ابزارهای آنلاین مدیریت پروژه

دسته بندی ها : متفرقه محمد یاری پور
وب مسترینگ

چرا مدیریت پروژه (PM) اغلب هنوز وقت گیر و ناکارآمد است؟ آیا همچنان مکرراً فایل های مختلف و گسترده را به روز می کنید؟ آیا همچنان در جلسات به روزرسانی هفتگی شرکت می کنید؟ آیا همچنان برنامه های روزانه را در وایت برد می نویسید؟ این کار واقعاً اتلاف وقت و تلاش بیهوده است. شما می توانید با کمی کمک از ابزار آنلاین مناسب ، یک مرور کلی از پروژه خود داشته باشید. این روزها بیش از حد نرم افزار Project Management وجود دارد که به شما کمک می کند در صدر هر پروژه قرار بگیرید.

بخش اول لیست نرم افزارهای مدیریت پروژه

در این مقاله ، امن اس اس ال خدمت شما توضیح خواهد داد که نرم افزار Project Management چیست ، به تشریح جنبه های کلیدی عملکرد نرم افزار مدیریت پروژه می پردازد که در هنگام انتخاب یک نرم افزار برای تجارت شما مهم است و البته ، یک مرور کلی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

نرم افزار مدیریت پروژه نرم افزاری است که توسط طیف گسترده ای از صنایع برای برنامه ریزی پروژه ، تخصیص منابع و نحوه اجرای پروژه استفاده می شود. این نرم افزار مدیران پروژه و همچنین کل تیم ها را قادر می سازد تا بودجه ، مدیریت کیفیت و کلیه مستندات مبادله شده در طول یک پروژه را کنترل کنند. این نرم افزار همچنین به عنوان بستری برای تسهیل همکاری بین ذینفعان پروژه است.

مدیریت پروژه

1. Basecamp

Basecamp یک نرم افزار محبوب Project Management است که توسط بسیاری از تیم های مدیریت پروژه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار چندین ویژگی همکاری مختلف مانند امکان گفتگو را برای شما ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند نظرات خود را ارائه کنند. بعلاوه بازخوانی از پروژه هایی که تیم شما در حال کار است (به عنوان مثال وضعیت و به روز رسانی) به صورت روزانه اطلاع رسانی از تغییرات به ایمیل شما ارسال می شود. کاربران می توانند از طریق ایمیل به بحث و گفتگو کمک کنند.

دسترسی و جستجوی آسان

اگر نتوانید یک مورد خاص را در پروژه پیدا کنید ، می توانید از ابزار جستجوی قدرتمند این نرم افزار برای یافتن فایل ها یا مکالمات استفاده کنید. با این وجود برخی از کاستی ها شامل فقدان گزینه هایی برای سفارشی سازی و همچنین عدم امکان اضافه کردن مدت زمان تخمینی برای یک کار یا اختصاص آن به بیش از یک کاربر است.

2. Teamwork Projects

Teamwork Projects یک نرم افزار عالی مدیریت پروژه برای کاربرانی که نیاز به کار تیمی دارند است. پروژه های کار گروهی شامل تمام ابزارهایی است که برای پیگیری پیشرفت یک پروژه نیاز دارند.

انعطاف پذیری

برنامه کاملاً انعطاف پذیر است و ویژگی های شهودی متنوعی مانند مدیریت کار ، نقاط عطف (به عنوان مثال شما می توانید لیست کارها را به نقاط خاصی عطف و پیوند دهید) ، پیام رسانی ، ذخیره سازی پرونده ، ابزار ردیابی زمان و موارد دیگر. پشتیبانی از مدیریت فایل‌ها با DropBox ، Google Drive و Box.com امکان پذیر است.

مدیریت پروژه

3. ابزار مدیریت پروژه Plutio

Plutio یک پلتفرم مدیریت کلیه مشاغل در یک برنامه است که به شما در مدیریت پروژه ها و وظایف ، ایجاد پیشنهادات و ارسال فاکتورها کمک می کند. پروژه خود را از هر جایی و هر مکانی می توانید پیگیری کنید.

4. Zoho Projects

Zoho Projects یک نرم افزار گسترده مدیریت پروژه با یک رابط کاربری تمیز و مشخص است. این نرم افزار موارد زیر را شامل می شود :

از برنامه ریزی پروژه (تجزیه پروژه ها به واحدهای قابل کنترل) و نمودار های گانت (برای مشاهده پیشرفت کارها) گرفته تا ابزارهای گزارش دهی، نرم افزار همکاری (برای سهولت در تماس بین مشاوران ، فروشندگان ، کارمندان و مشتری) و سند مدیریت. همچنین می تواند با ابزارهایی مانند Google Apps و DropBox یکپارچه شود.

مدیریت پروژه

5- مدیریت پروژه با Trello

Trello برخلاف نرم افزارهای دیگر فقط روی مدیریت پروژه تمرکز کرده است. این بدان معنی است که یک پروژه کل را فقط در یک نمای واحد تجسم می کند. Trello امکان ساخت کارت ها و جابجایی آنها را در یک صفحه امکان پذیر می کند. این کارتها می توانند به عنوان مثال مکالمات یا لیست های انجام کار را نمایش دهند که می توانند روی یک صفحه واحد قرار بگیرند و برای کلیه کاربران دعوت شده به صفحه در دسترس باشند.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :