معرفی هاست اختصاصی آلمان

دسته بندی ها : تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
سرور ابری

یک سرور اختصاصی قدرت و کنترل بی نظیری را با ارائه یک سرور کامل که صرفاً برای استفاده تجاری یا شخصی شما اختصاص داده شده است، ارائه می دهد. اگر میخواهید سایت خود را ارتقا دهید و به صورت اختصاصی از هاست خود استفاده کنید بهتر است با خرید هاست اختصاصی آلمان سایتتان را منتشر کرده و از عملکرد، مقیاس ‌پذیری، و امنیت افزایش یافته و… بهره مند شوید. ما در این هاست اختصاصی آلمان را به صورت خلاصه ای معرفی کرده ایم.

برای خرید هاست آلمان با ما در تماس باشید.

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یک راه حل میزبانی قدرتمند و یک سرور فیزیکی است که کاملاً به یک مشتری اختصاص داده شده است. برخلاف هاست اشتراکی که در آن چندین کاربر منابع سرور را به اشتراک می گذارند، یک سرور اختصاصی کنترل و منابع انحصاری را برای رفع نیازهای خاص فراهم می کند.

با یک سرور اختصاصی، مشتریان از عملکرد، مقیاس پذیری و امنیت بهبود یافته لذت می برند. آنها دسترسی مدیریتی کاملی دارند و به آنها اجازه می دهد تا محیط سرور را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنند. هاست اختصاصی آلمان سخت افزار قوی، اتصال شبکه قابل اعتماد و پشتیبانی فنی شبانه روزی را ارائه می دهند که عملکرد بهینه و حضور آنلاین بدون وقفه را برای مشاغل و افراد دارای برنامه های کاربردی و ترافیک وب سایت سخت تضمین می کند.

دلایل خرید هاست اختصاصی آلمان

سرور اختصاصی به عنوان یکی از گزینه های میزبانی با بالاترین عملکرد شناخته می شود. اگر یک سرور اختصاصی را مانند داشتن خانه شخصی تصور کنید بدین صورت است که هیچ کس شما را اذیت نمی کند و شما می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید. در حالی که یک سرور اشتراکی بسیار شبیه زندگی در آپارتمانی است که در آن باید همه چیز را به اشتراک بگذارید.

مزایای این سرور عبارتنداز:

  • 24/7 آپتایم
  • سرعت اتصال سریعتر
  • خطر کمتر حملات ویروسی

سرورهای اختصاصی به طور خاص برای یک هدف طراحی نشده اند. می توان از آنها برای میزبانی وب سایت ها، سرورهای بازی یا هر چیزی که به مکانی برای چندین رایانه برای ذخیره و خواندن فایل ها نیاز دارد، استفاده کرد.

مزایای سرور اختصاصی آلمان چیست؟

رشد پیش بینی شده و افزایش ترافیک

سرور اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا با افزایش ترافیک وب سایت خود سازگار شوید و در عین حال تأثیر مثبتی بر زمان بارگذاری صفحه شما دارد.

امنیت و کنترل

یکی از مزیت های اولیه که هاست اختصاصی ارائه می دهد، توانایی آن برای ایمن سازی سرور اختصاصی شما است. به‌ ویژه در صنایع تحت نظارت که حفظ حریم خصوصی داده‌ ها و اطلاعات مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است، اشتراک ‌گذاری سرور با شرکت دیگری گزینه مناسبی نیست.

هر سرور یک آدرس IP منحصر به فرد دارد، بنابراین، اگر روی یک سرور اختصاصی هستید، وب سایت شما آدرس IP مخصوص به خود را دارد. اما اگر روی یک سرور اشتراکی هستید، وب سایت شما آدرس IP را با سایر سایت های میزبانی شده روی سرور اشتراکی به اشتراک می گذارد.

خرید هاست اختصاصی آلمان

افزایش سرعت سایت

از آن جایی که با خرید هاست اختصاصی آلمان سایت شما به تنهایی بر روی یک سرور قرار دارد؛ بنابراین سرعت سایت افزایش می یابد و در نهایت سبب بهبود سئو می شود. سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی است که گوگل از آن برای تعیین رتبه موتور جستجو استفاده می کند.

سرعت سایت به روش های زیر تأثیر مستقیمی بر نرخ تبدیل، درآمد و تجربه کاربر دارد:

  • یک سایت کند احتمال ترافیک بازگشتی کمتری دارد
  • هر ثانیه اضافی که به زمان بارگذاری شما اضافه می شود، 7٪ تبدیل کمتری به همراه دارد
  • یک ثانیه تاخیر در زمان پاسخگویی می تواند منجر به 11% بازدید کمتر از صفحه و کاهش 16% در رضایت مشتری شود.
  • 46 درصد از افرادی که سبد خرید خود را رها می کنند، سرعت پایین وب سایت را دلیل آن ذکر می کنند

امکانات سفارشی سازی

با یک سرور اختصاصی، می توانید به طور خاص هاست خود را طوری پیکربندی کنید که بهترین عملکرد را با وب سایت شما داشته باشد. این می تواند شامل پیکربندی برای یک پلت فرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس برای تجارت الکترونیک باشد.

کلام آخر

با خرید هاست اختصاصی آلمان شما می توانید سایت خود را به صورت 24 ساعته بر روی اینترنت منتشر کنید و با افزایش ترافیک سرعتتان کند نشود، همچنین به دلیل سرعت بالا نرخ درآمد و کاربران نیز افزایش یافته و درآمد شما بیشتر می شود. می توانید با ما در تماس باشید تا سرورهایی پرسرعت را با قیمت‌هایی مناسب از ما خریداری کنید.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :