روش های سئو سایت

دسته بندی ها : سئو, مقالات پریا اصبری
روش های سئو

زمانی که برای اولین بار سایتی را راه‌ اندازی می نمایید (یا تازه شروع به یادگیری روش های سئو کرده ‌اید)، اصول اولیه ای وجود دارد که باید انجام شود. این اصول عبارتنداز:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • بهینه سازی تگ های عنوان و متا تگ ها
  • ایجاد محتوای بهینه

بعد از این موارد چه کارهایی باید انجام داد؟ با امن اس اس ال همراه شوید تا روش های بالا بردن ترافیک را به صورت ارگانیک یاد بگیرید.

روش های سئو

با اجرای تکنیک های زیر می توانید، روی بهبود دید و ترافیک سایت خود کار کنید.

1. صفحات رقبای خود را پیدا کنید

هرچه بیشتر در مورد روش های سئو رقبای خود بدانید، سایت شما می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. تجزیه و تحلیل صفحات برتر رقبا می تواند شما را در جهت موارد زیر راهنمایی کند:

  • کلمه کلیدی
  • پیوندها (بک لینک)
  • فرصتی برای بهبود محتوای موجود شما

2. تولید محتوا با استفاده از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

وقتی نوبت به ایجاد یک استراتژی محتوا می رسد، معمولاً دو حوزه تمرکز اصلی دارید:

  • بهینه سازی محتوای موجود
  • ایجاد محتوای جدید

در حالی که بهینه ‌سازی محتوای موجود اغلب مؤثرترین نقطه شروع است، اکثر وب ‌سایت ‌ها به مرحله‌ ای می ‌رسند که تمام قسمت های موجود در سایت خود را بهینه کرده‌ اند.

یکی از سریع‌ ترین راه ‌ها برای هدایت برنامه محتوا، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است که به شما کمک می ‌کند کلمات کلیدی را ببینید که رقبای شما برای آن رتبه‌ بندی شده اند. در این شرایط محتوایی پیرامون این کلمات کلیدی و موضوعات ایجاد کنید. و با ابزارهای اختصاصی SEO می توانید این کار را سریع تر و کارآمدتر انجام دهید.

3. به دست آوردن بک لینک های معتبر

یکی از بزرگ ‌ترین چالش‌ ها و روش های سئو که سئوکاران با آن مواجه هستند، نحوه کسب بک لینک ‌های معتبر است. بک لینک ها یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل هستند.

4. CTR ارگانیک خود را با استفاده از تست PPC بهبود دهید

CTR به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می شود و این چیزی است که شما باید برای آن بهینه سازی کنید. عناصر موثر بر نرخ کلیک سایت عبارتند از:

  • برچسب عنوان
  • توضیحات متا

این ها مواردی هستند که شما کنترل نسبتاً زیادی روی آنها دارید (با در نظر گرفتن این که فضای تبلیغاتی اضافی، بلوک ‌های تصویر و موارد مشابه همگی می ‌توانند فهرست ‌های ارگانیک را پایین بیاورند و منجر به کاهش CTR شوند).

5. از پیوندهای داخلی برای رتبه بندی استفاده کنید

آیا کلمات کلیدی دارید که در صفحه 2 رتبه بندی می شوند و نیاز به تقویت در صفحه اول SERP دارند؟ افزودن لینک های داخلی که به این صفحات اشاره می کنند می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک نماید.

لینک دهی داخلی یک تکنیک سئو است که به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد و اغلب برای دیدن این رتبه بندی های صفحه 2 به صفحه 1 کافی است.

6. تصویر را بهینه سازی نمایید

اگر برای جستجوی تصویر بهینه ‌سازی نمی ‌کنید، این احتمال وجود دارد که فرصت ‌هایی را برای گرفتن ترافیک از منبعی که احتمالاً رقبای شما در نظر نمی ‌گیرند، از دست بدهید. اگر تصاویر سایت خود را به درستی بهینه کنید، شانس واقعی برای رتبه بندی برجسته در SERP های تصویر خواهید داشت.

7. پیوندهای به درد نخور را پاک کنید

همانطور که بک لینک ها می توانند به رتبه بندی وب سایت شما در گوگل کمک کنند، نوع اشتباه لینک ها نیز می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

سئو سایت تضمینی را مطالعه کنید

روش های سئو

کلام آخر

در این مقاله روش های سئو به صورت کاملا خلاصه بررسی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سئو سایت خود با ما در تماس باشید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :