کنید، تمام مزایای تجربه آن ها را بدست می آورید و به مجموعه ای از خدمات متناسب با اهداف کسب و کار خود دسترسی پیدا می کنید.

این ها برخی از خدمات بازاریابی دیجیتال هستند که به رشد کسب و کار شما در این دوران کمک می کنند.

آژانس های بازاریابی دیجیتال چه خدماتی ارائه می دهند؟

  • بهینه سازی موتور های جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتور های جستجو (SEM)
  • استراتژی وب سایت
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • ارسال ایمیل
  • هدف گیری مجدد
  • تولید محتوا و بهینه سازی
  • لینک سازی با کیفیت
  • بازاریابی وابسته
  • استراتژی های یکپارچه بازاریابی آنلاین
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

لیست خدمات بازاریابی دیجیتال

1. بهینه سازی موتور های جستجو

سئو همیشه در بالای لیست خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ است. این به این دلیل است که بر تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین شما تأثیر می گذارد.

دلیل این امر این است که موتور های جستجو، بر اساس الگوریتم های پیچیده ای که معیار های متعددی را می سنجند تصمیم خواهند گرفت که آیا وب سایت شما همان چیزی است که جستجوگر به دنبال آن می باشد یا خیر. به عبارت ساده، SEO به معنای بهینه سازی تمام محتوای آنلاین شما است تا به راحتی توسط موتور های جستجو قابل کشف باشد.

2. بازاریابی موتور های جستجو

SEM و SEO هر دو بر کلمات کلیدی تکیه می کنند، اما این تنها شباهت آن ها است. استراتژی های SEM درواقع پرداخت به یک موتور جستجو است، برای اینکه سایت شما را در دید مشتریان قرار دهد. این درواقع شبیه به سبک تبلیغاتی می باشد که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید.

با SEM، شما کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود را انتخاب می کنید و آن ها را برایتان تبلیغ خواهند کرد.

3. استراتژی وب سایت

وب سایت شما درواقع ویترین فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما است. به این ترتیب، وب سایت مهم ترین بخش از تلاش های بازاریابی آنلاین شما محسوب می شود. موارد زیادی در مورد وب سایت وجود دارد که می تواند به SEO و اعتبار آنلاین شما آسیب برساند.

برچسب های H1، تصاویر، سرعت بارگذاری و پیوند های کاربردی تنها تعدادی از مواردی هستند که به سایت شما ارزش می دهند. یک آژانس دیجیتالی خوب وب سایت شما را با دقت مرور می کند و اطمینان می دهد که همه جنبه های آن به نفع شما عمل می کند.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
4. خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی، شما نیاز به دانش کامل از هر پلتفرمی دارید که از آن استفاده می کنید. شبکه های اجتماعی متفاوت برای مخاطبان مختلف جذابیت دارد، بنابراین می توانید با مشتریان مطابق با اهداف کسب و کار خود ارتباط برقرار نمایید.

5. ارسال ایمیل

ارسال ایمیل یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال و خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ است، اما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ارتباط با مشتری به حساب می آید. مدیریت لیست مخاطبین ایمیل، شخصی سازی ایمیل و ارائه محصولات هدفمند بخش مهمی از بازاریابی ایمیلی می باشد که زمان بر و پیچیده است.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال این مهارت را دارد که همه این جنبه ها را به راحتی مدیریت کند. آن ها به رشد فهرست ایمیل شما کمک می کنند، کمپین های جذابی را ایجاد نموده که باعث تبدیل و ایجاد کمپین های پستی موثر می شود.

6. هدف گیری مجدد

هدف گیری مجدد با افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند و سپس بدون خرید آن را ترک نموده اند، به شما شانس دوم می دهد. شما یک قطعه کوچک از کد را در وب سایت خود قرار می دهید که یک کوکی را روی رایانه هر کسی که از سایت شما بازدید می کند می ریزد. این کوکی هر بار که وب را مرور می کنند، مجددا از ارائه دهنده می خواهد که تبلیغات شما را برای آن مشتری نمایش دهد.

این یک روش خوب برای یادآوری به مشتریان در مورد محصولات یا خدمات شما است و وقتی که آماده اند تا کمی پول خرج کنند؛ می تواند آن ها را به سایت شما بازگرداند.

7. تولید محتوا و بهینه سازی

بازاریابی محتوا از هنر قدیمی قصه گویی برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. هدف آن ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و ایجاد نام تجاری شما است. این یک روش ظریف برای جلب مشتری بدون تبلیغات مستقیم می باشد.

محتوای اطلاعاتی، در اصل نوعی بازاریابی محتوا است که هدف آن پاسخ به سوالاتی خواهد بود که مشتریان بالقوه ممکن است داشته باشند. به این ترتیب، شما خود را در نظر آن ها متخصص جلوه می دهید. تمرکز اصلی بازاریابی محتوا این می باشد که به مشتریان ارزش ارائه دهد در حالی که خدمات خود را بصورت محرمانه به عنوان راه حلی برای سوالات آن ها ارائه می کند.

بازاریابی محتوا معمولاً به شکل فیلم، وبلاگ، اینفوگرافیک و پست های رسانه های اجتماعی است.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
8. ایجاد لینک های باکیفیت

لینک سازی بخش مهمی از هر استراتژی SEO است و برای افراد ناآگاه کاری خطرناک به حساب می آید.  وقتی وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند، به افزایش اعتبار شما در موتور های جستجو و همچنین کاربران اینترنت کمک می کند. بسیاری از سایت های خبری و صنعتی وجود دارند که به شما امکان می دهند اخبار جالبی در مورد شرکت یا محتوای اطلاعاتی خود را در وب سایت آن ها منتشر کنید. آن ها معمولاً به شما اجازه می دهند در صفحه شان به سایت خود پیوند دهید.

نتیجه گیری:

منطقی است که با یک آژانس پیشرو بازاریابی دیجیتال همکاری کنید تا حداکثر استفاده را از استراتژی های بازاریابی آنلاین ببرید و الزامات خود را از لیست خدمات بازاریابی دیجیتال مشخص کنید.

این متخصصان با شما همکاری خواهند کرد تا راه حل های سفارشی را برای بازار و صنعت مورد نظر خود ایجاد نمایید تا به کسب و کارتان در عصر دیجیتال پیشرفت کند.

منبع

نفیسه رفیع پور
نفیسه رفیع پور

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :