چگونه بهترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را انتخاب کنیم؟

دسته بندی ها : تکنولوژی, سئو, مقالات پریا اصبری
بهترین ارائه دهنده هاست

همانطور که وب سایت شما رشد می کند، ممکن است به فضای ذخیره سازی اضافی، پهنای باند و انواع دیگر منابع نیاز داشته باشید. در آن صورت، ممکن است مهاجرت به یک راه حل میزبانی پیشرفته تر با فضایی بیشتر را در نظر بگیرید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که بهترین ارائه دهنده هاست را انتخاب می کنید تا بتوانید هر لحظه آن را ارتقا دهید. علاوه بر این، هنگام تصمیم گیری بین ارائه دهندگان میزبانی وب، چندین فاکتور برای تجزیه و تحلیل وجود دارد.

بهترین ارائه دهنده هاست چه ویژگی هایی دارد؟

صفحه کنترل

با کنترل پنل هاست، می توانید بدون نیاز به ورود وب سرور، حساب میزبانی را مدیریت کنید. بنابراین، بهتر است از میزبان هایی را انتخاب کنید که یک رابط کاربری راحت داشته باشد. سی پنل به عنوان بهترین کنترل پنل شناخته می شود که تمام خدمات لازم را در اختیار سایت شما قرار می دهد.

با خرید هاست سی پنل ایران، یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کنید و برنامه های مرتبط را در وب سایت خود به صورت سریع و کارآمد نصب کنید.

ویژگی بهترین ارائه دهنده هاست؛ بالاترین میزان Uptime

به دلیل نگهداری ضعیف یا ناپایدار وب سرورها، خرابی های مکرر و غیرمنتظره می تواند به طور جدی بر اعتماد کسب و کار و مشتریان شما تأثیر بگذارد. از این رو، اطمینان حاصل کنید که میزبانی را انتخاب می‌ کنید که با ضمانت زمانی که تبلیغ می‌کند، مطابقت دارد.

ضمانت به ‌روزرسانی و شرایط خدمات منصفانه نشان دهنده تعهد شرکت ‌های میزبان برای راه ‌اندازی سیستم‌ هایشان است.

مشخصات فنی

جدا از انتخاب سرویس های میزبانی با فضای دیسک کافی، قدرت پردازش و پهنای باند، باید به دنبال ویژگی های دیگری باشید که به اجرای روان وب سایت شما کمک می کند.

بررسی آنلاین

درباره بررسی هاستینگ وب سایت تحقیق کنید که اطلاعات عمیقی را در مورد ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مختلف ارائه می دهد. بیشتر بررسی‌های آنلاین شامل اطلاعاتی درباره زمان و سرعت است، بنابراین می ‌توانید عملکرد سرورهای ارائه ‌دهنده را ببینید.

امنیت

اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاست به خوبی مجهز به اقدامات امنیتی پیشرفته برای کمک به محافظت از سایت شما در برابر بدافزارها یا حملات DDoS است.

آنها ممکن است شامل مدیریت دسترسی، شناسایی بدافزار، پشتیبان گیری خودکار و به روز رسانی باشند.

پشتیبانی 24/7 مشتری

اگر وب سایت شما با تاخیرهای غیرمنتظره، خرابی ها یا حتی نقض های امنیتی مواجه شود، پشتیبانی شبانه روزی مشتری یا فنی مفید است. بهترین ارائه دهنده هاست منابع پشتیبانی مانند آموزش ها و پایگاه های دانش را نیز ارائه می دهد.

بهترین ارائه دهنده هاست

خدمات اضافی

یک طرح میزبانی عالی، حاوی افزونه‌ ها و ویژگی ‌هایی مانند گواهی SSL، یک حساب ایمیل تجاری یا یک شبکه تحویل محتوا (CDN) است.

تفاوت بین میزبانی وب و نام دامنه چیست؟

پس از انتخاب محل ذخیره فایل‌ های وب ‌سایت، مرحله بعدی برای راه ‌اندازی وب‌ سایت خود، جستجوی نام دامنه و سپس خرید نام دامنه است. دامنه و هاست دو چیز متفاوت اما به یک اندازه مهم هستند که برای انتشار وب سایت شما به صورت آنلاین مورد نیاز می باشند.

در حالی که هاست برای ذخیره سایت شما استفاده می شود، یک نام دامنه به عنوان هویت دیجیتالی وب سایت عمل می کند و به افراد اجازه می دهد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. نام دامنه به عنوان هویت دیجیتالی وب سایت عمل می کند و به افراد امکان می دهد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

نام دامنه معمولاً از یک نام وب سایت و یک پسوند دامنه مانند .com، .org یا .net تشکیل شده است. همچنین، بسیاری از گزینه ‌های دیگر و نام‌های دامنه جدید مانند .xyz وجود دارد که امروزه جزو محبوب‌ ترین جایگزین ‌ها هستند.

یک دامنه و یک حساب میزبانی را می توان از ارائه دهندگان یکسان یا متفاوت خریداری کرد. بهترین ارائه دهنده هاست دامنه را نیز ثبت می کنند.

نتیجه گیری

تصمیم گیری های زیادی در ایجاد یک وب سایت جدید وجود دارد، از جمله نحوه و مکان میزبانی آن. خواه یک تجارت آنلاین، وبلاگ یا نوع دیگری از وب سایت باشد، اولین قدم برای ایجاد حضور آنلاین شما ثبت نام برای یک حساب میزبانی است. میزبانی وب سرویسی است که به وب سایت شما امکان می دهد تا به صورت آنلاین در دسترس باشد. یادگیری اصول میزبانی وب و انواع خدمات میزبانی وب به شما کمک می کند تا راه حلی مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای وب سایت خود پیدا کنید.

بهترین ارائه دهنده هاست تمام ویژگی های مثبتی که در بالا گفته شد را به صورت کاملی ارائه می دهد. سرعت بالا را تضمین می کند.

در امن اس اس ال می توانید، هاست و دامنه را خریداری کرده و اس اس ال را برای امنیت بیشتر نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی سایت با ما تماس بگیرید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :