همه چیز درمورد صفحه درباره ما

دسته بندی ها : تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
صفحه درباره ما

اولین کاری که هر فرد بعد از ورود به سایت انجام می دهد، رفتن به صفحه درباره ما است. زیرا مردم در همه امور کنجکاو بوده و می خواهند درمورد کاری که سایت انجام می دهد، اطلاعاتی به دست آورند. محتوای قانع کننده چیزی است که باعث می شود یک وب سایت برای کسب و کار شما کار کند. ما در این مقاله سعی داریم بهترین روش ها برای نوشتن صفحه درباره ما را در اختیارتان قرار دهیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

چه چیزی یک صفحه درباره ما خوب است؟

این صفحه باید، قابل توجه ،قابل دسترس و متمایز باشد. این باید به بازدیدکننده نگاهی اجمالی به نحوه کار با شما و کسب و کارتان بدهد. شما می توانید علایق شخصی، داستان ها و عکس هایی را که داستان منحصر به فرد کسب و کار شما را بیان می کنند، اضافه نمایید.

از آنجایی که صفحات About برای شما و شرکت شما خلاقانه و شخصی هستند، راه های مختلفی برای ساختن آن وجود دارد، با این حال، فرآیند به طور کلی یکسان است. ایجاد یک الگوی فراگیر برای صفحه درباره ما دشوار است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای بیان داستان شرکت خود استفاده کنید.

1. یک بیانیه ماموریت تنظیم کنید

صفحه درباره ما می‌ تواند جامع‌ تر از یک بیانیه مأموریت باشد، اما برای جذب افراد، باید هدف خود را در این صنعت به طور خلاصه بیان کنید. کسب و کار شما در اینجا چیست؟ چرا بازدیدکنندگان وب سایت شما باید به آن اهمیت دهند؟

2. خلاصه داستان شرکت خود را ترسیم نمایید

هر کسب و کاری داستانی برای گفتن دارد. حتی اگر یک استارت ‌آپ راه ‌اندازی می ‌کنید. نقاط عطف قبل از تأسیس شرکت خود را نوشته و از آنها برای ارائه اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری فعلی خود به خوانندگان استفاده کنید.

3. در صفحه درباره ما، نشان دهید که چگونه تکامل یافته اید

شرم آور نیست که بپذیرید استراتژی کسب و کار شما یا حتی طرز فکرتان از زمان شروع شما تغییر کرده است. در واقع، این تحولات می تواند داستانی را که برای بازدیدکنندگان وب سایت می گویید، بهبود بخشد.

صفحات درباره فضاهای مناسبی برای صحبت در مورد اینکه کجا شروع کرده و چگونه رشد کرده اید و همچنین ایده آل هایی که به رشد سازمان شما کمک کرده اند. از این لحظات برای پیشبرد داستان شرکت خود استفاده کنید و به مردم نشان دهید که همیشه آماده تغییر و سازگاری با نیازهای صنعت خود هستید.

4. در صفحه درباره ما توضیح دهید که به چه کسی خدمت می کنید

لازم است مشتری اصلی خود را شناسایی و ذکر کنید. این به بازدیدکنندگان شما اجازه می‌ دهد بدانند که کسب‌ و کار شما برای کمک به رفع نیازها و اهدافشان، چه چیزی اختصاص داده است.

6. آنچه را که به آنها پیشنهاد می کنیدT توضیح دهید

همانطور که در حال توضیح دادن به چه کسی هستید، مشخص کنید که چه چیزی را ارائه می دهید. شرکت‌ ها اغلب محصولات یا خدمات خود را در کپی وب ‌سایت تعمیم می‌ دهند و درک اینکه مشتری واقعاً برای چه چیزی پول می‌ پردازد، دشوار است.

با این حال، سرمایه گذاری فقط یک یا دو جمله برای گفتن دقیق آنچه مشتریان دریافت خواهند کرد، می تواند آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه دارد و علاقه مند به یادگیری بیشتر کند.

کلام آخر

ما در این مقاله آن چه را که لازم است در صفحه درباره ما گفته شود آورده ایم. شما می توانید ایده گرفته و سایت خود را بهبود بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :