افزونه های کلیدی وردپرس در سال 2020

دسته بندی ها : تکنولوژی محمد یاری پور
درباره ی وردپرس

افزونه های کلیدی وردپرس را تا چه حد می شناسید و در حال استفاده از آنها هستید؟ اگر امسال قصد راه اندازی وب سایت جدید با وردپرس را دارید یا به دنبال به روزرسانی وب سایت فعلی خود با ویژگی های جدید هستید، در این مقاله برخی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس در سال 2020 را که می توانید برای گسترش وب سایت خود استفاده کنید را لیست کردیم.

محبوبیت پلتفرم وردپرس هر روز در حال افزایش است و طبیعتا به همین نسبت برای وردپرس افزونه های بیشتر و بهتری ارائه می شود. در حال حاضر بیش از 54000 افزونه فقط در مخزن وردپرس موجود است.

پیدا کردن افزونه های مناسب برای نصب در وب سایت جدید و انجام آزمون و خطا به هیچ عنوان منطقی نیست و قطعا به وب سایت شما آسیب می زند. بنابراین برای آسانتر کردن این فرآیند برای شما، بهترین و مفیدترین افزونه های wordpress در سال 2020 را که باید اکنون نصب کنید لیست کردیم. اکنون بررسی کنید و ببینید آیا این افزونه ها را در وب سایت خود نصب کرده اید یا خیر.

لیست افزونه های کلیدی وردپرس

یوآست

بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین بخش های راه اندازی یک وب سایت موفق است. با بهبود پست های وبلاگ خود با کلمات کلیدی و خوانایی بالا، شانس خود را برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی Google افزایش داده و ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب خواهید کرد.

Yoast یک افزونه ضروری است که به شما کمک می کند تا این کار را راحت تر از همیشه انجام دهید. Yoast به شما امکان می دهد تا پست های وب سایت و وبلاگ خود را با کلمات کلیدی بهبود ببخشید و خوانایی آن را نیز بررسی کنید. یواست حتی نکاتی را در مورد بهبود محتوا با روش های مختلف به شما ارائه می دهد.

افزونه های کلیدی وردپرس

 Elementor

هنگام راه اندازی وب سایت، اغلب می خواهید برای ارتقاء محصولات خود و جذب مشتریان بیشتر، صفحات هدف و صفحات فروش ایجاد کنید. wordpress طراحی صفحات هدف و کلیدی را بدون نیاز به هیچ تجربه طراحی وب برای کاربر با کمک افزونه های سازنده صفحه بسیار آسان می کند.

Elementor بهترین افزونه سازنده صفحه رایگان است که در wordpress موجود است

این افزونه به شما امکان می دهد با کشیدن و رها کردن عناصر به یک بخش خاص، طرح های منحصر به فردی در صفحه بسازید.

Ninja Forms

فرم های تماس، فرم ارسال نظرات و فرم های ثبت نام فقط چند نوع از فرم هایی که هنگام راه اندازی انواع وب سایت های wordpress ایجاد می کنید هستند.

Ninja Forms یک افزونه قدرتمند با قابلیت همه امکانات در یک برنامه می‌باشد که به شما امکان می دهد انواع مختلفی از فرم ها را تا هر تعدادی که دوست دارید بسازید. این افزونه دارای ویرایشگر ساده ای است که در آن می توانید فرم هایی با پس زمینه‌های مختلف ایجاد کنید و حتی با MailChimp نیز برای ساخت لیست ایمیل خود ارتباط برقرار کنید.

UpdraftPlus

شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که وب سایت شما چه زمانی قربانی حمله هکرها یا خرابی سرور خواهد شد. همیشه بهتر است با داشتن یک افزونه پشتیبان گیری اتومات برای مشکلات احتمالی وب سایت آماده شوید.

UpdraftPlus یکی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری و رایگان موجود در wordpress است که از بکاپ گیری خودکار پشتیبانی می کند. با کمک این افزونه می توانید یک سیستم اتوماتیک برای تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت خود در فضای ذخیره سازی ابری مورد نظر خود از جمله دراپ باکس تنظیم کنید.

WP Super Cache یکی از افزونه های کلیدی وردپرس

اطمینان از بارگیری سریع وب سایت و عملکرد خوب از اهمیت بسیار بالایی در سئو برخوردار است. Google از سرعت و کارایی وب سایت شما به عنوان یک عامل اصلی در رتبه بندی استفاده می کند و مهمتر از آن، بازدید کنندگان وب سایت شما انتظار دارند که وب سایت شما حداکثر ظرف مدت زمان 3 ثانیه بارگیری شود.

WP Super Cache یک افزونه کش وب سایت است که به صورت رایگان در دسترس است. این افزونه متداول ترین کدها و عناصر وب سایت شما را فشرده کرده تا اطمینان حاصل شود که صفحات سریعتر از حالت عادی لود می شوند.

اکنون که با افزونه های کلیدی وردپرس آشنا شدید می توانید وب سایت خود را با امکانات هر چه بهتر راه اندازی نمایید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :