ابزارهای دورکاری برای شرکت های مدرن

دسته بندی ها : تکنولوژی محمد یاری پور
مزایای آموزش آنلاین

ابزارهای دورکاری کارمندان را قادر می سازد تا در پروژه هایی از هر نقطه دنیا همکاری کنند.

در امن اس اس ال معتقدیم که همکاری و شفافیت دو مؤلفه اصلی تجربه مدرن در محل کار هستند. تیم ها باید از قدرت ابزارهای دورکاری مناسب جهت همکاری آنلاین و افزایش بهره وری استفاده کنند.

کار از راه دور امروزه رایج شده و با این نوع تغییر، برای سازمان ها ضروری تر از همیشه است که از بهترین ابزارهای همکاری آنلاین استفاده کنند تا تیم های خود را مسنجم نگهدارند.

لیست متنوع از ابزارهای دورکاری

خوشبختانه، تقریباً لیستی بی پایان از چنین ابزارهای آنلاین برای همکاری تیم از راه دور در دسترس کاربران است. در این محتوا ما برخی از گزینه های آزمایش شده و تایید شده را بررسی می کنیم که می تواند به افزایش بهره وری تیم شما و تجربه مثبت از راه دور کمک کند.

ابزارهای همکاری آنلاین به تیمهای از راه دور و حتی داخل سازمان کمک می کند تا شفافیت بیشتری از شرایط کار ارائه داده، پروژه ها را بهتر اجرا کرده و منابع را بهینه کنند. در کل جهت همکاری بهینه تر استفاده از ابزارهای دورکاری توصیه می شود.

    ابزارهای دورکاری تقریباً در انواع تجارت وجود دارد.

    بیشتر تیم های دورکاری از ابزارهای ارتباط مانند چت، پیام رسانی فوری، اشتراک گذاری صفحه، کنفرانس صوتی / تصویری و اشتراک فایل استفاده می کنند

    مهم است که ابزارهای دورکاری خود را بر اساس نیاز و بودجه تجاری انتخاب کنید.

ابزارهای دورکاری
ابزارهای دورکاری

ابزارهای دورکاری

monday.com

ما متخصصان زیادی را بررسی کردیم که بطور منظم از ابزارهای دورکاری خاصی استفاده می کنند و monday.com به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای آنها می باشد. به طور کلی کارکنان و تیم های از راه دور عاشق استفاده از monday.com به دلیل رابط بصری دلپذیر هستند. توانایی ایجاد اتوماسیون بدون هیچگونه نیاز به دانش برنامه نویسی از خصوصیات منحصر به فرد monday.com بوده و شما کمک می کند تا زمان کمتری را برای انجام کارهای تکراری اختصاص دهید.

ویژگی‌ها

    دوره آزمایشی رایگان عالی

    الگوهای مناسب برای انواع مختلف پروژه

    نمایش تصاویر با سایز دلخواه از پروژه های متعدد

    امکان بررسی در پیشرفت را در هر کجا و هر زمان امکان پذیر می کند

    قابلیت های همکاری شامل تشکیل تیم و پیام رسانی

Nextiva

Nextiva یکی از ابزارهای دورکاری فوق العاده است و تمام ویژگی های مهم سیستم های تلفن را برای شرکتهایی که از راه دور یا در چندین مکان و مناطق زمانی مختلف کار می کنند به ارمغان می آورد. با استفاده از تنها یک پلت فرم آنلاین (و یک ارائه دهنده خدمات) ، می توانید خدمات تلفنی قابل اعتماد را به کارمندان در مکان های مختلف تحویل داده و مدیریت کنید.

Nextiva به شرکتها کمک می کند تا از موانع ارتباط از راه دور عبور کنند. می توانید ترافیک تماس را از طریق اینترنت مدیریت کرده و یک مرکز تماس مبتنی بر ابر و موارد دیگر ایجاد کنید.

ویژگی‌ها :

    خدمات عالی به کاربران و دوره آزمایشی رایگان

    کنترل پنل ساده و بستر مجزا برای مدیریت آسان تلفن، ایمیل، چت و پیام کوتاه

    نظارت و محافظت از امنیت

    امکان استفاده از تلفن های فیزیکی در صورت تمایل ممکن است

Slack

Slack ابزاری برای همکاری آنلاین و گفتگوی هوشمند است که هم در نسخه های دسکتاپ و هم برای موبایل قابل استفاده بوده و این امکان را به تیمها می دهد که پیام ها را به عنوان افراد و همچنین گروه ها به یکدیگر ارسال کنند.

همچنین می توانید مکالمات خود را در کانالهای مختلف ارسال نموده و برای یک تجربه واحد نرم افزار را با Google Docs  و Dropbox و Trello ادغام کنید.

ویژگی‌ها

    میزبانی در ابر می باشد، بنابراین نیاز به نصب و راه اندازی جدا نیست

    پیام ها قابل جستجو هستند

    پشتیبانی از ارتباطات گروهی و خصوصی

    امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها از یک منبع خارجی

GoToMeeting خلاق در ابزارهای دورکاری

GoToMeeting یک ابزار قدرتمند جهت جلسات، ویدئو کنفرانس و همکاری آنلاین است که با هدف ایجاد همکاری بین تیم ها، مشتریان و سایر مشاغل از طریق اینترنت است.

این امر به ویژه برای تیم های بین المللی بسیار عالی است و می تواند منحنی یادگیری را بسیار کاهش دهد زیرا از امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش نیز پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگیهای مفید این پلتفرم می توان به پیام رسانی، چت گروهی، ضبط و ادغام با سایر ابزارها اشاره کرد.

ویژگی‌ها :

     رابط کاربری فوق العاده

     امکان برگزاری جلسات

     امکان رکورد جلسات و تماشای آن به صورت آفلاین برای غایبین جلسه

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :