انواع فرم ثبت نام وردپرس

دسته بندی ها : تکنولوژی محمد یاری پور
درباره ی وردپرس

انواع فرم ثبت نام در وردپرس وجود دارد که کاربران و مدیران وب سایت ها با توجه به نیاز خود باید از یکی از این فرم ها استفاده کنند. طبیعتا فرم ثبت نام یکی از مهمترین بخش های وب سایت است و نمی توان این قابلیت را نادیده گرفت.

ویژگی هایی که باید در انواع فرم ثبت نام کاربر در وردپرس جستجو کنید

همه افزونه های ثبت نام کاربر در وردپرس دارای ویژگی یکسان نیستند. با این حال، برخی از ویژگی های مهم است که تقریبا باید همیشه آنها را مورد توجه قرار دهید:

    امکان ایجاد فرم های نامحدود

    امکان ایجاد انواع فرم ثبت نام در سایت

    امکان محدود سازی اطلاعات سایت توسط اعضا

    پشتیبانی از چندین سطح عضویت و پرداخت

    امکان طراحی ساده فرم ها

    قابلیت سفارشی سازی

    دارای پروفایل کاربر با ویژگی هایی مانند آواتار و درج آدرس شبکه های اجتماعی

البته قطعا این لیست کاملی از ویژگی های مورد نیاز شما نیست، بنابراین قبل از نصب مطمئن شوید که لیست کاملی از نیازهایتان را تهیه کنید.

انواع فرم ثبت نام در وردپرس

    RegistrationMagic

    User Registration

    Ultimate Member

    User Registration & User Profile

    WP User Manager

    UsersWP

    Easy Registration Forms

    ProfilePress

    UserPro

    ARMember

انواع فرم ثبت نام

RegistrationMagic

RegistrationMagic از ابزارهای قدرتمند ثبت نام استفاده می کند تا به مدیر وب سایت کنترل کاملی جهت نحوه تکمیل ثبت نام کاربر و نحوه مدیریت آنها انجام دهد. در ابتدایی ترین امکان آن ، RegistrationMagic به شما اجازه می دهد چندین صفحه ثبت نام برای کاربران مختلف ایجاد کنید.

امکان مقایسه ویژگی ها توسط کاربر

با این فرم ثبت نام یک کاربر به سایت شما می آید و می تواند ویژگی های تکمیل شده پروفایل خود را جهت مقایسه با شخص دیگر مشاهده کند. طیف گسترده ای از سایر ویژگی ها شامل امکان پیوست فایل در فرم های ثبت نام کاربر شما نیز فراهم است.

User Registration

افزونه User Registration شامل مواردی است که شرکت ها برای ساختن یک ماژول ثبت نام ساده و در عین حال مؤثر نیاز دارند. قابلیت drag and drop این افزونه روند طراحی شما را بهبود بخشیده و نیاز به هرگونه طراحی پیچیده را جهت ایجاد انواع فرم ثبت نام برطرف می کند. ما این افزونه را به عنوان یکی از بهترین افزونه های ثبت نام کاربر تایید می کنیم.

اگر قصد به روزرسانی و دسترسی به امکانات بیشتر را دارید ،49 دلار جهت افزونه باید پرداخت کنید.

Ultimate Member

افزونه بسیار محبوب در وردپرس

افزونه Ultimate Member  دارای نرخ دانلود بالا و رتبه بندی چشمگیر در وردپرس است. این افزونه در هنگام ارائه پروفایل های ویژه به کاربر، فرم های ثبت نام و امکانات ورود، به انتخاب اول مالکین وب سایت تبدیل می شود. زمینه های فرم سفارشی برای طراحی بخش ورود به سایت به روشی که دوست دارید ضروری است، مواردی که توسط این پلاگین پشتیبانی می شود.

افزونه اصلی رایگان است و با برخی از ابزارهای عالی برای صفحات حساب کاربری، امکان ایجاد شرط برای فرم ها را نیز دارد.

User Registration & User Profile

این پلاگین که به عنوان سازنده پروفایل نیز شناخته می شود، به عنوان یک مدیر فرم ثبت نام کاربر و مدیر پروفایل برای وردپرس استفاده می شود. لیست کاملی از ویژگی های رایگان همراه افزونه ارائه شده است که برخی از آنها شامل drag and drop هنگام ایجاد فرم و ماژول ساخت یک ویجت سفارشی ورود به سیستم کاربر است. برخی از عناصر دیگر که شما از آن لذت می برید گزینه های محدود سازی و reCAPTHA هستند.

WP User Manager

WP Manager Manager یک سازنده فرم جامع با قابلیت تنظیم ویژگی ها و پشتیبانی از پروفایل های کاربر و فرم های ثبت نام است. همه چیز از بازیابی رمز عبور تا شخصی سازی حساب در این افزونه قدرتمند و انعطاف پذیر ثبت نام وجود دارد. ویژگی ها و ادان های رایگان با مجموعه ای از ادان های دیگر که نیاز به پرداخت هزینه دارند در دسترس کاربران است. برخی از ویژگی های مورد علاقه این افزونه برای کاربران شامل ایمیل های سفارشی، MailChimp و درج لینک شبکه های اجتماعی است.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :