تعادل در اولویت های بازاریابی دیجیتال

دسته بندی ها : سئو نیوشا محرر
اصول مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و اولویت بندی در روند آن اهمیت بسیار بالایی در توسعه تجارت وب سایت شما دارد. قبل از هر اقدامی باید باید پلن مناسبی برای بازاریابی داشته باشید.

در این محتوا اولویت هایی که به تعادل در بازاریابی وب سایت کمک می کند اشاره می کنیم.

اولویت ها در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

اولویت اول: داشتن یک اپلیکیشن تلفن همراه برای دسترسی آسان به وب سایت

یکی از عوامل موثر بر کارامدی تجارت، بازاریابی و افزایش فروش محصولات، داشتن وب سایتی است که اپلیکیشن تلفن همراه داشته باشد. در سال های اخیر مشاغلی هستند که اول اینکه هنوز وب سایت ندارند ، دوم اینکه یک وب سایت قدیمی دارند که اپلیکیشن تلفن همراه ندارد و نهایتا دارای یک اپلیکیشن جداگانه هستند که به هیچ وجه به وب سایت اصلی آنها متصل نیست.

هر سه این موارد به دلایل مختلف تأثیرات جدی بر کارامدی بلندمدت یک تجارت دارند.

اگر فقط برای یک پروژه وقت دارید، استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه برای وب سایتتان را فراموش نکنید.

اولویت دوم: اطلاعات خود را هوشمندانه در وب سایت خود سازماندهی کنید

آیا مشتریان شما می توانند با سرعت مطلوب و بدون مشکل با شما ارتباط برقرار کنند؟

آیا آنها می توانند به راحتی مشاهده کنند که شما چه چیزی را ارائه می دهید؟

و چه چیزی شما را در این زمینه از رقبا متمایز می کند؟

برای سازماندهی اطلاعات جهت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در وبسایتتان زمان بگذارید.

این مسئله به شما کمک می کند تا از مزایای بنیادین تجاری که یک وب سایت ارائه می دهد بهره مند شوید. وب سایت شما باید جذابیت ظاهری بالایی داشته و استفاده از رنگ ها و تصاویر در آن باید به گونه ای باشد که در نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب کند. توجه داشته باشید که وقتی مشتری سایت شما را پیدا کرد، کمتر از 3 ثانیه به شما زمان می دهد تا توجه او را جلب کنید. در نتیجه شانس خود را از دست ندهید. برای افزایش فروش و بازاریابی مناسب، در نظر گرفتن این نکات بسیار مهم و ضروری است.

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ
اولویت سوم: قرار گرفتن در صدر لیست موتور جستجو

اگرهیچ برنامه ریزی برای بهبود سئو وب سایت خود ندارید، مطمئن باشید تعداد بازدید کنندگان محدودی خواهید داشت. به عنوان مثال، آن لیست های طولانی کلمات کلیدی که همه ده سال پیش در وب سایت ها قرار داده اند، اگر سایت شما هنوز آنها را داشته باشد، گوگل آن را در لیست سیاه قرار می دهد و آن سرویس اپلیکیشن تلفن همراه نیز هیچ کمکی به افزایش فروش شما نمی کند. درک نقاط ضعفتان به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر آنها را برطرف کنید.

الویت چهارم: با ایجاد یکپارچگی، برندینگ خود را در معرض دید بیشتری قرار دهید

همانطور که اغلب کارشناسان اشاره می کنند، ایجاد تخصص و اعتبار در وب سایت شما جهت بازاریابی بسیار مهم است.

بنیاد تجارت الکترونیک دریافت که 88٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین، درباره وب سایتی که می خواهند از آن خرید کنند، تحقیق می کنند. به این دلیل، بالا بردن اعتبار سایت و مطمئن کردن مشتری از اشتغال افراد متخصص در مجموعه شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک قدم مهم در افزایش بازدید وب سایت شما، از بین بردن یکنواختی است. استفاده مستمر از یک رنگ واحد و همچنین عکس های دیداری رنگی و جذاب، کاربران را در سایت شما نگه می دارد. سعی کنید با استفاده از شبکه های اجتماعی و با انتخاب رنگ و طرحی ثابت، تصویری منسجم از برند خود در ذهن کاربران ایجاد کنید.

ثابت شده است که پیروی از این الگو، در نهایت به افزایش فروش محصولات می انجامد.

اهمیت شبکه های اجتماعی

و در آخر می توانید لینک وب سایت را در اکانت خود در شبکه های اجتماعی مختلف قرار دهید.

وب سایت شما می تواند ابزار و منبعی برای برنامه های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ گسترده تر باشد.

ایجاد پیوند به وب سایت شما از حساب های رسانه های اجتماعی، رتبه بندی سئو سایت شما را بالا می برد. پس از انجام تمامی این تغییرات، یک دارایی جلا داده شده دارید و زمان آن فرا رسیده است که از مزایای حاصل از آن نهایت استفاده را ببرید.

منبع

نیوشا محرر
نیوشا محرر

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :