گوگل کیورد پلنر یا SEMrush

دسته بندی ها : سئو محمد یاری پور
گوگل کیورد پلنر

گوگل کیورد پلنر یا SEMrush؟ در دنیای رقابت در وب، سئو کارها در درجه اول از ابزاری مانند Google Keyword Planner یا SEMrush Keyword Planner استفاده می کنند تا پیشنهادات کلمات کلیدی را برای رتبه بندی در گوگل و دریافت پیشنهادات برای Google Ads دریافت کنند.به طور کلی ، Google Keyword Planner و SEMrush دو ابزار متداول برای یافتن عبارات جستجو یا “کلمات کلیدی” هستند که تجارت شما می تواند برای آنها برنامه ریزی کرده و تلاشهای بازاریابی آنلاین و دید کسب و کار شما را بهبود ببخشد. همچنین می توان از آنها برای کمک به تمرکز جهت تبلیغات Google استفاده کرد تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند و به نتایج بیشتری برسند.با این حال ، وقتی این دو ابزار را با هم مقایسه کردیم ، شامل مواردی شد که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

 گوگل کیورد پلنر

این امکان فوق العاده به عنوان یک ابزار رایگان است که به شما کمک می کند آنچه را که مردم به طور کلی جستجو می کنند مشاهده کنید.

می توانید به راحتی وارد گوگل کیورد پلنر شده و شروع به تجزیه و تحلیل وب سایت خود و وب سایت های رقبا کرده و برای تایپ کردن کلمات کلیدی ای فکر کنید که مخاطب شما در جستجوی آن است.

سپس گوگل کیورد پلنر طیف متنوعی از کلمات کلیدی پیشنهادی را ارائه می دهد که می توانید در صفحات خاص و وب سایت خود به عنوان یک کلمه مهم استفاده کرده یا جهت کمک به ایجاد Google Ads کمک کنید.

همچنین گوگل کیورد پلنر میانگین جستجوهای ماهانه و روندهای کلی جستجو را به شما نشان می دهد.

ضمن اینکه به شما نشان می دهد که برای داشتن یک تبلیغ Google اثربخش چه مقدار باید هزینه کنید.

شما می توانید گزارش ها را با سهولت در دسترس داشته باشید و کلمات کلیدی یکپارچه را به تبلیغات PPC خود اضافه کنید.

SEMrush

SEMrush ابزاری پیشرفته است که به شما امکان می دهد در مقایسه با Google Keyword Planner، کمی بیشتر دیدگاه SEO داشته باشید.با این وجود تمام معیارهای اساسی گوگل کیورد پلنر را نیز به شما نشان می دهد، اما پیشنهادات کلمات کلیدی بسیار متنوع تر و کاملاً صریح و با کیفیت تر است. برای برخی از سایت ها، SEMrush کلمات کلیدی خاصی را نشان می دهد که هرگز توسط Google Keyword Planner پیشنهاد نشده است.

اغلب اوقات، این کلمات کلیدی مرتبا جستجو می شدند و از رقابت بسیار کمی برخوردار بودند. برای تجربه کاربر، این ابزار پس از آموزش درست استفاده توسط مالک وب سایت یکی از تجربه های فوق العاده در زمینه سئو خواهد بود.

کار با SEMrush واضح و آسان است. در بیشتر موارد، یک ایده کلی برای وب سایت، صفحات وب یا کلمات کلیدی جهت Google را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

مورد دیگری که واقعاً هیجان انگیز است، SEMrush راهی جهت نفوذ بیشتر به استراتژی های رقبای شما می دهد.

این ابزار به شما نشان می دهد که رقبا از چه کلمات کلیدی در وب سایت خود استفاده کرده، در کدام کلمات می توانید رقبا را شکست دهید و تبلیغات PPC آنها به چه شکل است.

همچنین معیارهای بسیار مفیدی مانند مشکل انتخاب کلمه کلیدی برای رتبه بندی ارگانیک وب سایت شما به صورت آنلاین ارائه می دهد.

از معایب این ابزار شاید قیمت بالای آن باشد که اگر به صورت مداوم و از کلیه امکانات آن بخواهید استفاده کنید ماهانه 100 دلار باید خرج کنید.

منبع

محمد یاری پور
محمد یاری پور

مدیر وب سایت امن اس اس ال با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه وب ، امنیت ، هاست و دامنه و گواهینامه ssl

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :