قالب وردپرس عکاسی؛ معرفی و بررسی

دسته بندی ها : تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
قالب وردپرس عکاسی

آیا به دنبال بهترین قالب وردپرس عکاسی هستید؟ اگر عکاس پرشوری هستید که به دنبال پلتفرم مناسب برای نمایش عکس های خود می باشید، ایجاد یک سایت عکاسی در وردپرس بهترین گزینه موجود است. با استفاده از تم عکاسی، می توانید به راحتی یک سایت عکاسی حرفه ای ایجاد کرده و عکس های خود را به صورت معنادار به اشتراک بگذارید.

ساخت وب سایت عکاسی با وردپرس

وردپرس بهترین و محبوب ترین پلت فرم وب سایت است. بیش از 31 درصد از تمام وب سایت های آنلاین از آن استفاده می کنند. وبلاگ های شخصی متعدد و همچنین برندهای معروفی وجود دارند که از وردپرس برای ایجاد وب سایت های خود استفاده می کنند.

دو نوع پلتفرم وردپرس وجود دارد: WordPress.org و WordPress.com. WordPress.com یک پلتفرم میزبان با گزینه های سفارشی سازی محدود است، در حالی که WordPress.org یک پلت فرم خود میزبانی است که به شما امکان سفارشی سازی بی حد و حصر با هزاران تم و افزونه را می دهد. بنابراین، شما باید سایت عکاسی خود را در پلت فرم WordPress.org خود میزبانی کنید.

برای ایجاد یک سایت عکاسی در WordPress.org، به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب نیاز دارید. نام دامنه به آدرس وب سایت شما در اینترنت، مانند Google.com اشاره دارد و حساب میزبانی وب شما جایی است که محتوا و فایل های سایت به صورت آنلاین ذخیره می شود.

معرفی قالب وردپرس عکاسی

1. Oshine

یک تم چند منظوره خلاقانه است که برای ساخت وب سایت عکاسان، فریلنسرهای هنری و آژانس های خلاق مناسب است. با یک صفحه ساز بصری بسیار بصری ارائه می شود که به شما امکان می دهد تا مانند یک حرفه ای صفحات وب را به راحتی ایجاد کنید.

این تم دارای 43 دمو زیبا و بیش از 100 صفحه نمونه از پیش ساخته شده است که می توانید با 1 کلیک نصب و استفاده نمایید. با در نظر گرفتن عکاسان حرفه ای طراحی شده است، طراحی مدرن و درجه یک، لغزنده های خیره کننده، گالری های محافظت شده با رمز عبور و موارد دیگر دارد.

برای منحصربه ‌فرد کردن سایت شما، امکان چیدمان نامحدود، کنترل کامل روی رنگ ‌ها و تایپوگرافی، سبک ‌های هدر متعدد و سبک‌ های منوی نامحدود را فراهم می‌ کند.

2. Photography

این برنامه محبوب ترین تم عکاسی وردپرس است. قالب عکاسی با مجموعه ای کامل از ویژگی ها ارائه می شود که به شما امکان می دهد یک سایت عکاسی درجه یک ایجاد کنید که در آن بتوانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ارائه دهید و از فروش آنها درآمد کسب کنید. دارای بیش از 70 قالب از پیش طراحی شده گالری عکس و نمونه کارها، 9 افکت شناور تصویر کوچک، 2 پلاگین لایت باکس و غیره است.

24 دمو از پیش تعریف شده وجود دارد که پوست های سفید و تیره را پوشش می دهد. هر یک از دموها برای وارد کردن با یک کلیک آماده است تا بتوانید فوراً سایت عکاسی خود را راه اندازی کنید.

3. Novo Photography

یک قالب وردپرس عکاسی برای وبلاگ نویسان، آژانس ها و استودیوهای عکس است. این به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان سایت های عکاسی حرفه ای بسازید. استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. همچنین می ‌توانید تنظیمات تم را پیکربندی کنید و طراحی را مطابق میل خود بدون هیچ کد و توسعه ‌دهنده، تغییر دهید. این تم دارای گزینه های محافظت از عکس قدرتمند از جمله محافظت از رمز عبور، حفاظت با کلیک راست و واترمارک است. این ویژگی ها به شما کمک می کند تا عکس ها را برای استفاده حرفه ای ایمن کرده و از کار خود در برابر کپی و سرقت محافظت نمایید.

علاوه بر این، می‌توانید عکس‌های خود را به راحتی از وب ‌سایت خود به فروش برسانید، زیرا دارای گزینه ‌های تجارت الکترونیک کامل است. برای راه اندازی سریع وب سایت عکاسی جدید خود، می توانید یکی از دموهای از پیش تعریف شده را وارد کرده و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

قالب وردپرس عکاسی

4. هنر نمونه کارها

Portfolio Art یک قالب وردپرس عکاسی مینیمالیستی است که برای حرفه ای های خلاق ساخته شده است. دارای قالب های داخلی برای جایگاه های مختلف وب سایت، از جمله آثار هنری، گالری عکس، ویدئو، تجارت الکترونیک و موارد دیگر است.

برای فروشگاه های تجارت الکترونیک، فضای مناسبی جهت نمایش محصولات فراهم می کند. همچنین می توانید یک گالری تصاویر برای محصولات خود ایجاد نمایید تا کاربران را با گزینه های بیشتری بدون تغییر صفحه درگیر کنید.

این موضوع از نظر طراحی و چیدمان انعطاف پذیری را ارائه می دهد. همچنین قالب های مختلفی را برای هدر، پاورقی، نوار کناری و سایر بخش های وب سایت شما فراهم می کند.

کلام آخر

شما می توانید برای داشتن کسب و کار موفق، بهترین قالب وردپرس عکاسی را از لیست بالا انتخاب کرده و نصب کنید. ما در امن اس اس ال به شما کمک می کنیم تا سایت خود را با کمترین هزینه به صفحات برتر گوگل برسانید. همچنین برای خرید دامنه و هاست کلیک نمایید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :