دامنه .ORG

دسته بندی ها : امنیت, تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
خرید دامنه org

Org به عنوان یکی از دامنه های اصلی جهان است که میلیون ها نفر آن را می شناسند و به آن اعتماد دارند. اگرچه اینترنت هزاران دامنه جدید سطح بالا را در بر گرفته، اما بیشتر مردم هنوز با آنها آشنا نیستند. بنابراین، خرید دامنه  org تأثیر مثبتی بر جای می گذارد.

ایده های خود را با دامنه .org زنده کنید.

مزایای .ORG

خرید دامنه org یک انتخاب عالی برای هر کسب و کار یا سازمانی با هدف بالاتر است. هر کسی در هر مکانی در جهان می تواند یک دامنه .org ثبت کند، اما این دامنه برای سازمان های غیرانتفاعی در نظر گرفته شده است.

ایده هایی برای دامنه ORG

از جنبش‌ های محلی گرفته تا سازمان‌ های چند ملیتی، دامنه .org می‌ تواند به شما کمک کند تا ریشه‌های خود را مشخص کنید و ایده ‌های الهام‌ گرفته شده را به عمل تبدیل کنید. محصولات، خدمات یا دیدگاه خود را با دامنه .org به نمایش گذاشته و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل نمایید.

3 نکته درباره خرید دامنه org

در حالی که بسیاری از مردم می دانند که پسوندهای دامنه .org وجود دارد، ممکن است همه حقایق مهم در مورد معنای پسوند نام دامنه .org را ندانند.

با نام دامنه .org، یک سازمان به یک برند معتبر از اعتماد و یکپارچگی مرتبط می شود.

این نام در دهه 1980 تأسیس شد و یکی از دامنه ‌های سطح بالا (TLD) بود، به ثبت انتخابی برای سازمان ‌هایی استفاده می شد که در خدمت منافع عمومی بودند. امروزه پسوند org یکی از مطمئن ترین دامنه ها در اینترنت در نظر گرفته می شود.

1. اولین دامنه

اواین دامنه org، سی سال پیش ایجاد شد (Mitre.Org)

2. پسوند دامنه .org می تواند آگاهی را افزایش دهد

اگر سازمان شما یک نهاد غیرتجاری است، مانند غیرانتفاعی، بنیادها، موسسات فرهنگی، سازمان های مذهبی و غیره، مردم انتظار دارند شما را در جامعه .org پیدا کنند. با این حال، کسب و کارهای تجاری نیز سود می برند زیرا پسوند نام دامنه .org به یک بازوی خیریه اعتبار می بخشد و در عین حال از برند شما محافظت می نماید.

توجه!

  • این دامنه ای است که مردم بیشتر با موسسات خیریه و سایر موسسات غیرانتفاعی مرتبط می کنند. بنابراین بدیهی است که وب ‌سایت‌ های .org به داشتن اطلاعات ارزشمند و بی ‌طرفانه معروف هستند. از آنجایی که .com و .org دو مورد از محبوب‌ ترین و شناخته ‌شده‌ ترین پسوندهای دامنه می باشند، هیچ مشکلی در مورد اعتبار یا اعتماد با هیچکدام نخواهید داشت.
  • فناوری پشت رجیستری دامنه .org نیز پیشرو در صنعت است. در سال 2009، .org اولین TLD عمومی بود که پسوندهای امنیتی سیستم نام دامنه (DNSSEC) را به عنوان ابزاری جهت رفع آسیب‌ پذیری امنیتی در سیستم نام دامنه (DNS) پیاده ‌سازی کرد.

3. پسوندهای دامنه .org سومین TLD بزرگ هستند

با بیش از 10 میلیون دامنه .org ثبت شده، .org در ابتدا به عنوان یک پسوند دامنه “Catch-all” ایجاد شد تا برای هر چیزی که تجاری (.com)، شبکه (.net) یا آژانس دولتی (.gov) نباشد، ایجاد گردد. در طول سال ها، خرید دامنه org به طور تصاعدی گسترش یافت.

خرید دامنه org

در واقع، تعداد ثبت‌ کنندگان .org از سال 2004 تا 2007 دو برابر شد و از سه به شش میلیون ثبت‌ کننده رسید.

نام دامنه و میزبانی خود را از amnssl دریافت کنید.

پس از انتخاب یک دامنه، باید آن را میزبانی نمایید. amnssl طیف گسترده ای از برنامه های میزبانی وب را ارائه می دهند.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :