ویژگی های محتوای خوب

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
اشتباهات رایج در مقاله نویسی

ویژگی محتوای خوب

ویژگی محتوای خوب چیست؟محتوا هنگام جستجو در گوگل پادشاه است ، اما همه محتواها از نظر گوگل برابر نیستند. برخی از انواع محتوا بالاتر از سایر محتواها هستند و برای بازاریابان مهم است که تفاوت را به منظور اطمینان از نمایش مطالبشان تشخیص دهند.

در این مطلب نگاهی به چند مورد از ویژگی هایی که برای گوگل اهمیت دارد و جذاب است می اندازیم:

1.  مصاحبه جالب

مصاحبه ها اغلب حاوی مطالب با ارزش هستند ، بنابراین Google به طور طبیعی پست ها را با مصاحبه ترجیح می دهد. نامهای قابل توجه را در صنعت خود انتخاب کنید و با آنها به صورت حضوری یا دیجیتالی مصاحبه کنید. در ارسال مصاحبه مزایای بسیاری وجود دارد ، از موضوعاتی که به ویژگیهای شما مربوط می شود و اعتباری که  این مهمانان متخصص به وب سایت شما می دهند و باعث رشد سئوی سایت می شوند.

ویژگی محتوای خوب

2. تهیه لیست محتوا

مردم لیست ها را دوست دارند و Google عاشق محتوای منحصر به فرد است که لیست ها در آن قرار دارد. لیست ها برای ایجاد ساده تر شدن محتوا نیز هستند و می توانند روی هر موضوعی که مخاطبان شما به آن علاقه مند باشد متمرکز شوند. برای درک بیشتر ، در گوگل جستجو کنید تا لیست هایی را که توسط دیگران در صنعت یا رسانه های معتبر تهیه شده است پیدا کنید.

3.  مراکز منابع مرتبط از ویژگی محتوای خوب

مراکز منابع آنلاین مورد حمایت گوگل هستند زیرا آنها اطلاعات معتبر و مرتبط را ارائه می دهند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند ، آن را به اشتراک می گذارند و به آنها پیوند می زنند و لینک می کنند. با اختصاص بخش ویژه ای از وب سایت خود برای داده های آموزشی ، مرکز منابع خود را ایجاد کرده و آن را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای بینش صنعت خود تبلیغ کنید. سپس مرتباً آن را به روز کنید.

4. محتوای اجتماعی هوشمندانه

یکی از ویژگی های محتوای خوب محتوای هوشمندانه است. محتوای اجتماعی منطقی و هوشمندانه تعداد بیشماری از کاربران را جذب می کند، بنابراین مطالب اجتماعی را منتشر کنید که افراد را علاقه مند کند. سریعترین راه برای جذب علامقمندان به محتوای اجتماعی و تبدیل آنها به مشتری ، ابراز خودتان به عنوان یک متخصص تکنولوژی و صنعت است. پس از آن کاربران قطعا شما را دنبال خواهند کرد تا از آخرین بروزرسانی های صنعت مرتبط مطلع شوند.

5. بررسی های به موقع

افراد دوست دارند نظرات دیگران را بیاموزند ، خصوصاً وقتی مباحثی که همه را به صحبت با هم وادار می کنند. با  تحلیل واستفاده از زمان مناسب ، یک نظرسنجی مرتبط تولید کنید تا همه توانایی مشارکت در آن را داشته باشند. نظرسنجی را در وب سایت و شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید و همچنین با اطلاعات تکمیلی که می تواند در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ویژگی محتوای خوب

6. بازبینی ها و به روزرسانی های منظم محتوا

Google از محتوای به روز شده استقبال می کند و مخاطبان وقتی محتوای وب سایت خود را به طور مداوم به روز نگه می دارند ، قدردانی می کند. با ارائه اصلاحات یا به روزرسانی های محتوای قدیمی ، این کار به راحتی عملی است. یک روش ساده برای تازه کردن پست های قبلی ساخت و بروزرسانی لینک ها است. صفحات و پست های قبلی خود را مرور کنید تا محتوای ارزشمندی برای به روزرسانی پیدا کنید و ممکن است یک معدن طلای محتوای قابل استفاده مجدد را کشف کنید.

7. بررسی های نوشتاری از ویژگی های محتوای خوب

یکی از ساده ترین راهها برای رسیدن به هدف مطلوب Google با نوشتن تحلیل های عالی است. این بررسی ها می تواند تقریباً در مورد هر چیزی باشد ، اما پست هایی در مورد محصولات محبوب که مخاطب شما را مورد هدف قرار می دهد ، به بهترین نتیجه می رسد.

8. مقایسه های مفید

روی مباحث مهم و در زمان درست تمرکز کنید که برای مخاطبان جذاب و مورد نیاز باشد. قطعا بازخورد آن را در تعداد ورودی های کاربران به سایت مشاهده خواهید کرد.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :