چه تعداد افزونه در وردپرس نصب کنیم؟

دسته بندی ها : سئو رومینا محرر صفائی
درباره ی وردپرس

افزونه وردپرس محدودیت در تعداد نصب دارد؟ در جامعه برنامه نویسان، تصورات غلط زیادی در مورد پلاگین ها و تاثیر آنها بر سرعت ، کارایی و امنیت وب سایت وجود دارد. در این مقاله می خواهیم این موضوع را با جزئیات بیشتری برای کاربران غیر متخصص توضیح دهیم.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا یاد بگیرید که چگونه وب سایت خود را با ترکیب کاملی از افزونه های وردپرس اداره کنید.

همچنین از چگونگی تاثیرگذاری  افزونه در وب سایت می گوییم و اینکه چطوراز طریق افزونه تاثیرگذاری وب سایتتان را افزایش دهید.

نحوه کار با افزونه وردپرس

قبل از همه باید بگوییم که افزونه های وردپرس مثل برنامه های تکمیلی برای وب سایت شما هستند. افزونه به شما کمک می کند تا ویژگی های جدید مانند ایجاد فروشگاه آنلاین، فرم های تماس و موارد دیگر را به عملکرد وب سایت اضافه کنید.

مانند خود وردپرس، افزونه ها نیز به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند. کد PHP روی سرور میزبان وب سایت شما اجرا شده و از منابع آن استفاده می کند.

به همین دلیل باید برای سایتتان یک قالب وردپرس خوب انتخاب کنید تا بتوانید ابزارهای ساده ای برای مدیریت آن داشته باشید و وب سایت خود را کارآمد طراحی کنید.

از زمانی که وردپرس 1.2 برای پشتیبانی از افزونه های وردپرس اضافه شد برای کاربران استفاده از افزونه، ضروری گردید. وردپرس بدون پلاگین، مانند یک فروشگاه اسباب بازی بدون اسباب بازی است.

افزونه وردپرس

چرا افزونه ها برای وب سایت های دارای وردپرس ضروری هستند؟

افزونه ها می توانند در بهبودی کارکرد سئو، افزایش امنیت، مدیریت کاربران و موارد دیگر کمک کنند. قبول کنید که پیشرفت در کسب و کارتان بدون استفاده از افزونه های وردپرس در وب سایتتان بسیار دشوار خواهد بود. حتی اگر هسته وردپرس یک چارچوب قوی برای انتشار داشته باشد، پلاگین هایی هستند که می توانند  وردپرس را به یک سایت محبوب و کارآمد تر تبدیل کنند.

چرا پلاگین های وردپرس محبوب هستند؟

هدف افزونه، گسترش توانایی وردپرس برای انجام هر نوع فعالیتی است.  هنوز هم کاربران زیادی را می بینیم که با ترس از پلاگین ها استفاده می کنند.

تا حالا به این فکر کردید که چه تعداد پلاگین برای وردپرس کافی است؟

ما اعتقاد داریم که تعداد زیاد پلاگین ها مشکل ساز نیستند و در واقع مشکل کیفیت آنهاست.

می توانید در وب سایت خود، ده ها افزونه خوب وردپرس را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید، اما استفاده از یک افزونه بهینه نشده و ضعیف می تواند وب سایت شما را کند کند.

پیدا کردن افزونه معیوب از میان پلاگین های وب سایتتان کار ساده ای نیست و هرچقدر تعداد افزونه های استفاده شده بیشتر باشد عیب یابی هم سخت تر خواهد بود. پس هنگام انتخاب وردپرس احتیاط لازم را داشته باشید. برای از بین بردن افزونه معیوب، کافی است آن را غیر فعال کنید.

پس نتیجه میگیریم:

 1. استفاده از افزونه می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد وب سایت ما داشته باشد که در نهایت به گسترش کسب و کار کمک می کند.

2. تعداد افزونه مهم نیست، بلکه کیفیت افزونه است که  بسیار اهمیت دارد.

3. افزونه معیوب در سایت می تواند عملکرد مثبت سایت را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

4. هرچه تعداد افزونه های استفاده شده کمتر باشد، پیدا کردن افزونه معیوب آسانتر است.

5. برای از بین بردن افزونه معیوب، کافی ست آن را غیر فعال کنید.

منبع

رومینا محرر صفائی
رومینا محرر صفائی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :