مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

دسته بندی ها : تکنولوژی, سئو نفیسه رفیع پور
مزایای طراحی سایت با وردپرس

وردپرس از سال 2003 شروع به کار کرده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. از سوالاتی که معمولاً از ما می شود این است: چرا باید از وردپرس استفاده کنم؟ آیا سایت قدیمی من به اندازه کافی خوب نیست؟ مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟ اگر این سوالات را می پرسید، در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله، ما 16 دلیل مهم را برای استفاده از وردپرس به اشتراک خواهیم گذاشت.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

1. ساده و آسان برای استفاده

این ویژگی به وردپرس کمک کرد تا رقبایی مانند: Drupal یا Joomla را پشت سر بگذارد و به گزینه مورد علاقه توسعه دهندگان وب در همه جا تبدیل شود. دیگر نیازی به تسلط بر HTML ، CSS ، PHP و سایر فن آوری های پیچیده نیست.

اگر به دنبال یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید و یا به ویژگی های خاصی نیاز دارید، می توانید از بین الگو های وب سایت های وردپرس یکی را انتخاب کنید یا با یک توسعه دهنده وب حرفه ای کار نمایید.

2. پایدار و نوآور

همانند تلفن های هوشمند که همه ما استفاده می کنیم، وردپرس با جدید ترین فناوری، روند ها و نیاز های کاربر به روز است. عملکرد و هدف یک وب سایت می تواند با گذشت زمان تغییر کند و خوشبختانه وردپرس کاملا مطابق آن عمل می کند.

به روزرسانی های منظم به این معنی است که CMS همچنان با اهمیت باقی مانده است، دائما مشکلات برطرف می شوند و ویژگی های مفید و مهیج جدید به طور مرتب اضافه خواهند شد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

3. گزینه های جذاب طراحی

از دیگر مزایای طراحی سایت با وردپرس، هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن ها نیز رایگان هستند و به شما امکان می دهند، خلاقیت خود را پیاده سازی و به دلخواه خود سایتتان را شخصی سازی کنید.

4. انعطاف پذیری

می توانید از بین بیش از 22000 افزونه و هزاران موضوع برای انتخاب جلوه ای جدید به وب سایت خود بدهید و یا آنرا منطبق با روند در حال تغییر رسانه های آنلاین، انتخاب کنید.

به عنوان مثال: برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، پلاگین Yoast SEO را نصب کنید.

یا شاید بازاریابی در فیس بوک مورد نظرتان باشد، که در اینصورت PixelYourSite یک افزونه کاربردی برایتان خواهد بود.

5. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

وردپرس سئو را به یک موضوع ساده تبدیل کرده است.

استفاده از برچسب های H1 ، H2 و H3

استفاده از کلمات کلیدی در URL وب سایت

پشتیبانی از افزونه هایی مانند SEO Ultimate ، All-in-One- SEO-Pack ، Platinum SEO Pack ، Yoast WordPress SEO و غیره

6. ساختار

یکی از ویژگی هایی که وب سایت را برای سئو قویتر آماده می کند، ساختار آن است. وب سایت های دارای ساختار پاک، سریعتر بارگیری می شوند و وب سایت های پر بار بسیار سریع نظر بازدیدکنندگان را جلب خواهند کرد.

وردپرس امکان ایجاد نقشه های سایت XML را فراهم می کند و به ربات های گوگل می گوید صفحات وب سایت شما در کجا قرار دارند و کدام یک از آن ها ارزش خزیدن دارند. این باعث می شود شما در خدمات طراحی وب صرفه جویی کنید.

7. مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز آسان نبوده. شما می توانید با تعیین کردن نقش هایی مثل: ویراستاران، نویسندگان، مدیران و محدود کردن دسترسی آن ها با توجه به جایگاه و وظایف شغلی شان، کارها را بین اعضای تیم خود تقسیم نمایید.

8. انجمن

وردپرس از انجمن ها و وب سایت های مبتنی بر عضویت حمایت می کند و به دانش خاصی مانند نرم افزار اختصاصی و سایر ابزار هایی که ممکن است طراحان وب سایت استفاده کنند، نیاز ندارد.

9. توانایی به اشتراک گذاری

به اشتراک گذاری در جامعه بزرگ وردپرس از هر زمان دیگری آسان تر است. شما ابزارک هایی برای رسانه های اجتماعی، پلاگین ها، API ها و تمامی مواردی که برای اتصال حساب های رسانه های اجتماعی خود، با وب سایتتان و به اشتراک گذاری محتوای مورد نظرتان در سیستم عامل های مختلف نیاز دارید، در وردپرس خواهید یافت.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

10. منبع آزاد

نرم افزار منبع آزاد نرم افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا بهبود توسط هرکسی در دسترس است. به عنوان یک نرم افزار منبع باز، وردپرس هر روز توسط هزاران توسعه دهنده در سراسر جهان در حال بهبود می باشد. این امر توسعه دهندگان را به مشارکت در ویژگی های جدید این سیستم عامل جذب کرده. این توسعه دهندگان جریانی از پلاگین های جدید ایجاد کرده اند که وردپرس را هر روز راحت تر و مفید تر می کند.

چنانچه عملکردی برای سایت خود نیاز دارید، به احتمال زیاد افزونه ای در فهرست وردپرس وجود دارد که می تواند آن را در اختیارتان بگذارد.

توسعه دهندگان همچنین با گرافیست ها برای ایجاد مضامین جذاب کار می کنند و بسیاری از این مضامین یا رایگان هستند و یا دارای قیمت کاملا به صرفه می باشند.

  • به دلیل وجود جامعه قوی توسعه دهندگان، وب سایت های وردپرس می توانند به اندازه شرکت های استفاده کننده آنها، بی نظیر باشند.

11. پاسخگو

یکز از مهم ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که وب سایت شما با هر دستگاهی قابل دسترسی و سازگار خواهد بود. اگر می خواهید تجربه فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید، وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

12. عملکردها

در حالی که اکثر سازندگان وب سایت های HTML فقط از قابلیت های اساسی استفاده می کنند، وردپرس با ارائه تم ها و افزونه هایی، سفارشی سازی وب سایت شما را آسان می کند و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

هنگام ثبت نام در وب سایت وردپر ، محدودیتی در نحوه استفاده از انواع افزونه ها و موضوعات وجود ندارد. تقریباً همه می توانند سایتی برای هر نوع شغلی از جمله:

  • تجارت الکترونیک
  • شرکت های خرده فروشی
  • وبلاگ نویس حرفه ای
  • لیست های شغلی
  • تجارت کوچک
  • انجمن های آنلاین

13. رابط های برنامه نویسی برنامه (API)

شبکه های رسانه های اجتماعی با ارائه API ها، امکان ادغام سرویس های شخص ثالث با وب سایت های کاربر را فراهم می کنند. وردپرس هزاران API را در دسترس شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا منابع خارجی را در وب سایت خود ادغام نمایید.

14. مقیاس پذیری

اگر در ابتدا فقط به یک وب سایت کاربردی که بارگیری سریعی داشته باشد نیاز دارید، با رشد و رونق کسب و کار شما ممکن است این نیاز تغییر کند.

توسعه دهندگان وب در همه جا تأیید می کنند که وردپرس به شما امکان ساخت شبکه وب سایت خودتان را خواهد داد، بسیار سریع و آسان، با صرفه جویی در وقت و منابع.

15. پشتیبانی

انجمن وردپرس شامل هزاران تکنسین و داوطلب است؛ که در انجمن های مختلف مشاوره و پشتیبانی رایگان ارائه می دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید ارسال سوال مورد نظرتان است و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

16. سرعت و کارایی

وردپرس به شما اجازه می دهد وب سایت خود را در کمتر از یک روز بسازید، فقط به تصاویر و محتوا نیاز دارید.

ممکن است بسیاری استدلال کنند که گزینه های نرم افزاری اختصاصی دیگری نیز وجود دارد و برخی از آن ها مزایای بیشتری ارائه می دهند، اما هیچ یک از آن ها به یکباره ارائه نمی شود و هیچ یک به انعطاف پذیری و کارایی وردپرس نمی رسند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس یا خدمات طراحی وب سایت هستید، با مراجعه به سایت امن اس اس ال. کارشناسان وب ما می توانند در زمینه ویژگی ها و مزایای وردپرس اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهد و پاسخ گوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

منبع

نفیسه رفیع پور
نفیسه رفیع پور

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :