بهترین ابزار برای طراحی قالب وردپرس خود

دسته بندی ها : تکنولوژی, مقالات پریا اصبری
سفارشی سازی قالب وردپرس

مصرف کنندگان آنلاین اعتبار کسب و کار شما را بر اساس وب سایتتان قضاوت می کنند. در واقع، 91٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از یک برند معتبر خرید نمایند. یکی از راه های نشان دادن اصالت، ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد است. طراحی وب سایت سفارشی، کسب و کار شما را از رقبا و قالب های نامعتبر موجود در وب متمایز می کند. نرم افزار طراحی قالب وردپرس توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند و آنها را به برندتان علاقه مند می سازد.

مولدهای قالب وردپرس به شما کمک می کنند تا پوسته وردپرس خود را از ابتدا بدون نیاز به کد طراحی کنید. این ابزارهای آسان برای استفاده همراه با سازنده های کشیدن و رها کردن، بلوک های چندرسانه ای از پیش ساخته شده و پالت های رنگی هستند تا بتوانید یک سایت منحصر به فرد واقعی بسازید.

بهترین نرم افزار طراحی قالب وردپرس

در این پست، هشت تولید کننده برتر قالب وردپرس را پوشش خواهیم داد.

  • Ultimatum
  • TemplateToaster
  • Headway
  • Themes Generator
  • WordPress Theme Generator
  • PageLines
  • Make
  • iThemes Builder

1. اولتیماتوم

Ultimatum یک ابزار برتر برای ایجاد یک طرح سفارشی برای قالب وردپرس شما است. با سازنده طرح ‌بندی کشیدن و رها کردن آن، می‌ توانید سرصفحه ‌ها، پاورقی‌ ها و منوها را برای ایجاد یک موضوع منحصر به فرد وارد کنید. این مولد تم با بیش از 600 فونت گوگل ارائه می شود تا بتوانید طرح بندی خود را طراحی کنید. همچنین، می توانید با کدهای کوتاه سفارشی، قابلیت های بیشتری را به سایتتان اضافه نمایید.

2. TemplateToaster

این مولد تم به شما کمک می کند تا قالب های ساده و در عین حال قدرتمند را بدون کدنویسی پیچیده توسعه دهید. TemplateToaster یک رابط کشیدن و رها کردن مدرن برای ویرایش بخش های محتوا، افزودن تصاویر و ایجاد جداول به شما ارائه می دهد. به علاوه، این یک ابزار مبتنی بر دسکتاپ است، بنابراین می توانید وب سایت خود را بدون اتصال به اینترنت در دستگاه محلی خود ایجاد کنید.

3. Headway (پیشروی)

لازم نیست به یک موضوع خسته کننده بسنده کنید. در عوض، می ‌توانید از نرم افزار طراحی قالب وردپرس Headway، یک سازنده طرح‌ بندی وردپرس با کشیدن و رها کردن، جهت ایجاد طراحی ‌های منحصر به فرد وب ‌سایت استفاده کنید. ویرایشگر بصری آن به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را از یک صفحه وبلاگ استاندارد گرفته تا یک سایت تجارت الکترونیک بسازید. همچنین گزینه ای برای استفاده از Headway’s Grid برای قرار دادن عناصر در مناطق خاصی از وب سایت شما وجود دارد.

نرم افزار طراحی قالب وردپرس

4. Themes Generator

یک ویرایشگر بصری با بلوک ‌های کشیدن و رها کردن برای ایجاد طرح‌ های شگفت ‌انگیز وب ‌سایت ارائه می ‌دهد. این بلوک های از پیش ساخته شده شامل تصاویر، فیلم ها، نقشه ها و نمادهای اجتماعی هستند. شما همچنین می توانید تم خود را بسازید یا قالب های آماده را سفارشی کنید. اگر سؤالی دارید، می‌توانید پاسخ ‌ها را در آکادمی Theme Generator که شامل فیلم‌ های پشتیبانی، دوره ‌ها و آموزش‌ ها است، بیابید.

5. WordPress Theme Generator (ایجاد کننده تم وردپرس)

با این نرم افزار طراحی قالب وردپرس، می توانید تم خود را ایجاد و شخصی سازی کنید. وردپرس Theme Generator طرح های مختلفی را برای نوارهای ناوبری، پست ها و نوارهای کناری شما ارائه می دهد. همچنین پالت های رنگی و فونت ها برای مطابقت با برند شما و انطباق با آخرین روند طراحی وب سایت بهینه شده اند.

6. خطوط صفحه

با PageLines می توانید یک وب سایت سفارشی را در کمتر از پنج دقیقه طراحی کنید. به جای نصب چندین پلاگین برای ساختن سایت عالی، این مولد تم را که یک پلت فرم همه کاره است برای افزودن بخش های تصویر، ورود به سیستم اجتماعی و فروشگاه های آنلاین استفاده کنید. سازنده کشیدن و رها کردن، همچنین ایجاد یک طرح منحصر به فرد با فونت ها و رنگ های سفارشی را آسان می کند.

7. Make

یک تولید کننده تم رایگان و منبع باز برای طراحی بهترین سایت های وردپرس در کلاس است. این ابزار یک رابط بصری برای اضافه کردن بنرهای تمام عرض، سازماندهی محتوای خود در ستون ها و نمایش جدیدترین پست های وبلاگ خود ارائه می دهد. شما کنترل کاملی بر تمام جزئیات سایت خود از جمله فاصله خطوط و اندازه فونت را خواهید داشت.

8. iThemes Builder

این نرم افزار طراحی قالب وردپرس به شما کمک می کند تا به سرعت طرح بندی های خود را برای سایت های وردپرستان ایجاد کنید. با ویرایشگر طرح ‌بندی آن، می ‌توانید چندین ماژول را وارد کنید؛ سرصفحه، تصاویر، ناوبری، مناطق محتوا و نوارهای ویجت. همچنین می توانید موضوع را با رنگ های برند خود بدون ویرایش هیچ کدی مطابقت دهید.

کلام آخر

مشتریان خرید با مارک های معتبر را ترجیح می دهند و یک وب سایت منحصر به فرد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبا متمایز شود. نرم افزار طراحی قالب وردپرس می توانند به شما در ایجاد یک تم سفارشی برای سایت خود کمک کنند. این ابزارها ویرایشگرهای بصری، انواع فونت ها و چندین گزینه پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند. برای صرفه جویی در هزینه فرآیند طراحی وب سایت، مولدهای تم پیشنهادی را امتحان کنید.

در صورتی که نتوانید سایتتان را سفارشی سازی کنید، با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما بهینه سازی و سفارشی سازی را به طور کامل انجام دهند.

منبع

پریا اصبری
پریا اصبری

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :