راهنمایی برای سئو سایت

دسته بندی ها : سئو, مقالات پریا اصبری
مارکتینگ دیجیتالی

اگر می خواهید کاربران وب سایت شما را از طریق گوگل پیدا کنند، باید اصول سئو را بدانید. سایت سئو به سایتی گفته می شود که به صورت حرفه ای بهینه سازی شده تا کاربران بتوانند به محتوای سایت دسترسی داشته باشند به همین منظور ما در ادامه روش های سئو سایت را به صورت کاملی آورده ایم تا بتوانید با انجام آن امتیاز و ترافیک سایت خود را افزایش دهید پس تا انتها با ما همراه شوید.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک یک وب سایت است. درواقع برای سایت سئو کارهایی را انجام می دهید که به شما کمک می کند تا در نتایج ارگانیک موتور جستجو ظاهر شوید و رتبه بالاتری را به دست آورید.

چرا سایت سئو مهم است؟

کاربران احتمالاً به دنبال محصولی هستند که شما آن را می فروشید و شما می توانید با رتبه بندی برای آن عبارات، مشتریان را جذب کنید. اما بدون تلاش رتبه بندی بسیار دشوار است؛ زیرا سایر سایت های رقبا در تلاش هستند تا همین کار را انجام دهند. به همین دلیل سئو اهمیت دارد و به شما کمک می کند تا به گوگل نشان دهید که شایسته رتبه بندی هستید.

مزایای سئو چیست؟

اکثر کاربران روی یکی از چند نتیجه جستجوی اول کلیک می کنند؛ بنابراین رتبه های بالاتر معمولا منجر به ترافیک بیشتر می شود. برخلاف سایر کانال ‌ها، ترافیک جستجو به صورت ثابت بوده و تعداد جستجوها معمولاً ماه به ماه کاملاً ثابت است. ترافیک جستجو نیز “رایگان” است؛ به عنوان مثال، تخمین زده می‌ شود که 1.4 میلیون بازدید ماهانه از جستجوی ارگانیک به دست می آید.

چگونه سایت سئو را ایجاد کنیم؟

سئو شامل پنج مرحله اصلی است:

  • تحقیق کلمات کلیدی آنچه را که مردم جستجو می کنند پیدا کنید.
  • تولید محتوا. تولید محتوا برای جستجوگران
  • سئو داخلی سایت
  • لینک بیلدینگ؛ ایجاد اعتماد و اعتبار از سایر وب سایت ها
  • سئو فنی که به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را به طور موثر پیدا کرده، خریده و فهرست کنند.

زمانی که وب سایت شما برای موفقیت در سئو به درستی راه اندازی شده باشد، انجام سئو بسیار آسان تر است. در ادامه روش هایی که برای سایت سئو شده انجام می شود را به شکل خلاصه ای آورده ایم:

یک دامنه خوب خریداری کنید

نام دامنه بهتر است کوتاه و به یاد ماندنی باشد

از پلتفرم وب سایت استفاده کنید

پلتفرم‌های وب‌سایت به شما امکان می ‌دهند تا وب‌ سایت را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید.

از یک میزبان وب خوب استفاده کنید

هنگام انتخاب هاست موارد زیر را در نظر بگیرید:

امنیت: مطمئن شوید که گواهینامه SSL/TLS دریافت می کنید.

پشتیبانی: برای اینکه بتوانید در زمان ایجاد مشکل به آسانی آن را برطرف سازید لازم است از پشتیبانی24 ساعته استفاده کنید.

فضای دیسک: فضا را بر اساس ترافیک لازم انتخاب کنید.

سرعت مناسب: لازم است سایت سئو شده سرعت مناسبی داشته باشد تا نرخ پرش کاهش یافته و کاربران جذب شوند.

سایت سئو

کلام آخر

سئو فرآیند افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک یک وب سایت است و شما با این کار رتبه بندی مناسبی را به دست می آورید. بد نیست بدانید که سئو مهم است زیرا بدون آن امکان به دست آوردن رتبه خوب محال است. سایت سئو شده مواردی مانند تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، سئوی داخلی، ساخت لینک و سئو فنی را به درستی اجرا کرده است و زمانی که وب سایت شما برای موفقیت در سئو به درستی راه اندازی شده باشد، انجام سئو بسیار آسان تر است. گوگل معمولاً وب سایت شما را به تنهایی پیدا و فهرست می کند، اما گاهی اوقات می توانید با ارسال نقشه سایت خود، این روند را تسریع کنید.

در صورتی که برای بهینه سازی سایت خود با مشکل مواجه شده اید می توانید این کار را به دست افراد خبره بسپارید، خوشبختانه ما در امن اس اس ال سئو سایت را با قیمت بسیار مناسبی اجرا می کنیم و شما می توانید سایت خود را با قیمت مناسبی به رتبه برتر برسانید و بدین ترتیب کاربران را جذب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تماس با ما کلیک کنید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :