دانستی های office365

دسته بندی ها : متفرقه رومینا محرر صفائی
نرم افزار office 365

office365 و مجموعه آن را چقدر می شناسید؟ تقریباً هرکسی که از 30 سال گذشته تا به امروز از رایانه استفاده کرده است، با کمک مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت اطلاعات را ذخیره و ویرایش کرده، از طریق outlook  ایمیل فرستاده و با اسکایپ تماسی برقرار کرده است.

آفیس از محبوب ترین نرم افزار های جهان است که در سراسر دنیا 1.5 میلیارد کاربر دارد.

میلیون ها شغل مدرن؛

برای برقراری ارتباط ، ایجاد اسناد و ویرایش کتاب های خود به نرم افزار های آفیس متکی هستند.

office365 چیست؟

مجموعه office365، در سال 2001 راه اندازی شد. می توانیم بگوییم که Office 365، یک نسخه مشترک از مجموعه مایکروسافت و مایکروسافت آفیس است که مبتنی بر کلود می باشد. Office365 شامل همان برنامه های اصلی مانند نسخه های سنتی Office از جمله Word ، Excel PowerPoint ، Outlook ، OneNote است و بسته به برنامه خریداری شده، ممکن است برنامه ها و خدمات دیگری مانند OneDrive ، Exchange ، SharePoint ، access, Skype ، Yammer و Microsoft Teams ارائه دهند.

office365

تفاوت بین office و office365 :

در office365 به جای اینکه تمامی نرم افزارهای مجموعه را بصورت یکباره خریداری کنید، می توانید فقط نرم افزارهای  مورد نیازتان را بطور ماهانه بخرید. در گذشته کاربران برای بروزرسانی مجبور بودند  هربار نسخه جدید آفیس را خریداری کنند، اما office365 بطور خودکار به روز می شود.

در ابتدا هدف از طراحی office 365 تولید یک برنامه ابری بود. اما بعدها، نسخه های دسک تاپ و برنامه های آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

همه برنامه ها ، خدمات و داده های تولید شده توسط Office365 در سرورهای مایکروسافت میزبانی می شوند.

در office 365 کاربران نیازی به نصب نرم افزار یا پیش نیاز سخت افزار برای اجرای آن ندارند. همچنین این برنامه، ایمیل را میزبانی کرده و فضای ذخیره سازی ابری دارد. بنابراین کاربران می توانند هر کجا و هر زمان فایلهای خود را بصورت آنلاین میزبان کرده و با هر دستگاهی به اینترنت وصل شوند و به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین این نسخه از آفیس ویژگی هایی دارد که در نسخه های قبلی موجود نبوده است.

استفاده در تجارت

تقریباً سه دهه است که مایکروسافت آفیس، به کاربران ابزارهای بهره وری ارائه می کند.

در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از محصولات Office استفاده می کنند. با این حال برای مشاغل ، Office کاربردی بیشتر از پردازش کلمه و ویرایش صفحه دارد. گفتنی است که هنوز هم کاربردهای اصلی این مجموعه مانند مدیریت داده ها و ایجاد اسناد طرفدارهای زیادی دارد و کاربران در مشاغل مختلف، از آن استفاده می کنند. این باعث شده که office365 به یک مجموعه از ابزارهای هوشمند تبدیل شده و به سازمان ها، امکان تولید و مدیریت بهتر می دهد.

صاحبان مشاغل می توانند از طریق outlook، در یک بستر قدرتمند و حرفه ای، برند خود را به بهترین شکل معرفی کنند.

ویژگی های گسترده تقویم Outlook می تواند به سازمان ها کمک کند تا زمان را بهتر مدیریت کنند.

کاربران می توانند با استفاده از Office 365 همه برنامه ها و سرویس ها را به یکدیگر متصل کنند.

این مجموعه کار تیمی را تسهیل کرده و باعث صرفه جویی در وقت کارکنان می شود و امکان ایجاد همکاری بهتر را می دهد.

بطور مثال در یک شرکت، همکاران می توانند با استفاده از ابزارهایی مانند چت گروهی، جلسات آنلاین و هماهنگی و به اشتراک گذاری پرونده ها سرعت و کیفیت کار را بالا برده و در هر مکان و هر زمان دسترسی ایمن به محتوا، مکالمات، کارها و برنامه های خود داشته باشند و از طریق هر دستگاهی کار کنند.

منبع

رومینا محرر صفائی
رومینا محرر صفائی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :