راه های نصب گواهینامه ssl روی چند دامنه

دسته بندی ها : گواهینامه ssl محمد یاری پور
ssl چند دامنه

ssl چند دامنه چطور امکان پذیر است؟ اگر یک شغل کوچک یا شخصی با وب سایت دارید ، هنگام جلب اعتماد کاربران و مشتریان ، داشتن گواهینامه SSL از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما اگر چندین وب سایت و یا دامنه داشته باشید باید چه کار کنید؟

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما در واقع ، اینگونه نیست. گذشته اند روزهایی که مجبور بودید برای هر دامنه لایسنس جدا خریداری نمایید. اکنون می توانید چندین دامنه را تحت یک گواهینامه امن کنید و این باعث می شود که به روز بودن امنیت اینترنت خود را آسان تر کنید. این ایده آل برای مشاغلی است که می خواهند امور را تا حد امکان ساده تر نگه دارند.

در حالی که تضمین چند دامنه دشوار نیست ، سه نوع مختلف ssl چند دامنه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. در ادامه بخوانید تا دریابید کدام گزینه برای شما مناسب است.

ssl چند دامنه

سه گزینه برای تأمین امنیت چند دامنه عبارتند از:

  گواهینامه The Multi-Domain/SAN certificate

  گواهی Wildcard

   گواهی UCC

نوع صدور گواهینامه SSL شما برای انتخاب بستگی به عواملی مانند محیط دفتر شما و اینکه آیا قصد دارید زیر دامنه های بیشتر را در آینده برنامه ریزی کنید دارد. ما فقط چند نوع از موارد و حواشی مربوط به هر نوع را پوشش خواهیم داد. در حال حاضر ، اجازه دهید در مورد رمزگذاری و نحوه عملکرد آن صحبت کنیم.

نحوه رمزگذاری برای گواهینامه ssl چند دامنه چطور کار می کند؟

تمام گواهینامه های SSL همان رمزگذاری را ارائه می دهند ، بنابراین هنگام انتخاب گواهینامه SSL نیازی به نگرانی در مورد چگونگی امنیت سایت شما وجود نخواهد داشت. اگر آن را از یک مجوز معتبر گواهی دریافت کردید ، اطلاعات کاربران شما در معرض خطر نیست.

هنگامی که یک مرورگر (در این زمینه به عنوان مشتری نیز شناخته می شود) با یک گواهی SSL به وب سایت (سرور) مراجعه می کند ، آنها وظیفه آنچه را که به عنوان SSL خوانده می شود بر عهده می گیرند. این روند، رمزگذاری و رمزگشایی اطلاعات را هنگام ارسال کاربر تضمین می کند. در حقیقت تلاش می شود این داده ها تا در رسیدن به منبع ، خوانده نشود. در طی این فرآیند ، مرورگر بررسی می کند که گواهی SSL چند دامنه برای یک وب سایت معتبر است یا خیر ، سپس با استفاده از آنچه به عنوان کلید عمومی مشتری و کلید خصوصی سرور شناخته می شود ، اتصال ایمن را فعال کرده و یک کلید جلسه ایجاد می کند. این همان چیزی است که اتصال را ایمن نگه می دارد. . این زنجیره در هنگام قرار گرفتن در وب سایت شما ، از اطلاعات کاربر محافظت می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار SSL ، اینجا را کلیک کنید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :