بررسی افزونه های وردپرس

دسته بندی ها : تکنولوژی پریا اصبری
افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس اجزای نرم افزاری هستند که به زبان PHP نوشته شده اند. آن ها می توانند بر اساس نیاز شما با نسخه رایگان یا پولی انتخاب شوند. افزونه ها بلوک های سازنده سایت وردپرس شما هستند. آن ها عملکردهای مهمی مانند نیاز به افزودن فرم های تماس، بهبود سئو، افزایش سرعت سایت، ایجاد فروشگاه آنلاین و ارائه ایمیل های انتخابی را انجام می دهند.

فهرست افزونه های موردنیاز وردپرس

HubSpot

شما به سادگی نمی توانید تجارت خود را بدون بازاریابی توسعه دهید، HubSpot انجام این کار را برایتان آسان می‌ کند. شما با استفاده از این افزونه می توانید مخاطبین خود را مدیریت کرده و تغییرات را پیگیری کنید.

WooCommerce

افزونه تجارت الکترونیک برتر است که وبلاگ وردپرس شما را به یک فروشگاه آنلاین کاملاً کاربردی تبدیل می کند.

سئو Yoast

یکی از محبوب ترین افزونه ها برای وردپرس می باشد که بسیاری از پایگاه های مهم سئو مانند، ایجاد نقشه سایت XML، بهینه سازی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل سئو، تجزیه و تحلیل خوانایی و پیشنهادات را پوشش می‌ دهد.

المنتور

یک صفحه ساز پیشرو برای CMS وردپرس است. به دلیل سهولت استفاده، سادگی و سازگاری با بسیاری از موضوعات وردپرس، بسیار توصیه شده است.

W3 Total Cache

از محبوب ترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس می باشد که زمان بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد.

iThemes Security

یکی از برترین افزونه ها برای ایمن سازی وب سایت وردپرس شما می‌باشد که  پس از نصب، به سرعت سایت را اسکن کرده و تمام اقدامات امنیتی مورد نیاز را انجام می دهد.

WP-Optimize

برای سایت هایی که دارای پایگاه داده‌ی گسترده وردپرس هستند، افزونه‌ی بسیار مهمی به حساب می آید. این افزونه عناصر غیر ضروری مانند پیش نویس خودکار را که هیچ ارزشی برای سایت شما ندارد، پاک می کند.

مطالعه بیشتر: بهترین افزونه امنیت برای وردپرس

فرم تماس توسط WPForms

فرم تماس یک راه سریع، آسان و راحت برای بازدیدکنندگان است تا با افراد طرف دیگر وب سایت تماس بگیرند.

WP Rocket

یک افزونه برتر برای بهینه سازی وب سایت است که پس از فعال شدن، بلافاصله چندین روش را برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه شما پیاده سازی می‌ کند

UpdraftPlus

یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس است. با استفاده از آن، می توانید پشتیبان گیری را با یک کلیک ایجاد و بازیابی کنید، پشتیبان گیری های معمول را برنامه ریزی کرده و پشتیبان گیری خود را به سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox و Google Drive هدایت نمایید.

نوار اعلانات WP Pro

شما با استفاده از این افزونه می توانید یک پیوند متنی یا شمارش معکوس ایجاد کنید تا هر گونه پیشنهاد ویژه را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید از این افزونه برای نشان دادن اشتراک های اجتماعی و ترغیب کاربران خود به دنبال کردن نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی استفاده نمایید.

افزونه های وردپرس

کلام آخر

افزونه های موردنیاز وردپرس، یک وب سایت معمولی وردپرس را به یک وب سایت همه کاره تبدیل می نمایند. این افزونه ها برنامه هایی هستند که به افزودن ویژگی ها و قابلیت های جدید وب سایت ها کمک می کنند.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :