بررسی علم سئو

دسته بندی ها : سئو, مقالات پریا اصبری
سئو کردن

سئو شامل تکنیک ها، استراتژی ها و روش هایی است که برای به دست آوردن رتبه بالایی در موتورهای جستجوی آنلاین استفاده می شود. این فرآیند از حقایق، خلاقیت و مهارت استفاده می کند تا به طور سیستماتیک مرتب شود. در این جا علم سئو را به صورت خلاصه بررسی می کنیم و می ‌توانیم ببینیم که چگونه در محیط‌ های غنی از فناوری امروزی، تحول و ارتباط مستمر با SEO وجود دارد. یک متدولوژی برای تمام فرآیندهای سئو وجود دارد که می تواند یک وب سایت را ایجاد یا خراب کند.

سئو چیست؟

جستجوی آنلاین فرصتی عظیم برای رشد یک تجارت آنلاین یا وبلاگ فراهم می کند. با این حال، قبل از اینکه به ماهیت سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بپردازیم، بهتر است با یک تعریف اولیه از سئو شروع کنیم. به بیان ساده، سئو فرآیندی برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت با کیفیت، از طریق بالا بردن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. بالا بردن رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی هدفمند، فهرست های «رایگان» یا «ارگانیک» را برای وب سایت فراهم می کند. سئو و بازاریابی ورودی ارتباط نزدیکی با هم دارند و روش های زیادی در داخل بازاریابی ورودی وجود دارد که می توان از آنها برای افزایش رتبه وب سایت و تبلیغ آنلاین آن وب سایت استفاده کرد.

علم سئو و هنر

هدف این پست وبلاگ این نیست که شما را با اصول اولیه یا نحوه انجام سئو درگیر کند، بلکه توضیح دادن ماهیت کلی سئو است. وقتی یک بازاریاب آنلاین خوب از SEO استفاده می نماید، می داند که این یک عصای جادویی نیست. سوئیچ را نمی توان به سادگی به نتایج فوری تبدیل کرد. این چیزی مرموز نیست، یک فرآیند، روش و علم واقعی وجود دارد که باید درگیر شود تا نتایج ثابت و منسجمی ارائه شود. سئو تنها به رتبه بندی جستجو اشاره نمی کند، بلکه می تواند در سایر اشکال رسانه مانند داخل حوزه اجتماعی، وبلاگ ها، انجمن ها، اخبار آنلاین و موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

طبق تعریف، علم دانشی سیستماتیک از جهان فیزیکی یا مادی است که از طریق مشاهده و آزمایش به دست می آید. هنر طبق تعریف، استفاده آگاهانه از مهارت و تخیل خلاق برای تولید اشیاء زیبایی است. سئو همچنین به دلیل مهارت ها و بینش های مورد نیاز برای تولید فرآیندها، محتوا، روش های اجرا و موارد دیگر می تواند به عنوان یک فرم هنری در نظر گرفته شود.

سئو شامل خلاقیت، مشارکت و اجرای یک برنامه استراتژی است. به عنوان بازاریاب آنلاین، ما فقط برنامه نویس فنی وب سایت ها نیستیم، بلکه مهندسان دنیای واقعی به شکل الکترونیکی هستیم.

سئو یک منبع ارزشمند برای ترافیک با کیفیت است

یکی از دلایل اصلی ارزش علم سئو به دلیل ROI کلی آن (بازده سرمایه گذاری) است.

در اینجا چند آمار جالب دیگر وجود دارد:

هنگام تصمیم گیری برای خرید، تقریباً 75٪ از کاربران ابتدا برای اطلاعات بیشتر به موتورهای جستجو مراجعه می کنند، در حالی که 60٪ به رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها یا سایر منابع اطلاعاتی مانند انجمن ها و سایت های خبری می روند.

بیش از 50 درصد از کاربران آنلاین موافقند که وب سایت هایی که در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند، قابل اعتمادتر هستند. تقریباً 40٪ از کاربران اعتراف می کنند که کمتر از یک بار در ماه روی یک نتیجه جستجوی پولی کلیک می کنند که نشان می دهد، لیست های ارگانیک بیشتر از لیست های پولی جذاب هستند.

سئو روش هایی را برای تبلیغ وب سایت شما، افزایش فالوورها، ایجاد برند و تولید سرنخ ارائه می دهد.

چرا روش های قدیمی سئو کار نمی کنند؟

در گذشته، زمانی که سئو به عنوان یک عصای جادویی در نظر گرفته می ‌شد، روش هایی برای سئو وجود داشت که می‌توانست فوراً نتایجی را ارائه دهد. حقیقت موضوع در حال حاضر این است که آن روش های قدیمی سئو نتایج بازاریابی خوبی ایجاد نمی کند. کلید جلب اعتماد، ایجاد فالوور و رتبه بندی خوب در محتوا و استراتژی با کیفیت نهفته است.

در اینجا لیستی از روش های جدید SEO معرفی می شود:

  • یک استراتژی برنامه ریزی کنید
  • برنامه استراتژی را اجرا نمایید
  • تست کنید

هنگام استفاده از روش های سئو، فقط بر روی رتبه بندی تمرکز نکنید. بله، نتیجه نهایی این است که به دنبال آن رتبه عالی به دست آورید.

علم سئو

کلام آخر

با علم سئو می توانید بالاترین نتیجه ممکن را به دست آورید. پس ما را همراهی کنید تا بهترین نتایج را ببینید.

مطالب پیشنهادی: سئو چیست؟

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :