چرا Opencart به عنوان فروشگاه تجاری شناخته می‌شود؟

دسته بندی ها : متفرقه المیرا حسن‌زاده
چرا opencart

اگر در حال حاضر قصد خرید پلت فرم تجارت الکترونیکی مناسبی را دارید، OpenCart میتواند گزینه بسیار خوبی برای شما به حساب آید. در این مقاله در نظر داریم شما را با دلایلی از مناسب بودن این پلت فرم آشنا کنیم. اینکه چرا OpenCart یک سکوی قدرتمند اما با کاربردی آسان برای ایجاد فروشگاه آنلاین شناخته شده است. با ما همراه باشید.

توسعه آسان

OpenCart سیستمی است که براساس الگوی Model View Controller (MVC) طراحی شده است. اگر PHP و MySQL را می‌شناسید، توسعه برنامه‌های افزودنی یا شخصی سازی OpenCart نیز برای شما آسان خواهد بود. برای ایجاد یک برنامه افزودنی جدید، باید چهار پرونده ایجاد کنید: Controller ، Model (یا از یک مدل موجود استفاده کنید)، View و یک فایل زبان.

چرا opencart

opencart و استفاده آسان

OpenCart مانند سایر سیستم عامل‌های موجود از جمله مانند Shopify و  PrestaShop، دارای داشبورد اداری بسیار ساده و آسان است. همه منوهای آن ساده و بسیار کاربر پسند می‌باشد: بخش فروشگاهی، فروش، برنامه‌های افزودنی و حتی خود سیستم. این یکی از مهمترین دلایلی است که چرا OpenCart توانسته جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران برای خود دست و پا نماید.

ایجاد تغییرات در آن بسیار آسان است

برای اینکه بتوانید در کار خود موفق شوید حتما باید شخصی را که PHP ، MySQL و HTML را با CSS می‌شناسد استخدام کنید. OpenCart یک سیستم مشابه سیستم عامل‌های تجارت الکترونیکی از جمله Magento ، Bigcommerce و PrestaShop است و توسعه دهندگان زیادی در Upwork وجود دارند که با PHP آشنایی داشته و می توانند در زمینه شخصی سازی OpenCart به شما کمک کنند.

مستندات، انجمن‌ها و مقالات زیادی وجود دارد

امروزه OpenCart به عنوان یک CMS معروف در صنعت تجارت الکترونیکی، شناخته می‌شود که توانسته ابزارهای خوبی را برای گفت و گو فراهم آورد. در این رابطه اطلاعات بسیار زیادی در Stackoverflow.com و opencart.com وجود دارد. به طور کلی 539304 پست در انجمن وجود دارد که 126،046 موضوع و بیش از 90،000 عضو دارد. اگر در سایت OpenCart مشکلی ندارید، همیشه می توانید در انجمن رسمی یک راه حل یا توصیه را جستجو کنید. درواقع با مطرح کردن مشکل خود، شانس زیادی برای پیدا کردن راه حل پیش رویتان وجود دارد.

هزاران حالات برای گسترش وجود دارد

اگر هیچ دلیلی برای توسعه ماژول شخصی خود ندارید میتوانید به سراغ بررسی انجمن ها رفته و ماژول‌‌های موجود در OpenCart را ذخیره نمائید. این کار باعث می شود تا تغییرات، ویژگی‌های جدید، تجزیه و تحلیل، ابزارهای بازاریاب و… را پیدا کنید. نکته جالب اینجاست که برای این کار باید مقدار پولی را پرداخت کنید که از 10 دلار در هر واحد شروع می شود. هرچند که برخی از آنها رایگان می باشند. وب سایت رسمی OpenCart، 1.2325  برنامه افزودنی، ماژول و قالب را به فروش می رساند.

ساختار فایل های صوتی؛ VQMOD و OCMOD

در طی سال های گذشته ایجاد تغییر در هسته CMS ایده خوبی به شمار نمی‌آید، دلیل نامناسب بودن آن را میتوان این مسئله دانست که ویرایش هسته، بروزرسانی را غیرممکن کرده و حتی میتواند منجر به پاک شدن برخی از مهمترین تغییرات شود. اما دلیل آن چیست؟ باید بدانید در هر CMS اشکالات و یا درهای پشتی زیادی وجود دارد که با بروزرسانی هسته به راحتی برطرف می‌شوند. برای آسانتر کردن این امر، OpenCart نسخه‌ای از vQmod ایجاد شده توسط Google را اتخاذ کرده که می‌تواند به شما در ویرایش پرونده‌ها در هسته CMS بدون هیچ‌گونه تغییر کمک کند …! تمامی این دلایل نشان میدهد که چرا OpenCart توانسته بسیار موفق عمل کند.

المیرا حسن‌زاده
المیرا حسن‌زاده

المیرا حسن‌زاده هستم سرپرست تیم تحریریه امن‌اس‌اس‌ال. تصمیم دارم با ارائه مطالب حرفه‌ای و تخصصی بروز در حوزه تکنولوژی و با هدف جلب رضایت شما عزیزان این مهم را تحقق بخشم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :